{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

Tillykke Frederik .... {{forumTopicSubject}}

Et hjerteligt tillykke Frederik fra mig, tænk 50 år er gået, og du har opnået mange ting, vi som nation til den kommende konge kan være stolte af, du har det, som der skal til og tydeligvis populær sammen med din smukke kone og søde børn smiley smiley

Vi skal til Galla middag i aften, glæder mig smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillykke Frederik ....
  • #2   26. maj 2018 Som republikaner interesserer det mig ikke synderligt, men når det nu skal være, kan han sikkert blive en underholdende konge, medmindre Margrethe har tænkt sig at blive 120 år, og det kunne meget vel være.

  • #4   26. maj 2018 Lone.

    I år blev vi inviteret til løb, hvem ved, måske skal vi ud at svømme når han bliver 60.... Det er da underholdende. smiley


  • #6   26. maj 2018 Lone.

    Ja, og folk i afrika løber efter vand, næsten ligesom jeg løber efter øl og vin.

    Min datter skrev til mig forleden, at jeg løb to gange om dagen, den ene gang var da jeg løb tør for vin, den næste da jeg løb ned efter mere.... Hun er fræk.


  • #8   26. maj 2018 BUHHHHHH! smiley

  • #10   26. maj 2018 Frederik er som ham her - snydt ud af næsen og han var meget populær jordnær og folkelig smiley smiley - det er bare dansk, når det er bedst smiley



    profilbillede
  • #11   26. maj 2018 Jeg ved ikke om man er en specielt underholdende konge, blot fordi man dagligt sad nede i Nyhavn og drak bajere.
    Så kan jeg også blive konge.


  • #12   26. maj 2018 Ja, Alan - men vi kan ikke komme uden om, at gamle Frederik var jordnær, modsat alle de andre konger + verden over og Frederik her, er da lige så jordnær, det er så bare på en sportslig måde, der er lidt mere sundt, men Frederik er ret tæt på os, ingen har problemer med at tale med ham, han er bare menneskelig som os andre, jeg er heller ikke svær at snakke med smiley smiley smiley

  • #14   26. maj 2018 Jeg gør mig heller ingen intentioner om at kongehuset bliver afskaffet imorgen, men måske vil folk om 100 år indse, at det er en ligegyldig og dyr institution.

  • #15   26. maj 2018 Så så, I to repubikanere, Annella og Greve, små slag, på sådan en dag, er jeg lidt skabsroyalist, og kigger i hvert fald med i aften på de flotte kjoler og talerne.

    Og Frederik finder jeg trods alt sympatisk, så han kan godt få et tillykke herfra.;-)


  • #17   26. maj 2018 # Regner nemlig med invitation til næste fest...hæhæ. smiley smiley smiley


  • #18   26. maj 2018 Nu må det da stå på champagne og de har ulækre søde sataner, ikke en hjem i Danmark er ikke tunet ind på noget ligegyldigt. taffel - man kigger på og håber en taber gaflen eller enden revner. Timevis vil folk sidde og glo på det - wow,hvad med at gå udenfor?

  • #20   26. maj 2018 Ja Frederik bliver en god konge og ja har altid været royalist smiley

  • #22   26. maj 2018 Men med så meget andet, hvad der er dansk, er det blevet in at hade. Men at have verdens ældste monarki, med meget få skandaler, der gør det ikke noget at være stolt af det og jeg skal til Gallamiddag lige om lidt - men kultur og historie, det betyder mindre for nogen og kan det komme bag på nogen, at sådan noget forstår jeg slet ikke mere end nogensinde før - vi skal altså også opleve en kong Christian smiley smiley smiley

  • #23   26. maj 2018 Stort tillykke til Frederik herfra også. smiley

    Ang. det royale løb, så synes jeg det var en fantastisk måde og idé at involvere hele befolkningen på hvis de ønskede det. Folk var glade og fik en rigtig god dag ud af det, om de deltog eller var tilskuer.

