{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.145 visninger | Oprettet:

har virkelig brug for hjælp ! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom!
Nu kommer hele min lange historie...

Jeg lærte før sommerferien den sødeste pige at kende, på det tidspunkt havde hun en kæreste. Hun tog så på ferie, og da hun kom hjem igen, fortalte hun mig så at de havde slået op fordi det ikke gik... Hun er ( 14 ) jeg er (16) Jeg begyndte så at lære hende at kende og det gik rigtig godt indtil jeg fandt ud af hun havde kysset med en anden, Jeg sagde fair nok, hun var nok ikke sådan helt klar over vi havde sådan lidt kørende. Så undskyldte hun og lovede det aldrig skulle ske igen, en uge efter skete det så igen, der havde hun så snavet med en anden. Jeg blev mega sur på hende og ville faktisk droppe hende, men altså vi blev venner. Så begyndte vi sådan virkelig og have noget kørende og det gik rigtig godt, vi begyndte og holde i hånden osv... Så til open night der blev jeg lidt fuld og begyndte og gå og kramme hende osv, hun blev ved med at sige: vi er kun venner " Det sagde hun hele tiden, jeg tænkte fuck det!!!! Men altså vi kørte videre og det gik rigtig godt, så spurgte jeg hende så: Har du lyst til at tage næste skridt som min kæreste? ( Der havde vi kendt hinanden i 3 Måneder ) Det synes hun så ikke var rigtig lige nu men hun ville ikke udelukke hun ville kunne komme til at lide mig senere, hun havde ikke rigtig følser for mig. Så har hun en veninde i Hedensted, og vi kommer fra Kolding. Og hun begyndte at tage meget til Hedensted i weekenderne, og ligepludselig stod der på MSN: Nikolaj (L) <33 Jeg spurgte hende så hvem det var, og hun sagde bare en ven smiley Jeg tænkte Ej! nu sker det sq igen at hun render med en anden, og jeg fortalte det til nogle venner! Min ene ven sagde: DROP HENDE MENS DU KAN!!! Og jeg ringede så en TORSDAG og sagde, jeg synes jeg har ventet rigtig længe og der sker sq entlig ikke så meget så jeg bliver nød til at stoppe det her, Hun blev mega ked af det , og hendes veninder ringede og skældte mig ud fordi jeg åbenbart havde gjort hende så ked af det! Om FREDAGEN skulle hun til ( Halbal ) i Hedensted og jeg talte så ikke med hende, Om lørdagen, der var der en af MINE veninder der spurgte vil du ikke hjælpe mig med at få min eks tilbage??? Jeg sagde jo da, hvordan? Hun sagde: Du skal sætte mig som din kæreste på Facebook.. Jeg tænkte det var måske også en ide til at gøre hende pigen jeg godt kunne lide lidt jaloux, Indtil en ven sagde, har du set at hende du godt kan lide har fået en Kæreste????? jeg sagde WHAT!? og fandt så ud af det var ham Nikolaj fra Hedensted! Jeg mødtes så med hende og vi fik talt ud om det hele, og der fortalte hun så at hun havde set jeg havde fået en "kæreste" og så tænkte hun jeg var kommet videre! Og så havde hun taget ham Nikolaj som hun kun havde set 5 GANGE!!!!!! Men hun kørte så videre med ham Nikolaj, Næste Lørdag er jeg så sammen med hende pigen, og mine forældre spørger om vi ikke vil med på en Resturant i tyskland, vi sagde begge jo det vil vi gerne, og vi tog så derned. Da vi begge var kommet hjem til os selv igen, skrev jeg en sms: Tak for en dejlig aften, og hvor var jeg tæt på at kysse dig! Hun svarede så tilbage: Tak og iligemåde, jeg var også virkelig tæt på at kysse dig elskede<3 jeg har virkelig fået følser for dig og kan kun se dig i mit liv nu! Jeg var så sammen med hende om SØNDAGEN, hvor vi kyssede og snavede osv hele dagen indtil hen på eftermiddagen hvor hun fik en sms fra hende " Kæreste Nikolaj" Efter den sms blev hun mega mærkelig og ville ikke kysse osv mere! I smsen fra ham stod der bare! Hej skat laver du? !!!! Hun tog så hjem, og skrev en sms til mig hvor der stod, Jeg kan altså ikke Droppe Nikolaj alligevel! Undskyld! Jeg blev mega sur på hende og vi blev mega meget uvenner efterfølgende.... Nu har jeg så kendt hende i 6 måndeder, og hun har stadig nikolaj, hun sagde til mig igår at hun var virkelig blevet forelsket i mig og hun kunne se hele sin fremtid med mig, men hun fortalte mig så!!!! At NIKOLAJ HAVDE TAGET HENDES MØDOM!!!! HUN HAR SET HAM 8 GANGE!!!!! Jeg blev mega sur over det, og ville ikke tale med hende, hun sagde så: Prøv hør jeg elsker dig, og det er derfor jeg fortæller dig det! Du betyder virkelig alt og jeg skal nok droppe Nikolaj på fredag! fordi det er dig jeg vil leve sammen med! Jeg var så sur lidt og begyndte så at snakke med hende igen, da vi blev gode venner igen sagde hun så! altså jeg ved ikke om jeg kan droppe ham på fredag men skal nok snakke med ham om alt det her!!! Nikolaj selv siger: Du skal gøre hvad der er bedst for dig søde, hvis du hellere vil have ham den anden ( altså mig ) så gør det!

HJÆLP HVAD SKAL JEG GØRE!!!! JEG ER VIRKELIG FRA DEN!!!!!!!

en ven sagde idag, hun bruger kun den med hun vil doppe Nikolaj for at få dig til at blive???

HVAD SKAL JEG ???? HJÆLP MAGTER IKKE DETTE HELVED MERE !!! NOGLE IDEER ? FOR JEG ELSKER PIGEN VIRKELIG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har virkelig brug for hjælp ! HJÆLP
Kommentér på:
har virkelig brug for hjælp ! HJÆLP

Annonce