sovet samen en gange PÅ ET HALVT ÅR {{forumTopicSubject}}
Skrevet: 18-12-2010 20:00:50 Slet hele emnet
godaften bb
håber i kan hjælpe mig med dette
det handler om mig som er 15 år og min kærste som er 16 år
vi har i et halvår kun sovet sammen en gange
og den gang var det uden forældrens tilladsle
sorry stave
det jeg gerne vil vide er hvordan jeg få hende forælder over talt til at vi må sove sammen
ders grund er at hende ry ik skal snavnes til
alsår hun ik få et ry med at hun sove med drenge
og at hendes faster vil gå amok hvis hun fandt ud af det
der er bare et LILLE problem
i de 16 åt hun har levede er jeg HENDES FØRSTE kærste overhovedt
hun er prøved ALT (tro jeg Hehe)
og nu har jeg fådet nok
hvordan få vi overtalt hende
og er det bare mig eller er det et eller ande totalt mærkligt ved dette hehe på forhånd mange tak
OG MANGE UNDSKYLDE STAVEFJEL <----- SOM DENNE
JEG ER SKAM IK ORDBLIND BARE LIDT DÅRLIGE TIL AT STAVE SÅ MANGE MANGE GANGE UNDSKYLDE
sep 2007
Følger: 1 Emner: 117 Svar: 154
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 24 Svar: 58
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 226
mar 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 1.070
Hvis nogen skal overbevise hendes forældre, må det da være hende selv.
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 67 Svar: 126
og nå jeg siger sove sammen mener jeg ikke at kneppe hende alsår det kan jeg sku altide gøre
jammen hun har prøvet ALT
helt ærligt hvor mange har børn her inde
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
Det er da bedre hvis han sætter sig ned og tager en snak med forældrene. Det kan være at de ikke stoler på ham.
aug 2010
og de ved jeg er orntlig med hende men vi må se for skal til fest med dem og hende i morgen så kan være ente de blivet lidt fulde eller de siger ja jeg synes bare det er pisse træls man
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 226
mar 2010
Men kan da sige så meget. Hvis jeg var far til en 16 årig pige og hun prøvede at få kæresten til at sove der, ville hun også godt kunne glemme det.
Og hvis kæresten så prøvede at overtale mig, ville jeg grine ham lige ind i fjæset...
Men jeg har også en lillesøster på den alder, og nok lidt overbeskyttende :o)
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
aug 2010
jammen hvorfor HVAD FRYGTER I FORÆLDRE MAN
mar 2010
Men er som sagt en overbeskyttende storebror.
Og hvad de frygtet? Døøh. Nok at en 15årig liderlig knægt pløjer hans "uskyldige" datter...
Tror mange forældre (fædre i hvertfald) har det sådan... Men hvis de ikke mener i er gamle nok, får i sgu nok svært ved at overbevise dem.
Men du skriver i har sovet sammen 1 gang... Hvordan fik i lov der???
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 103 Svar: 2.113
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
- Jeg tror altså det kommer lidt an på hvilken "dreng" man er. Kommer du og ligner en eller anden klassisk pianist/engle-dreng, så tror jeg det er lettere at få lov, end hvis man er en badboy
aug 2010
hehe
øøøh ja det er noook lidt for sent alsår vi er næsten sammen 12 timer på en dag alåsr der sider vi bare ik og spiller
omg 5-10 år gammel nok til at sove sammen 10-12 gammle nok til at sove sammen 12-14 gammel nok til at sove sammen 14-18 TORALT FORBUDT AT SOVE SAMMEN KOM OM MAN
øøøøh det var ved en lille løgen fra hende side men hvis de stadi ikke vil ha det gør vi de bare igen
kom and man
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 75
at det kan ske uden min viden alle mulige steder, ja det er jeg klar over, men det skete i hvertfald ikke om natten med min viden
og kom deres kæreste og spurgte ja så skulle de nok få besked fra mig af ( oplevde det dog aldrig, da de vidste hvordan jeg regerede)
min ældste havde engang en kæreste som var smidt ud hjemmefra, og selvfølgelig skulle han ikke stå på gaden om natten, næe nej, så kunne han sove på lillebrors værelse og min dør åben så jeg kunne høre om natten, hvis nogen døre blev åbnet
mar 2010
aug 2010
men J nu har jeg jo heller ikke lige tænkt mig at stikker af nå vi har været sammen i et halvt åt man kan godt se hvad du mener
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 103 Svar: 2.113
mar 2010
aug 2010
synes jeg også og der er også flere og flere af min og hende venenr der ryster på hovet og ikke kan forstå hvorfor jeg ikke har gådet min vej
for min far har ik noget imod det hehe
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 124
Efter 1-2 måneder sov vi sammen. Vores forældre stolede på os, og der var heller ikke noget at være bange for.
Men der er mange forskellige holdninger til den slags. Der er sgu ikke andet at gøre (tror jeg...), end at respektere hendes forældre og vente til de giver grønt lys
aug 2010
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 451
Mvh Danny
apr 2009
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
Det må i bare respektere.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 328
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Hvis forældrene stadig siger nej, ville jeg gøre dem det klart at jeg respektede deres valg og sige det ikke vil blive bragt på banen igen, før de selv vælger at give bolden op.
aug 2010
Henden mor og det er ik løgen har for 4 månder siden købt gummi
Det det er bange for at hende RY
aug 2010
Henden mor og det er ik løgen har for 4 månder siden købt gummi
Det det er bange for at hende RY
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 413
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Giv dem tid, og accepter at deres holdinger og overbevisninger er anderledes end jeres..
Hvor meget er I hos din kæreste?
Vær der ofte, og lær forældrene at kende.. Så længe de ikke kender dig godt, har de ingen interesse i at du er sammen med deres datter...
Alle forældre bilder sig selv ind at døtrene ikke har sex - især faderen. Ser han realistisk på det, ved han det godt, men så længe han kan holde jer adskilt om natten, sover han bedre.
Og så ER hun altså kun 15, det er ikke særlig gammelt. At lade jer sove sammen er nøjagtig det samme som at give accept til sex. Og der er stor forskel på at se bort fra at det sker, og så give direkte "tilladelse" til det..
Så giv det tid, lær dem at kende, LAD være med at snakke med forældrene, men lad kæresten om det, og accepter at det måske aldrig ændrer sig.
Jeg fik som teenager aldrig lov til at sove med drenge - sådan er der nogle forældre der er..
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 131
Men det enste ville være at respektere det og vente. I er jo ikke så gamle og der er ikke noget der haster.
sovet samen en gange PÅ ET HALVT ÅR