    Det bedste var når rigtig mange turister spurgte om det virkelig kunne være rigtigt at det var vores kronprins og familie som løb med, for det kunne de slet ikke forstå kunne lade sig gøre. Heldigvis er det stadig muligt.


  • #24   26. maj 2018 Det er ok med et kongehus og bedre end en ministerpræsident,
    men jeg synes Frederik er lidt kedelig, har ingen udstråling, det havde hans far.
    Nu er jeg heller ikke vild med alt det løberi, så det bliver ikke middagen i aften på
    mit program....god fornøjelse til jer der følger med. smiley smiley smiley


  • #25   27. maj 2018 Torben.

    Mærkeligt nok, så tror jeg faktisk at Annella/lone, var den eneste på Baboom der huskede min fødselsdag i år, men ellers så lever jeg fint med det. smiley


  • #30   27. maj 2018 #24 - Elizabetta, mener du, Frederik ligner Henrik, jeg kan ikke se meget Henrik i Frederik, men derimod kan jeg se meget Morfar i Frederik, han er lige så jordnær og folkelig, som Kong Frederik/Morfar, og det holder jeg meget af.

    Og så gik du glip af nogle gode taler, heri blandt Marys tale til Frederik, det var en fantastisk tale på alle mulige måder, der har været en mening med, at de skulle møde hinanden er jeg sikker på, så mon ikke vi kan konstatere, at sport er godt på alle måder, det er sundt at dyrke og så kan det også føre til kærlighed for livet, hvor jeg bare elsker det.

    Jeg synes det hele var festligt i går, jeg synes også det er så flot at se hestene, hører lyden af hestesko gennem Københavnske Gader, det minder mig om landet i gamle dage, min Morfar havde også heste og kusk, der var ikke så mange biler dengang. Gardahusarene og deres heste er majestætisk flot smiley smiley


    profilbillede
  • #31   27. maj 2018 Min farfar havde også en hestevogn, og når der var ringridning i sønderborg, hvor jeg var på ferie, deltog min farfar og onkel, ¨
    bagefter red de gennem gaderne med laurberg-kranse i kasketten.

    Og nej, jeg synes ikke Frederik ligner Henrik,
    jeg ved ikke hvem han ligner.... smiley smiley smiley


  • #32   27. maj 2018 Det billede i #10, synes jeg godt at kunne se noget lighed, det kunne Dr. Ingrid også, de fulgtes meget ad smiley smiley

    Og så siger jeg også som dig og Torben, danske præsidenter hvert 4. år, det kommer aldrig til at ske i Danmark heldigvis smiley


  • #36   27. maj 2018 Jeg synes godt om OL, VM, EM + en hel del mere sport og det foregår på dertil egnede sportsarenaer, haller, svømmehaller og andre dertil egne sportsbaner og ikke i en storby med trafik - men dertil kan jeg lige tilføje, jeg troede ikke, du kendte så meget til København City, at du kunne forklare mig, at jeg ikke havde nogle problemer med at komme til mit åsted. Det var ikke muligt at komme fra A til B indenfor tidsrummet 7-17 denne dag.

    Men jeg synes vældig godt om Royal Run - en festlig måde at fejre sin fødselsdag sammen med folket smiley

    Men nu handler denne tråd ikke om Copenhagen Marathon, den handler om Frederiks fødselsdag, så vil du gerne være venlig at have respekt for det, TAK !


  • #37   27. maj 2018 Igår på Slotspladsen hvor mange mange tusinde var samlet i glæde for at se og hylde Kronprinsen, står 4 unge mennesker med bannere om at nedlægge kongehuset og skabe en republik.

    De unge siger at de bare gør brug af deres ytringsfrihed! Næh nej, dét de gjorde var at provokere og ønske en konfrontation, hvilket ikke har noget med ytringsfrihed at gøre.
    De fik nogle vrede ord med på vejen, og nogle forsøgte at fjerne deres bannere, hvilket fik de unge til at påtænke en anmeldelse til politiet!

