{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

jakob k
jakob k
Tilmeldt:
13. dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Hjælp mig {{forumTopicSubject}}

Hej med jer .

Jeg har lidt problemer. jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 3 måneder nu og havde noget med 5 måneder inden vi blev kærester.
sagen er den at efter der er gået et stykke tid skriver hun ikke så meget til mig. det er ikke sådan nogle lange søde beskeder som det var meget i starten. der er aldrig noget når vi er sammen. og hun siger til mig hver aften at hun elsker mig . og jeg siger selvfølgelig det samme igen. men efter hun ikke skriver så meget og det hele tiden er mig. er jeg bange for hun er træt af mig. eller både ja og nej. kan ikke finde ud af det. for hun er en meget sårbar pige og der skal ikke meget til før hun græder eller bliver sur. og jeghar spugt hende flere gange hvorfor hun stort set ikkke skiriver til mig og skriver koldt. hvorfor hun aldrig har spurgt om vi skal være sammen. kan det være fordi jeg har skrevet for meget tiil hende og jeg er hurtigt ude med hvornår vi kan være sammen. så når hun det aldrig selv. for det har gjort hende meget ked/sur at jeg er blevet ved med at kører i det. og sådan skal det ikke være. for jeg elsker hende sku. og hun elsker mig. for det eneste jeg vil have min kæreste skal være. er at hun skal være ærlig lige meget hvad også fortælle vis der er noget galt. så jeg tror på det hun siger. når hun skal til fest kan jeg ikkkke lade hver med at skrive til hende eller ringe . og det er noget jeg ikke sådan har lyst til. gør det bare og det får hende ttil at tro jeg tvivler på hende. og jeg tvivler virkelig ikke på hende. jeg stoler fuldt ud på hende. men hvad skal jeg stille op. vil i ikke være søde at hjælpe mig. for jeg har været en stor idiot overfor min kæreste og har kørt ting op som slet ikke skulle køres op . og det gær hende sur og ulykkelig. og det skal ikke være mening. hjælp mig der ude .

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig
  • #1   13. dec 2010 Du lyder ivrig.
    Som jeg forstår det lyder det som om du er meget meget meget bange for at miste din kæreste og det forstår jeg fuldt ud, jeg har selv stået der, men jeg har bare lært at maan skal tage en slapper en gang imellem.
    Det med du ringer og skriver til hende når hun skal til fest er en meget dum ide efter min mening, jeg er selv rimelig jaloux anlagt men har lært at det ikke hjælper, det giver en modsat effekt end man selv tror, det gør som du selv siger at hun tror du tvivler på hende, men inders inde tvivler du jo på hende siden du gør det.

    mit råd er tag det rolig og lad ting komme som det kommer


  • #2   14. dec 2010 Kend åbningstiden..

  • jakob k
    jakob k Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #4   14. dec 2010 tak for de gode råd. men det er bare lidt svært og kan gøre så mange ting sammen. fordi jeg går på efter skole og er kun hjemme i weekenderne . også har jeg mit eget mobildskotek ved navn hardbeat jeg ogsåå kører ved siden af. men jeg gør alt hvad jeg kan for at kan være sammen med hende. har det ikke så godt på efterskolen. og tror inderst inde det kan være en af grundene til jeg er så ivrig efter at bare skal kontakte hende når der er tom hed på skolen og det bare er røv og nøgler. stopper måske også. fordi føler ikke det er mig . er her kun fordi der er musik linje. jeg vil jo gøre alt for hende. og lige så snartt hun skriver koldt til mig. tror jeg der er noget i vejen og hun ikke gider mig. men hun var sådan over for mig istarten. og blev faktisk pisse sur og sagde til hende at nu måtte hun godt stoppe. nu er den bare vendt sig. og kan ikke rigtig finde rundt i det. men som min bedste ven siger. at jeg skal lade være med at kører ting op som slet slet ikke er nødvendigt . jeg tror måske jeg skal være rolig og tag som det kommer. for jeg ved hun elsker mig og gerne vil tilbringe sin tid medmig. men det kan være hun ikke vil spørger hvornår vi skal være sammen fordi hun ved jeg går på efterskole og jeg har diskotekts job hver eneste weekend. vil bare gerne have lidt hjælp. for jeg er slet ikke dum. det her er bare gået lidt over gevind på det sidste og sådan skal det ikke være. jeg har set mig selv ude fra og indset hvor dum jeg egentligt har været. og vil rette op på det nu. for jeg er ikke ude på at såre nogle. og slet ikke min kæreste som er utrolig dejlig. det der med at skrive lange sms'er er godt når man går på efteskole og ikke ser hinanden hver dag. men vi snakker også sammen når det er hun har lyst og har overskud. for hun har jo selvfølgelig også hendes eget smiley

  • #5   14. dec 2010 slap dog af med at køre al din tekst ud i ÉN smørre, de jo ikke til at læse

    det første år er altid det sværste, prøv at lade være med at bombardere hende med sms'er og alt muligt, det bliver hun bare træt af, og vil komme til at synes hun kvæler dig....

    det med at du ringer og skriver til hende når hun er til fest, det er PISSE IRRITERENDE, så stop med det....

    det er noget andet hvis man fx skal hente hende fra fest, der kan man da godt lige sende en sms, alla "hey, ville bare lige høre hvordan det stod til, skriv når du har lyst.

    den kan man sagtens skrive, hvis hun skal hentes, så skriver hun sikkert, at du ikke skal vente oppe, eller at hun snart vil hentes........ get the point?

    men tag det roligt, og lad være med at presse hende rundt i manegen


  • jakob k
    jakob k Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #7   14. dec 2010 det er ikke pågrund af hende jeg dropper ud. det er fordi jeg ikke følger mig til rette her nede . hvis der ikke var en musik linje hade jeg slet ikke været her. )

    men tak for rådene. tror jeg har lært noget og vil tage mig selv i nakken og få styr på det. for har egentligt gået og tænkt over tingene flere gange. men vidste ikke om det var det rigtig og gøre smiley


  • #9   14. dec 2010 men det sgu da altid noget du selv går og tænker over tingene, måske har du mere omløb i knoppen end de 16 årige som jeg kender

  • jakob k
    jakob k Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   15. dec 2010 jeg er meget anderledes ind mange andre drenge på 16. specielt fordi jeg har en mor og en moster jeg kan sige og snakke med alt om. det er der rigtig mange der ikke kan. jeg kan snakke om sex. forhold. kærlighed og så videre der ud af med dem. og det har hjulpet rigtig meget. på dt punkt er min kæreste ikke så stærk. jeg er det eneste forhold hun har haft der har taget hende seriøst og lyttede til hende. og været sød over for hende. og har overbevist hende om at jeg virkelig elsker hende og det ikke er bare pis. for der er rigtig mange af hendes eks kærester. der bare tog røven på hende. og det tager selvfølgelig hårdt på sådan en pige af en alder af 15 . folk havde prævet at kommet i bukserne å hende og det ville hun ikke. og når de ikke kunne det skred de. hun troede det samme med mig. jeg gjorde ikke noget før hun selv begyndte at ligge op til vi skulle have sex. og vi var begge jomfruer. men har altid vidst hvad det gik ud på. som jeg har fået af vide af en meget klog dame. så er jeg så moden psysisk som en på 17 - 18 år. det er det jeg har fået af vide. så jeg har mange ting i om løb i kroppen smiley

Kommentér på:
Hjælp mig

Annonce