{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Frieri {{forumTopicSubject}}

Ja jeg overvejer at fri til min kæreste, men ved fandeme ik om jeg tør og hvordan jeg skal gøre det???

Han er i afghanistan og har tænkt mig at fri når han tager afsted igen fra leave, det gør han nemlig dagen før vores 2 årsdag. Jeg har ikke tænkt mig at vi skal giftes lige nu eller de næste par år. Men det må da være den ultimative kærlighedserklæring...

Vi har boet sammen i et år, og skal købe hus når han kommer hjem. Han har sagt til mig at han gerne vil tilbringe resten af sit liv med mig.

Er ellers slet ikke romantisk anlagt og griner lidt af mig selv og min tossede idé... Men why not?
Når nu jeg er sikker på at det er det jeg vil, og vi begge to er enige om at vi skal tilbringe resten af vores liv sammen.
Er godt klar over at alt kan ske og man kan aldrig være sikker på at det holder.
Men når nu vi begge tror på det og vil det, er det så ikke værd at prøve?

Er selvfølgelig nervøs for om han siger nej, ikke at jeg tror det...
Er det en åndssvag ide? Eller skal jeg gøre det? Og hvordan???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frieri
  • #1   15. sep 2010 altså jeg syntes jo at når man frier så skal der max gå et år før man bliver gift

• #3   15. sep 2010 Ja men hvis vi skal sætte hus i stand når han kommer hjem går der altså nok lige lidt mere end et års tid.. smiley

• #4   15. sep 2010 Hvis du alligevel er sikker på at det er jer to, hvorfor har du så, så travlt ? i har kun været sammen 2 år.

Jeg synes ikke du skal gøre det, men finde en anden måde at erklære din kærlighed til ham på. smiley

Kan jeres forhold klare HVIS han siger nej ?
    Mange forhold går i stykker derefter.

• #5   15. sep 2010 1. piger frier ikk
    2. du aner ikke hvordan fremtiden kommer til at se ud, selvom i kun har været sammen i snart 2 år.
    3. du er også en af dem der misbruger frieri.!
    4. DON'T DO IT

• #6   15. sep 2010 kaare R:
    Hvordan er det at misbruge det?

• #7   15. sep 2010 Kristine - Fordi du forlover dig, bare for at forlove dig. smiley

• #8   15. sep 2010 Jeg synes personligt at manden frier og så synes jeg at efter man har friet, skal der gå cirka ét år til halvandet før man gifter sig. Som de ander også skirver, er jeg uforståelig overfor at du ønsker at fri, når i begge siger i vil være sammen resten af livet. Lad tiden bestemme...

• #9   15. sep 2010 kristine H
    Først vil jeg godt lige udtrykke min respekt for din kæreste til dig. Det en meget uselvisk opgave han har påtaget sig.

Mhs. til frieriet hvorfor så ikke, som du selv siger er din primær bagtanke at erklærer din kærlighed til ham, og det vil helt sikkert betyde en masse for ham når han vender tilbage til afghanistan efter hans orlov. Glem hvad alle andre siger, du har fået ide'en af en grund og jeg er ret sikker på dine hensigter er helt iorden, hold fast i dit indfald, go for it!

Held og lykke! smiley

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #10   15. sep 2010 Hvorfor vil du overhovedet fri? For mig giver det ingen mening at fri selvom man måske først skal giftes om mange år. Hvis du eller han er i tvivl om kærligheden imellem jer, bør et frieri da være den sidste løsning? Hvis ikke, hvorfor så ikke bare nyde den nu, og så fri når i engang er klar?

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #11   15. sep 2010 Jeg kan overhovedet ikke se ideen i at fri, hvis du ikke ønsker at blive gift "de næste par år".
    Som andre har nævnt, hvis du er sikker, hvorfor så ikke bare vente til du er klar til at blive gift. Er simpelthen så træt af folk der bliver forlovet bare for at blive forlovet.

• #12   18. sep 2010 kender nu nogle som har været forlovet i 5 år inden de giftede sig, og de har så været gift i 7 år !! men altså, det er lidt hans move smiley ! tror bare lige det svært for ham når han skal afsted til afghaniistan ! smiley men held og lykke da:)

Kommentér på:
Frieri

Annonce