{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Simon89
Simon89
Tilmeldt:
22. mar 2011
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25

ekskæreste problem {{forumTopicSubject}}

hun slog op for 1½ månede siden. Det kom som en overraskelse, vi havde været sammen i lidt over 6 måneder, og hun havde været mig utro fandt jeg ud af efter vi havde været sammen i 3 måneder?. hun løg mig op i hovedet og sagde de ikke kyssede. men har så fundet ud af det nu, og sagt det til hende, hun siger stadig nej, men det passer ikke, hun har sikkert løjet om mange andre ting, når hun har været i byen uden mig. Hun slår så op, og skriver til en anden dreng, dagen efter, at hun tænker på ham når hun er i bad, og hun vil gerne kneppe ham osv.

var lidt needy i starten, men den sidste månede, har jeg ikke kontaktet hende, kun fordi jeg skulle have nogle penge af hende, hun siger nu hun hader mig og fortryder alt med mig, at hun har spildt hendes tid. vi havde det skide godt i starten, vi kunne ikke få nok af hinanden.

vil gerne få hende til at få dårlig samvigtighed, selvom jeg tror hun har det. jeg vil gerne have hende til at savne miig, selvom jeg aldrig skal være sammen med hende igen, men savner hende selvom hun har gjort alt det mod mig.

hva skal jeg gøre?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ekskæreste problem
  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #1   13. okt 2011 hun kommer her om et par dage efter nogle ting, skal jeg sige noget til hende, eller skal jeg bare give hende tingene og virke glad og bare lukke døren efter.


  • #2   13. okt 2011 Brænd hendes ting og sig at du ikke har dem.

    Glem alt om hende.


  • #3   13. okt 2011 det der med af brænde tingene ville satme være af synke lavt...... jeg har en eks der nægter af udlevere mine ting, og skal lige siges af her er det ham der var utro da den person han var sammen med ved en fejl kom til af sende nøgen billeder af sig selv til mig, da mig og eksen nummer minede om hinanden.....

    så gi hende hendes ting fortæl hvordan du har det og be hende så om a luk døren efter sig


  • #4   13. okt 2011 Smid hendes ting foran hendes dør, og tal aldrig til hende igen, hold da op en møgsæk! .-)

  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #5   13. okt 2011 har fortalt hvordan jeg har det med hendes opførsel. så overvejer bare og åbne døren, ikke sige noget, bare virk glad, og hente hendes ting og gi hende dem, også luk døren igen.

  • #6   13. okt 2011 Gør det, hun fortjener at blive smidt ud af dit liv så hurtigt som overhovedet muligt.

  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #7   13. okt 2011 jaa. men vil os gerne ha hun tænke sig om, og muligvis savner mig . så hun bliver ked af det. det fortjener hun

  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #8   13. okt 2011 Smide hendes ting på hendes adresse lad være med nogen sinde at snak til hende igen evt. gå en buge uden om hende så hun kan se du virkelig gør noget for undgå hende.. og hvis nogen spørg til noget om hende så sig du ikke gider have noget med hende at gøre igen..

  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #9   13. okt 2011 du har ret kristina H. men tænker bare på hende som det første når jeg står op, og flere timer om dagen, det er så nedern.

  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #10   13. okt 2011 Ja men savner bare noget nærhed med en pige.


  • #11   13. okt 2011 Tror faktisk at det med bare at ignorere hende, åbne døren give hende sine ting og lukke igen, uden at invitere hende ind osv. nok er det der vi gøre hende mest sur/ked hvis hun regner med at du har savnet hende..

  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #12   13. okt 2011 cawani. altså du tror det vil gøre hende mest ked/sur hvis jeg gør det på den måde, for hun skal ikke tro jeg savner hende, selvom jeg savner hende inderst inde.

  • #14   13. okt 2011 Pak tasken og tag til thailand!

  • #15   13. okt 2011 Gå aldrig tilbage til en fuser..

  • #16   13. okt 2011 Bare ignorer hende, hvis/når hun kommer og henter sine ting så bare sig okay, luk døren, find hendes lort, åben døren, gi hende dem, luk døren. Slut......

    - du skal squ nok ´komme over hende, være sammen med vennerne, tag i byen og være en dreng igen eller hva man kan sige, nyd livet lidt. (:


  • #17   13. okt 2011 Stil tingene ud på gaden nu, og skriv til hende hun kan hente hendes lort.. hun skal nok skynde sig, for det begynder snart og regne!

    kom videre mester.. hun gør dig intet godt og er bare en forskruet kælling!


  • #18   13. okt 2011 det er ret inlysende hvad du skal gøre
    komme videre med dig eget liv
    og så lad hende rode med sit eget
    en gang utro altid utro og det er spild af tid og tænke på hende
    koncentrer dig om dig selv og finde en som egentlig værdsætter en fyr hun er sammen med

    (køb evt en i thailand) de makker sku ret.... ej det så gas men glem hende og kom videre


  • #19   13. okt 2011 Synes godt om:
    HellYear : *´s kommentarer/råd


  • #20   13. okt 2011 Inviter dine gutter og gutinder til pils og hygge, det ville satme være awkward moment for hende at stå alene og alle sidder og har det sjovt. Og så lad være med at være mopset overfor hende, nærmere hjælpsom. Vis du ikke gider det der tøsefnidder med at rende og være mopset i 1000 år. Vis hende du er videre, og ikke mindst glad. Så får hun et wtf moment smiley

  • #21   13. okt 2011 Esben K : Sådan! smiley Du har ret i hun ville få den onde nedtur smiley og så ville hun nok lave en lille scene, men tager man det koldt, så er det pludselig hende der er den dumme smiley

  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #22   13. okt 2011 esben. du har fat i noget. Tror sku det er den det bliver, hun sagde godt nok her forleden, hvor jeg skrev hun kunne hente sine ting, så skrev hun, kommer senere, hvornår er du hjemme, så skrev jeg klokslet og nu er der gået 2 dage, og hun har ikke været her . men hun skriver nok på et tidspunkt. smiley


  • #23   13. okt 2011 Do it smiley Så bliver hun helt rundt på gulvet

  • #24   13. okt 2011 Evt. aftal det med dem nu, så de er klar til at stille op når hun skriver?

Kommentér på:
ekskæreste problem

Annonce