{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.944 visninger | Oprettet:

Morten Andersen
Morten Andersen
Tilmeldt:
2. sep 2012
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41

Genvinde tillid = Umuligt? {{forumTopicSubject}}

Efter at have brugt 3år af mit liv på en tøs, gjorde hun det forbi for hm.. 6 måneder siden. Vi begyndte så at se lidt til hinanden for 2 månder siden. Alt virkede perfekt, men lige pludselig kunne jeg mærke at noget var anderledes. Hun ændrede sig, og derved gjorde jeg også. Jeg var indstillet på det ikke skulle være hende og jeg, men var alligevel med på "legen" med hende.

Her idag skulle gjorde jeg det så endelig forbi. Hun virkede ked af det, men grunden til jeg gjorde det forbi var 2 ting:
1) Hun flirtede med andre fyre(r!) og var vild med en af dem
2) Alt hvad der hed tillid var bare væk.

Spørgsmålet på det hele jeg er ude efter er sådan set bare.. Kan tillid virkelig genvindes i et forhold? Jeg synes efterhånden at have prøvet det en del gange selv, og oplevet venner og veninder i samme situation her i livet. En gang brudt - altid brudt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genvinde tillid = Umuligt?
  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #1   18. sep 2012 yep! lortet kan aldrig fikses....!

  • #2   18. sep 2012 selv ved voldtækt har mange svært ved tanken...

  • #3   18. sep 2012 Det kan det, men det kræver at man er 100% klar på at træde ud af offerrollen og lade fortid være fortid.

    Kommer man hele tiden til at tænke på det der er sket, så er det dødsdømt på forhånd.

    Har selv været der - som den der mistede tilliden.


  • #4   18. sep 2012 Hvis begge vil gøre en indsats, så tror jeg godt tilliden kan komme igen! smiley

    Men hun lyder ikke ligefrem som en, der ville gøre særlig meget, når hun flirter med andre.


  • #5   18. sep 2012 Mit motto er og bliver at man aldrig, aldrig, aldrig skal gå tilbage til en fuser. Grunden til man slog op første gang vil jo nok altid være der smiley

  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #6   18. sep 2012 men begge vil ikke gøre en indsats... for den der kneppede rundt vil ikke den anden lige så meget som den der bliver ved den der knalder rundt.....

    uanset hvad personen selv siger... så er utroskab = man ikke vil den anden person nok.....

    det er utilgiveligt!

    det sagde jeg inden eksen kneppede rundt....

    det mente jeg ikke da jeg tog hende tilbage......

    men i bagklogskabens ulideligt klare lys kan jeg godt se at det rent faktisk er utilgiveligt!


  • #7   18. sep 2012 Fyre er stadig flertal uden ekstra 'r'.. 'Fyre(r)'. xD

  • #8   18. sep 2012 Det kan det vel godt? Men jeg går sgu ikke mere tilbage, har lært bare at se fremad..

  • #10   18. sep 2012 Er så lykkelig, glad og mest af alt.. Stolt over mig selv at jeg tog denne beslutning. Og sjovt, 1 time senere fik jeg så en besked hvor i hun rigtig prøvede at virke overlegen, som om det var HENDE som havde kørt rundt med mig i manegen, og at hun bare havde udnyttet mig. Efter brudet der skrev hun at hun synes det var træls vi ikke kunne snakke om det som voksne mennesker og bare hentydede derefter en "kærligheds besked" jeg havde sendt til hende nogle dage forinden, som jeg så fik retur.

    Tyder alt dette ikke på at hun rent faktisk ER ked af det og såret? Jeg vil mene at måden man reagere på direkte efter brudet er måden man i virkeligheden har det på. Og ikke når man HAR fået tid til at tænke igennem, hvad man vil sige og gøre for at tage "hævn" - som den besked jeg fik 1 time senere.?


  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #11   18. sep 2012 du kan ikke tyde en skid ud fra hvad der sker lige efter.... eller fra nu af....

    MEN du kan kigge på fakta som er :

    Hun er en Lujer og alt med hende vil være spild af tid! hun er blæst i bolden og vil aldrig gøre dig godt..... du har aldrig betydet noget for hende... du var bare en god måde at spilde tiden på....!

    derfor når du sidder nu og er lidt kæphøj... så hold på den følelse... for om nogen dage vil du hellere end gerne tilbage til hende.... men LAD VÆRE! IKKE give hende det... for så er hun pludseligt den der sidder og griner af dig... hun er rigtigt træt af at det var dig der droppede hende lige nu og ikke at det var hende der droppede dig....

    og begynder du på at ville tilbage vinder hun og du kommer alligevel ikke tilbage... hun ligger allerede med en andens pik i kæften.... for hun er en LUJER!


  • Dat Fek
    Dat Fek Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Svar: 14
    #12   18. sep 2012 Det kan da sikkert godt lade sig gøre?
    Men jeg ville personligt ALDRIG, tage en pige tilbage, hvis hun havde været sammen med andre end mig smiley

    Mange ting ville jeg kunne tilgive, men ikke utroskab smiley

    Mvh.


  • #14   19. sep 2012 det har jeg sku aldrig gidet "one srike and you out", ingen trunte er det værd

  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #15   19. sep 2012 m,en hun elsker ham jo ikke når hun knepper rundt....!

  • #16   1. jan 2013 Jeg har rigtig rigtig svært ved at genvinde tillid hvis først den har været brudt

Kommentér på:
Genvinde tillid = Umuligt?

Annonce