{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercinger!?
  • #2   8. sep 2010 Min mening er:
    Piercinger i små baner er flotte, hvis man kan bære dem.
    En sød navle ring eller en fræk piercing i bryst vorten er da virkelig frækt.

Men tyrreringe og ligende er slet ikke mig.

• #3   8. sep 2010 tak for jeres svar..
    - min tanke var at få; én i underlæben, én i brystet.. og så i navlen igen ! .. Hvad synes i om det ?!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #4   8. sep 2010 Alt i ansigtet er turnoff for mig. Resten er super fedt.
    Men du kan vel være ligeglad hvad andre synes, hvis du selv synes det er fedt.

• #6   8. sep 2010
    Jeg har i navlen og i ørene. Og det er nok til mig smiley

Synes hurtigt det bliver for meget og alt det med tyre ring i næsen, ring i øjenbrynet læberne osv. nej det synes jeg ikke er pænt smiley

• #7   8. sep 2010 Jeg har i øjenbrynet, tungen og navlen.. Regner måske med at få lavet en intimt, ved ved sgu ikke om jeg tør..

Og tattoveringer har jeg en del af og der kommer kun flere.. I aften så skal jeg lige tusses 6 timer på højre side og er ved at planlægge venstre og ryggen..

Gør KUN hvad der passer dig selv og ikke andre.. Ingen er ens og hvorfor fortryde man fik noget lavet/ikke fik det lavet fordi andre syntes det..

Hvis fyre finder mit ucharmerende, jamen så er han da ikke noget for mig.. For jeg laver mig sgu ikke om..
    Indtil videre har de kun kommenteret den i øjenbrynet, men den bestemmer jeg selv hvornår skal ud.. De må bare leve med det..

• #8   8. sep 2010 Jeg har piercinger i tungen og brystet og 2 tattoveringer.. Jeg syntes det er flot, og er skide ligeglad med hvad andre syntes.. vil super gerne have flere tattoveringer, kan bare ikke helt finde ud af hvad det skal være smiley

• sune a
    sune a Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #9   8. sep 2010 min kæreste har 2 intim piercinger. en i clit og en i skamlæben. syns det er super frækt. og efter hun har fået dem har hun meget letter ved orgasme...

• #10   9. sep 2010 Jeg ved ikke rigtig... umiddelbart er jeg ikke så meget for piercinger.. Har ganske almindelige huller i ørene, et i hvert øre og det er dét. smiley

HVIS jeg skulle ha en piercing skulle det være i navlen, da jeg ved at jeg kan bære det. Men der er ingen garanti for at jeg bliver ved med at være pæn slank, såå jaa.. Desuden tør jeg heller ikke få den lavet...

Såå jaa, jeg skal ikke have nogen smiley

Til nogen er piercinger okay, til andre - forfærdeligt smiley

• #11   9. sep 2010 jo flere jo bedre smiley

• #12   4. okt 2010 Jeg har en tus på håndledet, en madonna, en i tungen, en i navlen og en intim piercing smiley
    Men skal sku heller ik have flere piercinger nu..

• #13   6. okt 2010 Jeg har i tunge, bryst og 2 i kuglerne.. :0) Og får ikke klager.. og det er jo hvem man er som person...

Kommentér på:
Piercinger!?

Annonce