{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ik nogen damer, jeg har lavet penge..
  • #1   5. mar 2012 køb en bil..

• #4   5. mar 2012 Jeg tror ikke helt jeg forstår dit problem....

• #5   5. mar 2012 Det er vel også en slags finanskrise.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #6   5. mar 2012 kør noget mere rc, så er kæresten heller ikke et problem..

thez !
    er du derinde og vil have han skal bruge pengene på dig,, eller hvordan skal den forstås!!!

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#11   5. mar 2012 om jeg er misundelig... he he, nej langtfra. tænkte bare at for at kende sådan et sted må man jo have haft brug for det.
    om du har noget imod bøsser eller ej kan vel være ligegyldigt!

• #13   5. mar 2012 tja.. jeg kan da hurtigt give dig en konto du kan sætte dem ind på, hvis det er et så stort problem for dig, at de bare står og samler renter.... smiley

• #14   5. mar 2012 Det må vel betyde at du er dummere end gennemsnittet, hvis du ikke har hjernekapacitet til at finde noget at bruge dine penge på smiley

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#15   5. mar 2012 hvis du tror jeg bliver ked af at du skriver noget på et board så må du have mange du tror du gør kede af det.
    he he, du misforstod vidst bare hvad jeg skrev, både første og sidste post
    smiley

• #16   5. mar 2012 Jeg forventer ikke at "normale" mennesker som jer forstår mit problem.. smiley

• #17   5. mar 2012 Jamen så er du alligevel dummere end først antaget. Hvis du ikke forventede at vi ville forstå dit problem, hvorfor så spørge os? smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #19   5. mar 2012 Rene
    Køb dig en 1/8 offroad bil og kom og kør lidt race mod os andre på sjælland - Hvis du kan følge med smiley

• #20   5. mar 2012 Brug nogle af AAAAALLE dine mange penge på nogle "score"-kurser... Du ved jo ikke hvordan man charmerer en frue.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#21   5. mar 2012 så sjovt at mange ikke fatter det sjove i ts tråd.. mange går mere op i at de lige kan komme af med noget galde her hvor de ikke behøver se personen i øjnene-

• #23   5. mar 2012 Synes måske mere pointen var at jeg ikke kan lave damer smiley

• #24   5. mar 2012 har da også røven fuld af penge.. men behøver man at råbe op om det... nai egentlig ikk... er selv lige statet på den 8mil på opsparingen... de 7 andre glippet.... men fuck det... har det godt... med eller uden penge...

• #26   5. mar 2012 Rene J

Jeg kan godt analysere dit patetiske forum-emne, og vælger også at gøre det.

Du opretter dette indlæg med henblik på at gøre opmærksom på at du har mange penge. Og at du derfor regner med at der sidder nogle små-fattige piger ude bag skærmene, der tænker at der lige er nogle hurtige penge at hente her hos dig.
    Du er så dårlig til at score damer, at du godt er klar over at de KUN tager dig for pengene, og du er også ligeglad fordi så får du i det mindste noget der minder om kærlighed, og det tager du glædeligt til takke med.

Pigerne skal så lade som om at de har ondt af dig, og skriver så noget i retningen med "Jeg forstår da godt nok ikke hvorfor du ikke har fundet dig en kæreste, du virker da ellers rigtig sød, jeg vil gerne lære dig bedre at kende" (De spiller på at det er din personlighed de vil have)

Nu ved du at du ER afsløret og du ER advaret.

• #27   5. mar 2012 Line Guldbæk det er det der er problemet smiley Har ikke nogen at dele dem med smiley

• #29   5. mar 2012 Du kan betale mig noget af din FORMUE, hr. Joachim Von And.
    - Så skal jeg nok lære dig at score damer.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#30   5. mar 2012 lol. det her er humor, men må nok hellere smutte og få lavet noget fornuftigt på sådan en dejlig fridag smiley

• #31   5. mar 2012 Rene W
    *BOORK* *BOK* *BOK*

• #32   5. mar 2012 Har forsøgt at smide 30.000kr ud i vaslen.. men som om det ikke rigtig gav nogen glæde.. smiley
    http://www.baboom.dk/vid_vis.aspx?VideoID=14988

• #33   5. mar 2012 Få dig et liv, vil jeg mene ville være en god start...

• #34   5. mar 2012 Find dig en gold digger..

de damer jeg kender hader når fyre begynder at prale med hvor mange penge de har, måske der noget af dit problem ligger?

• Kasper  H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 27
    #35   5. mar 2012 Meld dig til for lækker for love og date hende kællingen der ikke gider lave en skid. haha

• #36   5. mar 2012 hvis jeg havde så mange penge var den golf 2 på gule plader som du har nok røget af helvede til..

• #38   5. mar 2012 hæh

• #39   5. mar 2012 hehe.. Jensen.. Det er derfor jeg har så mange penge.. Golf2 = ingen udgifter smiley

Utroligt så lidt der skal til før folk får ondt i røven smiley

• #40   5. mar 2012 GUSTAV!!!!!

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
    #43   5. mar 2012 Prøv at smide dem i lokummet og ryk ud, så er din dag reddet, istedet for at dryse dem udover vasken.. Alternativt kunne du lave et nyt badeværelse for det er da fra stenalderen

• #44   5. mar 2012 Du kunne vel bare købe damer for alle dine knaster? So what is the fucking problem?

