{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.254 visninger | Oprettet:

sovet samen en gange PÅ ET HALVT ÅR {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 18-12-2010 20:00:50 Slet hele emnet

godaften bb

håber i kan hjælpe mig med dette
det handler om mig som er 15 år og min kærste som er 16 år

vi har i et halvår kun sovet sammen en gange
og den gang var det uden forældrens tilladsle
sorry stave

det jeg gerne vil vide er hvordan jeg få hende forælder over talt til at vi må sove sammen
ders grund er at hende ry ik skal snavnes til
alsår hun ik få et ry med at hun sove med drenge
og at hendes faster vil gå amok hvis hun fandt ud af det

der er bare et LILLE problem
i de 16 åt hun har levede er jeg HENDES FØRSTE kærste overhovedt

hun er prøved ALT (tro jeg Hehe)
og nu har jeg fådet nok
hvordan få vi overtalt hende

og er det bare mig eller er det et eller ande totalt mærkligt ved dette hehe på forhånd mange tak

OG MANGE UNDSKYLDE STAVEFJEL <----- SOM DENNE
JEG ER SKAM IK ORDBLIND BARE LIDT DÅRLIGE TIL AT STAVE SÅ MANGE MANGE GANGE UNDSKYLDE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sovet samen en gange PÅ ET HALVT ÅR
  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 117 Svar: 154
    #1   18. dec 2010 Tror bare i skal vente til forældrenes tilladelse :-).

• #2   18. dec 2010 Snak med hendes forældre om det? Ellers så vendt til hun godt må. smiley

• #3   18. dec 2010 skaf deres tillig !:) (stavefejl)

• #5   18. dec 2010 Ehm. Tror sgu ikke det er smart DU snakker med forældrene om det. Så virker du da bare som en lille liderbuks :o)

Hvis nogen skal overbevise hendes forældre, må det da være hende selv.

• #6   18. dec 2010 jeg har haft snakket med dem ^
    og nå jeg siger sove sammen mener jeg ikke at kneppe hende alsår det kan jeg sku altide gøre

jammen hun har prøvet ALT

helt ærligt hvor mange har børn her inde

• #7   18. dec 2010 * Danni-Boy *
    Det er da bedre hvis han sætter sig ned og tager en snak med forældrene. Det kan være at de ikke stoler på ham.

• #8   18. dec 2010 alsår de stoler skam på mig og mere til
    og de ved jeg er orntlig med hende men vi må se for skal til fest med dem og hende i morgen så kan være ente de blivet lidt fulde eller de siger ja jeg synes bare det er pisse træls man

• #9   18. dec 2010 mød forældre, virk flink osv. så kommer det, måske ikke første dag, men over et lile stykke tid, men du har jo god tid :=)

• #10   18. dec 2010 Jeg er bare overbevist om det virker. Og når de begge 2 nu har prøvet at overtale dem uden held.

Men kan da sige så meget. Hvis jeg var far til en 16 årig pige og hun prøvede at få kæresten til at sove der, ville hun også godt kunne glemme det.

Og hvis kæresten så prøvede at overtale mig, ville jeg grine ham lige ind i fjæset...

Men jeg har også en lillesøster på den alder, og nok lidt overbeskyttende :o)

• #11   18. dec 2010 Jeg er temmelig sikker på at du intet kan gøre, jeg måtte heller ikke sove sammen med drenge, først da jeg blev 18 år, det var pisse irriterende dengang, men mon ikke i overlever smiley

• #12   18. dec 2010 danni-boy også selv om hun havd været samen i et halvt år med ham

jammen hvorfor HVAD FRYGTER I FORÆLDRE MAN

• #13   18. dec 2010 I forældre??? Jeg har sgu ingen børn.

Men er som sagt en overbeskyttende storebror.

Og hvad de frygtet? Døøh. Nok at en 15årig liderlig knægt pløjer hans "uskyldige" datter...

Tror mange forældre (fædre i hvertfald) har det sådan... Men hvis de ikke mener i er gamle nok, får i sgu nok svært ved at overbevise dem.

Men du skriver i har sovet sammen 1 gang... Hvordan fik i lov der???

• #14   18. dec 2010 Nej bare hold din kæft og opfør dig ordenlig, min far gad sq heller ikke kende de fyre jeg var sammen med (sådan nogle jeg kun var sammen med i 3-6 måneder) det var spild af hans tid så bare respektere hendes forældre...

• #15   18. dec 2010 Der fik de jo heller ikke lov Danni ^^

- Jeg tror altså det kommer lidt an på hvilken "dreng" man er. Kommer du og ligner en eller anden klassisk pianist/engle-dreng, så tror jeg det er lettere at få lov, end hvis man er en badboy smiley

• #16   18. dec 2010 ved jeg godt men kunne være der var nogen her inde hehe

hehe

øøøh ja det er noook lidt for sent alsår vi er næsten sammen 12 timer på en dag alåsr der sider vi bare ik og spiller

omg 5-10 år gammel nok til at sove sammen 10-12 gammle nok til at sove sammen 12-14 gammel nok til at sove sammen 14-18 TORALT FORBUDT AT SOVE SAMMEN KOM OM MAN

øøøøh det var ved en lille løgen fra hende side men hvis de stadi ikke vil ha det gør vi de bare igen
    kom and man