    Hver ting til sin tid, og rette tid, ellers er der ikke tale om andet end ballademagere, uanset om man mener det ene eller andet!



  • #38   27. maj 2018 Lone var nok den ene smiley

  • #40   27. maj 2018 Man skal ikke forveksle demokratiske rettigheder med provokation/konfrontation.



  • #41   27. maj 2018 Nu er det heldigvis sådan, at fordi der står 4 provokatører, det har ikke så meget magt, andet at det er nogle stupide idioter, ingen tager alvorligt, sådan nogen er der desværre altid smiley

  • #43   27. maj 2018 Nu behøver man jo heller ikke provokere ved at skamrose, det man selv er tilhænger af, men under alle omstændigheder har andre også ret til at være uenige, UDEN at blive kaldt idioter og andre 'smigrende' ting.:-)

  • #46   27. maj 2018 #43 - Skamrose, hvor ??

  • #47   27. maj 2018 Og så kører den med præsidenten igen...

    Det er ikke mit ønske at få en præsident, men bare fortsætte med en statsminister.

    Men vi har diskuteret dette så mange gange, så jeg ikke gider det længere, nyd i jeres royale tråd, jeg er godt klar over der ikke lugter af lort på Amalienborg, når de har været ude at skide, der ligger vel guldklumper i toilettet.


  • #48   27. maj 2018 # 47

    Der var én, der engang gav mig det råd, hvis jeg var imponeret over nogen, at jeg bare skulle forestille mig, at de sad på toilettet.....;-)

    Det hjalp, der ingen, der kan dupere mig længere.:-)


  • #49   27. maj 2018 Jeg synes det er fint, at I ikke er for Kongehuset, det er en privat sag, men derfor kan man godt have respekt, ingen i Kongehuset har selv valgt, de er blevet født til det, dog ikke dem, som har giftet sig ind i monarkiet, men de har kendt betingelserne.

    Her er hadeindlæg, det synes jeg er unødvendigt.


  • #50   27. maj 2018 Nu havde jeg ellers lovet at jeg ikke ville besmitte denne tråd mere, men jeg synes det er skandaløst at købe en taske til 210.000 kr, få sat hår til mere end 20.000 kr, medens der ligger hjemløse og flyder i gaderne.
    Frederik og Mary bruger i snit 65.000 kr om dagen, kunne mindre ikke gøre det?


  • #51   27. maj 2018 Du ser spøgelser Jetset, HVOR er de 'hadeindlæg'???

    Og så kan vi selv sortere, HVEM og HVAD vi skal respektere, dit snobberi og din belæring kan vi godt undvære....


  • #52   27. maj 2018 Nå, nå, synes du jeg er snobbet og ligefrem er belærende, det var jeg ikke klar over, men igen Belphegore, så behøver du slet ikke optræde i denne her tråd, for den gør dig tilsyneladende ikke noget godt.

    Og så behøver jeg da ikke at skrive, hvad det er for hadeindlæg her, du kan da godt læse indenad, men #51 oser af had til mig, men det får jeg ikke søvnløse nætter af, men rart at vide, hvor man har sine lus.



  • #53   27. maj 2018 #50 - det budget kender jeg ikke, hvor jeg kan læse om det ??

  • #54   27. maj 2018 I en papirudgave af en avis, som jeg ikke kan linke til.

  • #55   27. maj 2018 Vi har før diskuteret økonomi mht Kongehuset og klart må være, at deres budgetter ligger en del højere end den alm. befolkning, det koster at være offentlige personer, der ligeledes skal repræsentere Danmark, de har vel også nogle folk, som skal have løn.

    Og så kan Mary heller ikke rende rundt med en tilfældig plastiktaske,

    Og ja, Søren Hedegaard styler Mary, han er meget dygtig og kan tillade sig at tage en god pris for det, Margrethe bruger ham også, han behøver stort set kun de 2 kunder smiley

    Og der ville også være penge til at hjælpe de hjemløse, det er et prioritetsspørgsmål.


