{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.224 visninger | Oprettet:

Utroskab. {{forumTopicSubject}}

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 4 år, og vi har selvfølgelig kun været sammen med hinanden.

Men her i sidste uge gik mit underliv amok, jeg tog til lægen og BANG! Klamydia. Det lort er en seksuelt overført sygdom, og jeg kan kun have fået det et sted fra..

FACT: Klamydia kommer ved at penis strejfer vulvatoppen af en kones vagina. Penis er selvfølgelig stiv og smittet. Den eneste mulighed der er for at videreføre klamydia er ved stiv, beskidt penis, altså slap, nyvasket smitter ikke. Jeg er så forarget over at han tog sin beskidte penis med hjem i seng, uden så meget som at gå under bruseren og vaske det inficerede skedesekret væk fra penisslipset, altså, det hår der går fra underliv til navle (Hovedsageligt hos mænd, kan forekomme hos overvægtige, hormonforstyrrede kvinder af det kvindlige køn)

Min søde skat nægter at have været sammen med andre.

Hvad skal jeg dog gøre? Skal jeg indvillige i at vi alle 3 skal have et forhold og kan mine kæledyr evt få klamydia? F.eks katten og min kæreste bruger samme kattebakke når han er fuld, når jeg bruger toilettet. Han er ikke helt stueren. På forhånd tak.

PS: Hvordan gør man en 30-ørig mand stueren? Det er nogle store klumper jeg skal fiske op ad kattebakken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utroskab.
Kommentér på:
Utroskab.

Annonce