• #17   18. dec 2010 jeg er mor til 3 unger og kan med det samme sige, mine fik ikke lov til det i den alder, det vil sige mine piger som idag er 17 og 20, kunne godt glemme alt om det da de var 15 og 16 år, skulle de sove ude og jeg mistroede dem ( ja desværre gjorde jeg det indimellem) så ringede jeg simpelhen til forældrene der hvor de sagde de skulle sove for at høre om det passede, min søn på 14 får sørme heller ikke lov at sove med piger endnu...
    at det kan ske uden min viden alle mulige steder, ja det er jeg klar over, men det skete i hvertfald ikke om natten med min viden
    og kom deres kæreste og spurgte ja så skulle de nok få besked fra mig af ( oplevde det dog aldrig, da de vidste hvordan jeg regerede)
    min ældste havde engang en kæreste som var smidt ud hjemmefra, og selvfølgelig skulle han ikke stå på gaden om natten, næe nej, så kunne han sove på lillebrors værelse og min dør åben så jeg kunne høre om natten, hvis nogen døre blev åbnet

• #19   18. dec 2010 og lige en tilføjelse, så har mine piger takket mig idag for at de ikke måtte, for de har så kunne gemme deres dyrbareste til en speciel som jeg selv gjorde og er i stadig sammen med efter 22 år og ikke bare en som sikkert er væk igen ugen/md efter

• #21   18. dec 2010 alsår jeg fatter ikke forældre der er sårdan alsår ikke for at fornørme dig J
    men J nu har jeg jo heller ikke lige tænkt mig at stikker af nå vi har været sammen i et halvt åt man kan godt se hvad du mener

• #22   18. dec 2010 søren R nej men det er som regl i den alder det starter så kan sq godt forstå..

• #24   18. dec 2010 du skal nok ikke gøre som mikkel forslå, at hun lyver om hvor hun er, for finder de ud af det, så er du måske ikke vellidt ret meget mere hos de forældre

• #25   18. dec 2010 sørn i dette tilfølæde er det moren :S
    synes jeg også og der er også flere og flere af min og hende venenr der ryster på hovet og ikke kan forstå hvorfor jeg ikke har gådet min vej
    for min far har ik noget imod det hehe

• #26   18. dec 2010 Min første rigtige kæreste og jeg, startede med at være kærester sidst i 8 klasse. Så vi var vel 15?

Efter 1-2 måneder sov vi sammen. Vores forældre stolede på os, og der var heller ikke noget at være bange for.

Men der er mange forskellige holdninger til den slags. Der er sgu ikke andet at gøre (tror jeg...), end at respektere hendes forældre og vente til de giver grønt lys smiley

• #27   18. dec 2010 alsår jeg over ser bare mikkel

• #28   18. dec 2010 Gør det i det skjulte som andre der ikke må ha sex for sine forældre, og brug gummi...
    Mvh Danny

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #29   18. dec 2010 Som forældre har man pligt til at gøre det bedste for sine børn, dvs. træffe vigtige beslutninger for dem indtil de bliver 18 år.
    Det må i bare respektere.

• #30   18. dec 2010 Hvordan kan du stave så dårligt også sige at du ikke er ordblind? Men ja som mange andre siger, respektere forældrenes regler og vent min ven. Det skal nok komme en dag smiley

• Niki w
    Niki w Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #31   19. dec 2010 havde taget min kæreste i hånden og gået ind til forældrne og taget en snak med dem. Sagt jeg sagtens kunne se det fra deres side af, men om de ikke ville prøve at se det fra jeres side af og så fx. foreslå i kunne sove sammen, men med åben dør eller hører om de måske havde nogen ideer til hvordan de kunne føle sig trykke ved at lade dig sove der.
    Hvis forældrene stadig siger nej, ville jeg gøre dem det klart at jeg respektede deres valg og sige det ikke vil blive bragt på banen igen, før de selv vælger at give bolden op.

• #32   19. dec 2010 Okay det heller handel ik om at de er bange for jeg har sex med ders datter

Henden mor og det er ik løgen har for 4 månder siden købt gummi

Det det er bange for at hende RY

• #33   19. dec 2010 Okay det heller handel ik om at de er bange for jeg har sex med ders datter

Henden mor og det er ik løgen har for 4 månder siden købt gummi

Det det er bange for at hende RY

• #34   20. dec 2010 Jeg er lidt ambivalent.. Jeg selv har altid fået lov af min far og stedmor og min mor til dels, mens min stedfar har været meget streng (hvilket jeg sked højt og flot på).. Min kæreste har altid måttet sove sammen med andre uden problemer, men de har ikke lavet noget.. Og jeg sov sammen med min kæreste ret mange gange uden at "lave ballade".. Vi har været sammen i halvandet år og satser på at flytte sammen næste år..

• #35   20. dec 2010 Respekter det?

Giv dem tid, og accepter at deres holdinger og overbevisninger er anderledes end jeres..

Hvor meget er I hos din kæreste?
    Vær der ofte, og lær forældrene at kende.. Så længe de ikke kender dig godt, har de ingen interesse i at du er sammen med deres datter...

Alle forældre bilder sig selv ind at døtrene ikke har sex - især faderen. Ser han realistisk på det, ved han det godt, men så længe han kan holde jer adskilt om natten, sover han bedre.
    Og så ER hun altså kun 15, det er ikke særlig gammelt. At lade jer sove sammen er nøjagtig det samme som at give accept til sex. Og der er stor forskel på at se bort fra at det sker, og så give direkte "tilladelse" til det..

Så giv det tid, lær dem at kende, LAD være med at snakke med forældrene, men lad kæresten om det, og accepter at det måske aldrig ændrer sig.

Jeg fik som teenager aldrig lov til at sove med drenge - sådan er der nogle forældre der er..

• #37   20. dec 2010 altså i er jo stadig kun børn, så kan godt følge forældrene. specielt når de unge idag kan være dumme nok med ubeskyttet sex.

Men det enste ville være at respektere det og vente. I er jo ikke så gamle og der er ikke noget der haster.

Kommentér på:
sovet samen en gange PÅ ET HALVT ÅR

Annonce