  • #56   27. maj 2018 Libbie.

    Det hedder sig at hun i forvejen har 80 tasker, så.....

    Frisørregningen er en gammel sag fra New York, den har vi haft på programmet før.


  • #58   27. maj 2018 Lone.

    Tror godt jeg kunne finde et arbejde til Mary. smiley smiley


  • #59   27. maj 2018 Nu er alt også sindsygt dyr i NY - jeg mener så ikke, det var Søren Hedegaard, der havde gang i hårkunsten der, men en nem sag er det, Marys hår er af en god kvalitet, det er ikke så svært at få noget godt ud af det, noget andet er, hvis der næsten ikke er noget hår.

    Men alt skal passe til Mary hun er om nogen velklædt og så alligevel ikke opnåelig, men nu skal jeg jo passe på med, hvad jeg skriver, Frk Snob Jetset smiley - eller er jeg ude i skamrost smiley


  • #60   27. maj 2018 Nu er det nok mere eller mindre ligegyldigt, hvem der sætter hår på Mary og Margrethe, og de oplysninger kan man få via Billed Bladet, men til den skråsikre Jetsets orientering, er dette Dronningens frisør:

    https://www.fyens.dk/navne/Dronningens-faste-frisoer-fylder-75/artikel/3169168

    Men pengene skal nok blive brugt alligevel...;-)


  • #62   27. maj 2018 Lone.

    Avs, sorry... smiley


  • #63   27. maj 2018 Men det var en Gucci taske ikke, turde ikke skrive det, for var ikke sikker.

  • #66   27. maj 2018 Belphegore, det var nok interessant læsning. Så kan den skråsikre snob Jetset bare lukke munden. Ja, det må være en fryd at kunne fremvise sådan noget. Fyens.dk er sq også bedre end Billed Bladet, det tror jeg da også, men til din orientering, så benytter Dr. Margrethe flere frisører, jeg har bl.a. en kollega, hun benytter af og til.

  • #67   27. maj 2018 Lone.

    Åh Gud, hvor kan jeg være dum, Gucci er vel forbeholdt HTS.

    BIRKIN, er den lavet af hamsterskind fra Månen, har aldrig hørt om det mærke.


  • #68   27. maj 2018 Nu har de tyndhårede også en chance, da enhver frisør kender til hair extension, eller de kunne sætte håret selv.

    Men de kunne da forsøge sig som den svenske Victoria, handle i Hennes & Mauritz, og de har sikkert også hørt om genbrugsbutikker.....?


  • #69   27. maj 2018 Madonna.

    Point taken. smiley


  • #70   27. maj 2018 De kan hurtigt spare nogle kroner, Greve, ved at ansætte mig som økonomichef.;-))))

  • #71   27. maj 2018 Madonna.

    Har du da en brugt BIRKIN taske til Mary?


  • #73   27. maj 2018 Nu kunne jeg godt skrive noget meget grimt, men så dybt vil jeg ikke synke.

    Det var en fest i går, som den nu bør være ved Danmarks repræsentanter, udover de kongelige, så kom der også velklædte gæster, det var en fornøjelse at se, snobbe Jetset elsker at se flotte kjoler, hi hi.

    Alle royalister er snobbede, så har I hørt det med smiley smiley smiley


  • #75   27. maj 2018 Nix, men hun kan da låne en brugt ADAX....;-))))

  • #76   27. maj 2018 Lone.

    Hende kender jeg heller ikke, skal nok have mine skolepenge tilbage.


  • #77   27. maj 2018 Libbie.

    Du må godt skrive grimt, du ved jeg elsker det, især hvis du kommer under bæltestedet. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #78   27. maj 2018 Madonna.

    Adax kender jeg, sådan en købte jeg til min X, men jeg er jo også en fedterøv.


