Frieri {{forumTopicSubject}}
Ja jeg overvejer at fri til min kæreste, men ved fandeme ik om jeg tør og hvordan jeg skal gøre det???
Han er i afghanistan og har tænkt mig at fri når han tager afsted igen fra leave, det gør han nemlig dagen før vores 2 årsdag. Jeg har ikke tænkt mig at vi skal giftes lige nu eller de næste par år. Men det må da være den ultimative kærlighedserklæring...
Vi har boet sammen i et år, og skal købe hus når han kommer hjem. Han har sagt til mig at han gerne vil tilbringe resten af sit liv med mig.
Er ellers slet ikke romantisk anlagt og griner lidt af mig selv og min tossede idé... Men why not?
Når nu jeg er sikker på at det er det jeg vil, og vi begge to er enige om at vi skal tilbringe resten af vores liv sammen.
Er godt klar over at alt kan ske og man kan aldrig være sikker på at det holder.
Men når nu vi begge tror på det og vil det, er det så ikke værd at prøve?
Er selvfølgelig nervøs for om han siger nej, ikke at jeg tror det...
Er det en åndssvag ide? Eller skal jeg gøre det? Og hvordan???
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 17
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Jeg synes ikke du skal gøre det, men finde en anden måde at erklære din kærlighed til ham på.
Kan jeres forhold klare HVIS han siger nej ?
Mange forhold går i stykker derefter.
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 430
2. du aner ikke hvordan fremtiden kommer til at se ud, selvom i kun har været sammen i snart 2 år.
3. du er også en af dem der misbruger frieri.!
4. DON'T DO IT
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 17
Hvordan er det at misbruge det?
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 730
Først vil jeg godt lige udtrykke min respekt for din kæreste til dig. Det en meget uselvisk opgave han har påtaget sig.
Mhs. til frieriet hvorfor så ikke, som du selv siger er din primær bagtanke at erklærer din kærlighed til ham, og det vil helt sikkert betyde en masse for ham når han vender tilbage til afghanistan efter hans orlov. Glem hvad alle andre siger, du har fået ide'en af en grund og jeg er ret sikker på dine hensigter er helt iorden, hold fast i dit indfald, go for it!
Held og lykke!
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
Som andre har nævnt, hvis du er sikker, hvorfor så ikke bare vente til du er klar til at blive gift. Er simpelthen så træt af folk der bliver forlovet bare for at blive forlovet.
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 393
Frieri