{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.057 visninger | Oprettet:

koma hvor længe? {{forumTopicSubject}}

hej sad lige og tænkte på noget.

Forstil du fandt fyren/pigen du regner med at skulle dele livet med, og han røg i koma.
Hvor længe ville du kunne vente på han/hun vågnede?
Ville du vente lige til han vågnede om så det tog 30år?
Vis ja ville du så ikke føle tiden var spildt vis han/hun døde?

vis det så var dig selv der røg i koma og vågnede op efter fx 10 år.
hvordan ville du så ha det med han/hun måske havde fundet en anden, blevet gift måske fået barn?
altså i dit hovede ville du ha minder som da du kom til skade

håber der er nogle seriøse folk selvom det er BB.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  koma hvor længe?
  • #1   21. jan 2011 Hvorfor?

    Og forhelvede................................ det hedder "hvis"!!!!!!


  • #2   21. jan 2011 1/1 fjolser der bare kommer med dumme useriøse kommentar -_-''

  • #4   21. jan 2011 Tjæft du sejler......

    "1/1 fjolser der bare kommer med dumme useriøse kommentar -_-" Haha.... Dog sjovt.


  • #6   21. jan 2011 tordenkylling
    ja men ikke det emnet handler om ?
    derfor faktisk et brud på reglerne


  • #7   21. jan 2011 Hvis det var tilfældet, og min dame fik koma og jeg fik afvide hun skulle lægge der 30år, så skred jeg med det samme.

    Det andet, jeg ville nok bare vågne op og tænke '... feeedt. Jeg er i live :-)'


  • #8   21. jan 2011 Camilla Tilla smiley .

    ja helt rigtig men altså tænk vis man bare bor sammen med ham/hende man tror man skal dele livet med falder i søvn og vågner og tror det stadig er sådan også er ALT bare lavet om det må være svært den første tid :S

    men syntes selv det er et meget svært spørgsmål så nu spørg jeg bare for sjov for at høre hvad folk siger


  • #9   21. jan 2011 Morten S

    du får ikke at vide der går 30år du får at vide personen kan vågne om 2mdr men der går længere og længere


  • #10   21. jan 2011 Så kommer det hele an på hvor gammel man er når personen går i koma? Om man er 15,18,25,40? Det hele afhænger af alderen.

  • #12   21. jan 2011 Der findes film med ca samme situation.
    Den danske film "brødre" er et godt bud.
    Hvor den ene bror er i krig, og bliver taget til fange af terrorister, efter et flystyrt.
    I Danmark tror de han er død, og holder derfor begravelse.
    I mellem tiden har hans bror taget sig af hans kone og børn, og de finder så sammen.
    Efter et stykke tid bliver broderen så befriet og kommet hjem.
    Men ikke alt er som det plejer...

    Der findes også en anden film, hvor der en som strander på en ø, og alle folk tror han er død.
    Men han vender tilbage, og hans kone har fået børn osv.

    men igen.. ikke helt samme situation, men tæt på.
    Personligt ville jeg ikke vente i flere år.
    Man skal jo passe på med, at man ikke går i står, og man glemmer sin egen personlige udvikling.
    -Man vil altid være sjæle-kærester uanset hvad, men rent fysisk og mentalt er man jo nød til at komme videre, hvis der ikke sker noget.


  • #13   21. jan 2011 har ikke set den danske
    men vil sige der er meget forskel på om man tror personen er død eller om personen er i koma smiley
    og men det med at man tror personen er død og hun så finder en anden dem er der der mange film med smiley


  • #14   21. jan 2011 ... derudover så findes den eneste ene ikke smiley
    Der er ALTID en partner som er bedre end den foregående.
    Så hvis man bliver droppet, eller dropper en, så vil man altid kunne finde en partner som er MINDST ligeså god.

    Det er selvfølgelig altid lettere at tage det man kender, men er man åben og søger bredt så er det HELT KLART muligt at finde en "afløser" som er mindst ligeså go smiley


  • #15   21. jan 2011 aldrig i livet de kunne få 1 uge....

    jeg har kun 1 person som jeg ville vente i 2 uger for...

    hvis men bedsteven røg i koma ville jeg vente til jeg selv døde hvis det sku være O:


  • #16   21. jan 2011 Ja, jeg har jo så stået i den situation...

    KAn slet ikke anbefales og ønsker ikke for min værste fjende at komme i den situation.


  • #18   21. jan 2011 Camilla... kan så hellere ikke forstå, at folk skal holdes i koma i 30år.
    Det er jo ikke til gavn for nogen, koster utrolig mange penge, og ødelægger med garanti mere end det gavner smiley

    Det kan lyde hårdt og kynisk, men allerede efter et år i koma, så ser man virkelig mange skader, psykisk som fysisk.


  • #19   21. jan 2011 Camilla Tilla smiley .
    præcis teknologi forhold, venner, familie, systemer ALT er anderledes


  • #21   21. jan 2011 hvorfor skal vi svare på dit skole projekt :)?
    - Kom ikk og sig du lige pludselig kom til at tænke på det...


  • #22   21. jan 2011 Græskar Manden ! .
    nej var til dels en film der ga mig tanken.

    jeg går ikke i skole ^^ jeg er lærling men er PT sygemeldt hvilke jeg har været siden juni . det her er skam intet skole projekt smiley selvom det nok ville være et godt emne smiley


  • #24   21. jan 2011 Jeg ville da nok vente nolge år. alt efter hvordan følserne ville være med tiden. men tror nu stille og roligt man med tiden mister lidt følsen for en person der bare ligger der på sygehuset og "sover".

    hvis det var mig der gik i koma, ville jeg da sikkert os få et chok, hvis jeg troede alt var normalt, også fandt ud af min "mand" havde fundet en anden og fået børn osv. men ville da os være glad på hans vegne.
    kan sgu sagtens forstå han ik ville vente ti år alene, på jeg måske alligvel aldrig ville vågne igen, selvom det da ik ville være en fed følse.

    må man vel bare tage kampen op og prøve at få ham igen, smiley


  • #26   22. jan 2011 => Mimmi <= .
    forstår dig smiley
    men stadig vis du venter 30år og han dør ville du ikke føle du har spildt en masse tid af dit liv?


  • #30   25. jan 2011 mimmi
    forstår dig FULDT ud også derfor jeg jeg lavede det her emne for jeg syntes selv det er et meget svært spørgsmål


  • .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 119
    #31   25. jan 2011 det kommer vel an på personen i de flestes tilfælde... altså jeg mener det jo noget andet hvis det er en man mødte ugen før... i forhold til en man har været gift med i 10 år.... og tror i øvrigt ikke det er noget man kan svare på før man står i situationen.

Kommentér på:
koma hvor længe?

Annonce