  • #80   27. maj 2018 Nu ved , jeg heller ikke rigtigt, hvad jeg syntes om Marys tale, men er man kongelig, så er folk helt vilde med intimiteter....

    Bl.a. den gamle vits, når tjeneren spø'r om han er finished, så svarer Frederik, at han er Danish, jeg mener den går på krykker i Aalborg.?!

    Og så fik jeg underlige ting på nethinden, da hun talte om mænd i middelalderen i hvid Lycra.;-.))))


  • #83   27. maj 2018 Nasty.

    Ja, hvem kender ikke den....

    Tak for oplysningen, det er den sang mig og katten hører hver aften, når han ligger i min arm. smiley


  • #84   27. maj 2018 #80 - jeg tror også Mary er bedøvende lige glad med, hvad du mener om hendes tale. Selvfølgelig skriver du sådan, du ligger og vugger lidt i vandkanten, skal jeg gå i land eller skal jeg svømme lidt mere.

    Men heldigvis er der et stort flertal, der synes den var fremragende på alle måder og det synes jeg også og de tilhørende synes det bestemt også, det er nok fordi vi er snobbede smiley


  • #85   27. maj 2018 Annella, det vil sikkert ærgre Jetset, at den polske jøde kender jeg, da vi har været til sølvbryllup med ham, da han var soldaterkammerat med sølvgommen.;-)

    Og jeg får indbydelse til deres udsalg i Roskilde....


  • #86   27. maj 2018 Nej, Belphegore, jeg er ikke ondskabsfuld, jeg kan kun glæde mig over dine indbydelser smiley

  • #90   27. maj 2018 Nå, Lone, men noget der henad, hvorfor sidder du her og holder hånden over hende, hun kunne jo heller ikke lide Rons tråd, men alligevel blandede hun sig, jeg læser alt. Hun stikker.

  • #91   27. maj 2018 Jetset, hvis det skal han nogen mening med en debatside, så har ALLE ret til at give deres mening til kende, selvom man ikke er enig med trådstarteren....

    Og dette er mig bekendt et forum med debat.


  • #92   27. maj 2018 Jo, selvfølgelig, men der er bare nogen tråde, det er klogest at holde kæft og er aldeles upassende, du ved empati, men nogle mennesker ejer ikke skyggen af empati.

  • #94   27. maj 2018 Jeg er sådan set også lige glad med, hvad du mener om Madonna og hendes måde at opføre sig på, hendes skriverier er ikke til at tage fejl af.

    Og så tilbage til emnet.


  • #95   27. maj 2018 Jetset, HVEM er dommer mht. det upassende, og debatter handler ikke om empati, derfor var min mening at et mindefoto om pårørende hørte mere hjemme på en mindeside, og dem er der jo flere af på nettet.

  • #97   27. maj 2018 Du ER altså kun ude på at yppe kiv, Jetset, du har al min despekt!

    Nu har Jetset kopieret mit indlæg over i Rons tråd, UDEN min tilladelse, så der kan blive gang i den...:-)

    Herregud, hvor MÅ du dog kede dig....


  • #98   27. maj 2018 Jeg har da ikke kopieret den over i Rons tråd, læs dog kvindemenneske. Og jeg har allerede der mistet min respekt - og nu har du også ødelagt denne her tråd.

  • #102   28. maj 2018 Som jeg har forstået det får Mary en masse sko og tasker foræret af firmaer hun er den rene reklamesøjle, efter et foto i TV eller billedbladet stormer kvinder hen for at købe det hun har på, tøj, sko og tasker. Desuden betaler kongehuset ikke moms, så bliver prisen ikke så høj... smiley smiley smiley
    Jeg siger bare stakkels Mary, hendes stiletter er alle den samme model, kilometer høje,
    meget udringede og med spdse snuder. Gad nok se hendes fødder om 20 år,
    hun ender i udtrådte mokkasiner som dronningen... smiley


