{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.272 visninger | Oprettet:

Jonas J
Jonas J
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24

er jeg syg i potten? {{forumTopicSubject}}

jeg fik min eks tilbage efter 2 måneder hun fandt en ny fyr i den tid vi ikke var sammen som holdt i 2 uger og jeg fik selv en ny som holdt i 2-3 uger.. men nu hvor jeg har fået min eks tilbage bruger jeg for meget energi på at tænke på at hun har haft en anden selvom jeg gjorde det samme.. nogle ideer om hvad fanden jeg skal gøre? vi har snakket om det men har lovet ikke at snakke mere om det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er jeg syg i potten?
  • #1   19. okt 2012 Kom videre......

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#2   19. okt 2012 ville jeg skam gerne men det er svært..

• #3   19. okt 2012 Kom videre, det var 2 uger, og du var jo ikke bedre selv, så er den ikke længere.

• #4   19. okt 2012 I er lige gode om det.. Og hvis I er blevet enige om ikke at snakke mere om det så lad dog være, du sætter kun dig og hende i et unødvendigt dårligt lys, nyd det I har sammen nu og kom videre.

• #5   19. okt 2012 jalousi er spild af tid...

• #6   19. okt 2012 Hvad er det, der generer dig ved det? Er du jaloux eller handler det mere om såret mandlig stolthed i form af at der har været en anden fyr der for nylig?

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#7   19. okt 2012 Ditte: jeg ved det faktisk ikke, tror det har noget med at gøre vi var sammen i 5 år og hun havde en ny efter 25 dage, jeg har fået hende igen og det er jeg glad for.. alle jeg har snakket med siger jeg skal komme videre og tænke på at hun kom tilbage til mig men det er sgu svært

• Rasmus k
    Rasmus k Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35
    #9   19. okt 2012 bare tænk på det gode istedet for det dårlige der er ikke så meget andet og gøre og kristian h snak da pænt om andre

• #10   19. okt 2012 med mindre du er syg i potten skal du sQ vende dig til at tolorere tanken om at din kvinde har været i seng med andre mænd, men hvis du selvfølgelig er syg i skallen kan du bare "nøjes" med at finde jomfru'er til dig selv resten af livet.

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#11   19. okt 2012 jeg ved det ikke.. tror jeg tænker for meget over det og har brug for nogle råd til at glemme det og komme videre da jeg elsker hende utrolig meget.. og jeg vil sgu ikke af med hende igen men kan hellere ikke holde ud af tænke sådan hele tiden

• #12   19. okt 2012 det er vidst meget normalt, havde det også selv på den måde på et tidspunkt, eller noget der hen af ihvertfald, men vendte mig til tanken, på den måde at vær gang jeg kom til at tænkte på hun havde kneppet en anden, gjorde det mig ikke sur eller utilpas, og desto mere "ligeglad" jeg blev med det desto mindre kom jeg til at tænke på de ting..

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#13   19. okt 2012 rasmus: hvor længe tog det ca?

• #14   19. okt 2012 et par uger, var lige kommet over til X kæresten, hvor efter hun fortalt mig hun for 15 minutter siden havde smidt kæresten ud... det gav en lidt mærkelig smag i munden de første par dage, men efter jeg havde tænkt over det et par dage begyndte jeg at indse at det absolut ingen forskel gjorde om hun havde bollet med en anden, man kan jo nærmest ikke finde en pige der ikke har bollet en anden, med mindre man selvfølgelig er tosset smiley

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#15   19. okt 2012 nu er der gået 2 måneder og synes det bliver værre og værre.. drømte endda om det i nat

• #16   19. okt 2012 Ja..

• #17   19. okt 2012 hehe, nu er jeg ikke psykolog, men vil våve at påstå det er dig der vælger at have de følelser omkring det emne, og dem skal du prøve at lave om, for lige meget hvor gerne du vil have at du er den eneste der har været i det hul, så kommer det aldrig nogen sinde til foregå sådan.. det kan også være dit billede af hvordan par forhold fungere der gør det irritere dig så meget, hvis du ser på folk der tager i swinger klubber med deres partner og står og ser på dem blive kneppet. så syntes du sikker også det er heeelt forkert at gøre sådan noget, men hvis du ændre dit syns punkt på hvad der er rigtigt og forkert, tror jeg det vil hjælpe dig... men som sagt, taler bare ud fra egen erfaring, det er jo ikke sikkert det virker for dig, en ting er helt sikkert hvis du ikke tror på du kan, så kommer det heller aldrig til at ske.

• #18   19. okt 2012 Du er nødt til at glemme det og komme videre, ellers er det dødsdømt på forhånd, da du ender med indirekte at ødelægge forholdet, fordi du ikke kan lade fortiden ligge.

Det kræver selvfølgelig at du hanker gevaldigt op i dig selv.

• #19   19. okt 2012 Du dyppede den.
    Hun fik den dyppet..

Same same, intet at være jaloux over smiley

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #20   20. okt 2012 drop hende.. du vil altid tænke på at en hun meget kort tid efter dig blev pikket af en anden fyr og kunne li det.. at en anden fyr har fyldt din kæreste med sperm.. du kommer aldrig til og glemme det..

sex er som et lunt toiletbræt.. meget rart men man kan alligevel ikke lade være med og tænke på hvem der har været der før

• #21   29. okt 2012 Kender alt for godt selv det med at være jaloux.
    Jeg er noget af det mest jaloux, men nogen gange så må man ignorere det, medmindre det virkelig 'dræber' en.
    Kom videre hvis du kan, ellers så må i gå fra hinanden..

• #22   10. nov 2012 ja drop hende

• #23   10. nov 2012 Fake it 'till you make it.

sig til dig selv at det ikke gør noget, så vil det med tiden blive sandt.

At du har det svært med at hun har været sammen med en anden, forstår jeg godt. Det er hamrende dobbeltmoralsk og alt det der, men det ved du jo godt. Du føler hun er din, og derfor er det svært for dig, at forestille dig hende sammen med en anden mand.

Sig til dig selv at det ikke gør noget, eller bild dig selv ind, at der kun har været dig. Så vil du med tiden glemme det.

Kommentér på:
er jeg syg i potten?

Annonce