{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.842 visninger | Oprettet:

Hvor er det svært, hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kunne sidde og skrive en helt roman om det, har jeg dog ikke helt tænkt mig.

Mit problem er at jeg savner med x, vi har været sammen i næsten 2 år. det har virkeligt været en dejlig tid vi har haft sammen, men så nu her når vi begge går på 2 års gym, dog i hver sin by (40km) er der i mellem os. Så vi havde kun tid i weekenderne på 1 års. Nu føler hun så at der ikke er tid mere fordi hun er nød til at lave alle lektierne i hverdagene og så har hun ikke tid nok til sin sport, venner og arbejde. Men sårn stod det på i et år hvor vi så var sammen i weekenderne, der blev der ikke festet så meget igen da vi ville have kvalitetstid sammen. Nu er det hele så slut for 10 dage siden, og jeg savner hende af hele mit hjerte. Vi har haft det bedste forhold man kunne ønske sig, aldrig rigtig skændes eller noget! Jeg drømmer om hende hver nat, tænker på hende konstant. Hun er mit et og alt. Jeg vil hele tiden gerne i kontakt med hende, men ved ikke om det ville være klogt. Kan ikke finde mig selv, ved ikke hvad jeg skal gøre?? Er total forvirret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det svært, hvad gør jeg?
Kommentér på:
Hvor er det svært, hvad gør jeg?

Annonce