{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Mulig date {{forumTopicSubject}}

jeg har en rigtig sød kvinde kollega som jeg arbejder med i en brugsen og jeg har vi har snakke en del samen på det sidste og hun har vlret oppe i min lejlighed og se film med mig, jeg har sagt til hende at jeg gerne ville invitere hende ud i biffen en dag, så skirver hun idag om jeg ikke istedet ville invitere hende ud og skøjte sammen, jeg vil først høre om det bare er mig eller om det er en lille besked der siger at hun selv er interesseret i at det skal blive til mere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mulig date
  • #2   11. nov 2010 så det er ikke bare mig:-) når hun gerne vil inviteres ud at skøjte sammen så må det jo betyde noget:-)

  • #3   11. nov 2010 hun vil i hvert fald gerne lærer dig bedre af kende. i biffen kan man jo ikke snakke sammen.

  • #4   11. nov 2010 nej det er også rigtigt nok men jeg har allerede sagt til hende at det desværre ikke kan blive til skøjtning da jeg ikke kan stå på skøjter og er over 2 meter og bruger minimum str 50 i sko og det er meget få der har dem i den str

  • #5   11. nov 2010 det var så også i orden med hende:-) men har i nogle forslag til hvad vi kunne lave?

  • #6   11. nov 2010 en tur i svømmehallen med dig og hende. der har man det sq altid sjovt. men ser hinandens krop, yder noget motion og kan samtidig sætte sig ned og snakke. og slappe af.

  • #7   11. nov 2010 måske lidt tidligt med svømning:-) skal lige sige at jeg er 23 og hun er 17, for mig er det selvfølgelig ikke et problem:-)

  • #8   11. nov 2010 er det tidligt med en tur i svømmehallen? :S hvorfor er det for tidligt.?

  • #9   11. nov 2010 trro bare at jeg vil starte ud med lidt mindre hud:-)

  • #10   12. nov 2010 jamen okay.. men vil de jo gøre også selvom de får et forhold.

    men i kunne jo også tage i baboom city (ligger i herning, legeland, hoppe land. mega sjovt.) noget i den stil. det er jo kun fantasien der sætter grænser.


  • #11   12. nov 2010 vi bor begge på sydfyn så vi kommer nok ikke lige sådan til herning:-)

  • #12   12. nov 2010 nej men kunne være i havde noget alla i nærheden. bare et eksempel..:D

  • #13   12. nov 2010 Dude D
    nemlig. jeg elsker at blive intiveret i svømmehallen. og da jeg var 17 var jeg da også i svømmehallen der var noget ældre end mig.

    men der er en masse ting man kan finde på.


  • #14   12. nov 2010 rigtig. svømmehallen er en god måde af lærer hinadens sider på også.

  • #15   12. nov 2010 Jamen tag da chancen med det skøjtning, og se om de nu skulle ha din størrelse,
    Og højden behøver jo ik være et problem, og så det at du ikke kan skæjte, jamen så kan hun vise dig hvordan man gør, så taler i også sammen, og kommer hinanden, for at sige det sådan, når i koncentrere jer om at skæjte, så er du evt heller ik så stiv i betrækket, og tager det hele mere afslappet, og skulle du nu være helt håbløs til det skøjtning, jamen så kan i sidde på sidelinien og få en sludder med hinanden, imens i ser på mennesker dem der skøjter.
    Håber det er en smule brugbart.


  • #16   12. nov 2010 Jeg stemmer også for at du skal ta ud på skøjter med hende..
    Jeg ved ikke lige hvad der kan få 2 mennesker sammen som når man er ude og stå på skøjter.. specielt hvis dne ene ikke har prøvet det før.. så er der næsten garanteret gnister i luften.. især hvis der er lidt i forvejen..
    JEg ved ikke noget om udvalget af skøjter på sådan et sted, men det kan man jo undersøge på forhånd.. muligvis reservere et par om man kan?
    nu ved jeg ikke hvor dedikeret du er i hende pigebarnet, men ellers er jeg ret sikker på at du kan finde et billigt (ca. 300,-) par skøjter på nettet..

    Men ellers kan i jo gå en tur i skoven eller sådan noget?
    Det gjorde jeg med hende jeg dater nu.. og det var smadder fedt, men vi er også begge sådan nogle lidt flippede natur mennesker.. :o)
    Tror gennemsnittet ville finde det kedeligt.. :o/


  • #17   12. nov 2010 Det er altid skønt med en gåtur smiley

  • #18   12. nov 2010 jeg kan ligeså godt sige at skøjter er udelukket

  • #19   12. nov 2010 Hvor der er en vilje er der også en vej, men er man ik villig til at gøre en indsats, så er hun også udelukket.

  • #20   12. nov 2010 Simon S:
    Jeg har lige stået i samme situation, så her er hvad jeg gjorde smiley

    Jeg er også fra Sydfyn, og pigen jeg dater er fra Nyborg...
    Men jeg inviterede hende i zoo i odense, det kan godt anbefales, der er ikke ret mange andre gæster, men alle dyrene er der stadig. der kan i få ca 2 timer til at gå med at snakke og hygge smiley
    derfra kan i jo i fællseskab blive enige om hvad i vil... vi tog ind til byen og gik og kiggede, fik varmen over en gang kakao, altid hyggeligt.
    og så tog vi i biffen og så en eftermiddags film, og aftensmad bagefter på en udemærket hverdags café, snakkede til de lukkede...

    Zoo er en god start, så kan i se hvad i er til derefter smiley
    Det kan anbefales smiley


  • #21   12. nov 2010 og på skøjter kan i rigtig få noget af grine af sammen uden det er pinligt
    så ja klø på hun er helt sikkert interesseret i og bruge mere tid med dig og se hvad du er for en


  • #22   12. nov 2010 vent til tivoli åbner og stå på skøjter der
    samtidg er der masser af se på og i kan bruge en hel dag til deres jule marked


Kommentér på:
Mulig date

Annonce