  • #106   28. maj 2018 Ja, nu kan det også være lidt svært for en fodstilling at stå på en stilet på den ene fod og barfodet på den anden - men en dag, hvor jeg er i godt humør, så vil jeg da gerne vise mine flotte fødder frem, jeg har ingen knyster, ligtorne, fodvorter eller andet, jeg er faktisk stolt af mine fødder, jeg kan også gøre gymnastik med mine fødder, sprede tæer, selvom jeg også går med stiletter og så går jeg barfodet, hvor jeg kan komme til det, det gælder om at huske at skifte fodtøj smiley

  • #108   29. maj 2018 Det må være dejligt med smukke fødder Jetset, det kan jeg ikke prale af, har desværre arvet min mors knyster. Men fordi jeg har dyrket klassiskballet hele mit voksenliv, har jeg aldrig haft ondt og kan også sprede mine tæer. I mange år gik jeg på arbejde med høje hæle, så blev det moderne med smarte kondisko, og ballerinaer og kinahæle, det bruger jeg nu....Tænk at Mary's fødder allerede er spoleret... smiley smiley smiley

  • #109   29. maj 2018 Her er hun i hel figur,,,,

    profilbillede
  • #110   29. maj 2018 Ja, det er også det jeg mener med balancen, synes ikke helt, at kunne bedømme, men kan godt se, der er en antydning af en knyste.

    Jeg kommer i denne forbindelse til at tænke på kineserne, binder de ikke fødder ind, så de forbliver små ??


  • #111   29. maj 2018 Jo, men der er ikke mange (Googlet) kvinder der får det gjort idag, de arbejder....

    profilbillede
  • #112   29. maj 2018 Utroligt hvad kvinder er blevet udsat for gennem tiderne og nu er det endt med burkaer....

    Liljefødder eller retter fodbinding var deformering af kvinders fødder i Kina. Skikken skal stamme fra balletdansere i Song-dynastiet og blev forbudt i 1912. Forbuddet blev ikke altid overholdt men der er ikke mange nulevende kvinder med liljefødder.


  • #113   29. maj 2018 Uhuuu - det er forfærdeligt, så deformerede vi kan blive og heldigvis, de har fået arbejde, kvinderne smiley

  • #114   29. maj 2018 Heldigvis for det, Elizabetta. Vi skal heller ikke ligge ret længe i sengen, før vi ikke kan gå, det er utroligt, så hurtigt det går. Muskler og knogler, skal holdes vedlige, ellers låser de og musklerne bliver mindre og mindre, forfærdeligt ....

  • #116   29. maj 2018 Det indsatte billede af Marys bare fødder, viser ikke just nogen der er deforme...

    Og australsk ugepresse er ikke de mest troværdige, efter tvillingernes fødsel har de flere gange skrevet, at hun var gravid, UDEN hun var det

    Hvad er vi ude i her???

    Kvinde er kvinde værst eller....?!


  • #117   29. maj 2018 Okay så, tilbage til tråden.

    Man kan mene hvad man vil, men een ting er sikkert, danskerne elsker deres konghus og dets medlemmer.
    Man skal absolut heller ikke negligere den betydning det har i verden, ikke mindst for rigtig mange turister.

    Turister nyder at se garderhusarene, de nyder at se slottene, de valfarter når begivenheder ses i deres pragt.

    Jeg mener stadig at det var en helt fantastisk måde at involvere alle danskere på ved Royal Run, at se kongefamilien tage aktivt del, hvilket helt sikkert ikke sker andre steder.

    Jeg mener at vi er priviligerede i have en fornuftig vellidt kongefamilie.

    Misundelse er en grim ting.


  • #120   30. maj 2018 Det her foto er da smukt af begge...uden fødder.... smiley smiley smiley

    profilbillede
  • #121   30. maj 2018 Ja, jeg bliver også i godt humør, synes de klæder hinanden godt smiley smiley

Kommentér på:
Tillykke Frederik ....

Annonce