• #45   5. mar 2012 TS - Har set den video, og må sige at jeg morer mig utroligt over, hvor meget folk gør for at få opmærksomhed.

Derudover bruger du ordene fra Kidd's sang i din overskrift, som heller ikke virker ret charmerende.

Skru' charmen på i stedet for "Kæft du er lækker!"-kommentarene. Det virker nok bedre på damerne.

En anden gang ville jeg nok også tænde for vandhanen hvis endelig du smider penge i vasken - eller bruge toilettet og skylle ud. Eller også er der jo Afrika, som faktisk ville nyde godt af din dårlige humor, eller dumhed.

Det er vist også rimelig let at få sig en thai-pige med hjem fra ferie.

Og til sidst, men ikke mindst, kan jeg anbefale latterkurser - så lærer du i det mindste ikke at have ondt i røven over at du har mange penge, og ingen damer. Eller i hvert fald lærer du at grine af dig selv smiley

• #46   5. mar 2012 Kidd's ord blive i øvrigt heller ikke mere charmerende af at blive modsat- smiley

• #47   5. mar 2012 Ej! Lige et lille supplement til Jennys kommentar!

... Du skal IKKE begynde til latterkurser, lige meget hvor langt ude du er.
    - Det er simpelthen bunden, og det eneste du kommer til at grine af er hvor idiotiske alle andre ser ud, og opfører sig til sådan et kursus, og hvor falskt det er. Lige indtil du finder ud af at du jo også selv er med i det.

Min gamle tysklærer fra folkeskolen, som i øvrigt var et ynkeligt eksempel på en kvinde. Gik til det, og hun ville da lige give os en lille undervisning i hvad man laver til sådan et latterkursus.
    - Jeg har aldrig været i en mere akavet situation, end der, mit i klasselokalet hvor hvor tysklærer bare står med blodårer i hele masken, med øjnene halvt ude af hovedet, og med en hudfarve der bringer enhver solmoden tomat til skamme. Og resten af klassen sidder bare musse-stille og kigger på hende.

• #48   5. mar 2012 TakeAway 1+
    Tak for aftenens grin!

• #50   5. mar 2012 Du kunne starte med at betale min restskat xD
    Og så overføre lidt til min datters børneopsparing - hvis ikke du har bedre at bruge dem på smiley

• #51   5. mar 2012 Erika .
    - Haha DEEEEET LØØØØGN!

Hed hun Marianne og havde hun en stemme der kunne sprænge samtlige trommehinder af elever, der var indenfor en radius af 3 meter når hun skældte ud?

... Er du hende Erika der var fed og skiløjet som gik i special-klassen.
    Nu hvor DU er blevet voksen, har fået rettet øjnene og fået en fedtsugning, kan jeg vel godt spørge dig.
    Det der fucking klamme joggingsæt du altid havde på ikk? Blev det nogensinde vasket? Og er det rigtigt at du viste din tissekone til Fede-Kenneth?

• Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #53   5. mar 2012 Reg nr. 3429

Konto nr,. 332942132

Du overføre bare, hvis du vil have lidt spænding i dit liv smiley

• #54   5. mar 2012 Satans!

Det er egentligt sygt nok at det hedder/hed SPECIALklassen... Nu hvor jeg tænker over det smiley
    Ligesom det bare er sådan en institution for fat-dumme og evnesvage børn...

Det hedder det ikke mere, gør det??

• #55   5. mar 2012 Trololo

• #56   5. mar 2012 så lige klippet med de 30 k ...køb en pænere vask og lidt psykolog hjælp

• #57   5. mar 2012 Brug nogle af dine penge på en ansigtsoperation.. Så skulle det hjælpe på vej..

Eller den lette løsning.. Køb dig nogle plastikpatter at lege med. Så er det løst.

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #58   5. mar 2012 Spar dog op eller få dig en hobby..

*facepalm*

• #59   5. mar 2012 skal vi giftes og have fælles økonomi eller hvad siger du??

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #60   5. mar 2012 ja ja 30000 kan man jo altid låne ved leasy....

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #62   6. mar 2012 Trådstarter: hvor mange penge har du ? Er det de 30k du ikke fatter at bruge? For hvis 30k for dig, er så mange penge at du ikke ved hvad du skal gøre af dem, ja så må jeg sq grine. Man kommer jo ingen vegne i dagens Danmark for 30k. Ikke engang 100 af de lange.

• #63   6. mar 2012 Thomas R : HELT Enig... 30.000kr er ikke en skid
    tænk at have problemer med det haha
    der er ikke engang til udbetalingen på et hus

• #64   6. mar 2012 Tim - Nææ, men der er til udbetaling på en HEL Alto smiley hahaha

• #65   6. mar 2012 køb en anal dildo og brug tiden på det end ligegyldige indlæg, selv om det er baboom.

• The Guru .
    The Guru . Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #66   7. mar 2012 Kæft et meningsløst indlæg!

Enten er det et af de værste score-forsøg jeg længe har set herinde, eller også er du bare glad for at blære dig med dine "mange" penge.

Du kan købe en gammel brugt Toyota for din formue, og så er problemet løst

• #67   7. mar 2012 Hey.. Brug dem på mig smiley

• #68   8. mar 2012 omg en Kæmpe taber smiley - Men spil mig heads up i poker, så skal du hurtigt komme af med nogen skillinger.. smiley

Kommentér på:
Ik nogen damer, jeg har lavet penge..

Annonce