{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

Allan S
Allan S
Tilmeldt:
2. feb 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Parforhold- problematisk. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!.

Well, ved ikke om det her forum er det rigtige, men nu prøver Jeg alligevel at lave et indlæg som Jeg håber I vil tage seriøst.

Jeg bor i Vestjylland, og har mødt en pige fra Skagen til en fest hos nogle venner. Pigen ville Jeg normalt ikke kontakte hvis Jeg havde mødt hende i byen, da Jeg ikke troede hun var min type. Hun er meget frembrusende, og Jeg er den mere stille type.

Jeg har set hende jævnligt siden januar, og vi er blevet glade for hinanden. Jeg har mødt hendes forældre, hun har mødt mine - vi har mødt hinandens venner osv. For et par måneder siden begyndte vi at gå i seng sammen.

Jeg kan mærke på mig selv, at Jeg er på vej til at blive forelsket i pigen - jeg tænker på hende på de mest mærkelige tidspunkter i døgnet, og sådan nogle små forskellige ting, og hun har sagt det samme til mig.

Problemet er blot, at hun har en ekskæreste som sidder i fængsel, og ham er hun ualmindeligt bange for, og hun er nervøs for at han vil opsøge hende når han bliver løsladt om knap et halvt år. Pigen er dansk, men han er libaneser og 15år ældre end hende. De har skændtes og sloges en del i deres forhold, åbenbart fordi han tæskede hende ret tit. (kender ikke grunden, og ved ikke om det er sandt?) men selvfølgelig tror Jeg på hende når hun siger det. Hun har direkte sagt, at hun ikke vil have nogen kæreste nu pga. hendes ekskæreste som snart kommer ud.

Hvordan ville I gøre i sådan en situation?

Seriøse svar modtages med tak - og til Jer som vælger at slå plat på dette, vil Jeg blot sige at Jeg håber I selv kommer til at stå sådan en dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parforhold- problematisk.
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #2   10. maj 2011 Allan S: Hvis jeg var i din situation ville jeg kæmpe for det. Hvorfor skulle hendes tidligere ekskæreste ødelægge dit liv nu her med denne pige? Spørg dig selv: Tror du selv, hånden på hjertet om I venter 6 måneder nu her, eller til den dag han kommer ud, om det vil hjælpe overhovedet? Hvis han stadigvæk bærer nag, så vil det ikke ændre på noget som helst.

    Og i har 6 måneder til at prøve lykken i og se om det fungerer mellem jer ?: ) Der kan nå at ske RIGTIG meget på 6 måneder!

    Efter et par måneder hvis I er komplet forelsket kan i jo flytte sammen. Kun give adressen til hendes tætteste venner og familie? Og hvis eks kæresten skulle prøve på noget, så er jeg sikker på en opringning til politiet ville gøre underværker smiley

    Lad ikke en eks kæreste slå dig ud !

    Fuck ham, nyd dit liv og din nye dame.


  • Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28
    #3   10. maj 2011 Tak skal I ha' Søren og Dennis smiley

    Ja, Jeg må begynde at arbejde kraftigere på at overbevise hende om at det er en fed idé at vi er sammen på trods af hendes ekskæreste! smiley

    Tak skal I ha' og tak for Jeres vindpust smiley


  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #4   10. maj 2011 .. Bare fordi, at man sidder i fængsel betyder det ikke, at man kan noget. Lad ham dog komme an, hvis det er det han er interesseret i :-).

    - Jeg havde satme taget kampen op for en pige jeg var vild med!


Kommentér på:
Parforhold- problematisk.

Annonce