{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.964 visninger | Oprettet:

idc
idc
Tilmeldt:
27. feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 95 Svar: 389

Bolleven (piger) {{forumTopicSubject}}

Hvad synes i piger egentligt om at have en bolle ven? Er det i orden at have det som single, og have flere forskellige? Synes nemlig alt det med kærester er alt for uoverskueligt, så har aldrig haft en rigtig kæreste nogensinde, jeg synes det er federe bare at være single og selv bestemme hvordan tingene foregår, men man skal jo have sex på en eller anden måde, så ja jeg har et par forskellige som jeg også er veninder med osv. Så jeg vil vare høre om i synes det er "player" agtigt når der ikke er nogle (ægte) følelser i sexen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolleven (piger)
  • #2   19. aug 2007 Det må folk vel selv om.. hvis dine veninder er med på det og der heller ikke ligger nogle følelser i det fra deres side er det vel fint nok?

  • #3   19. aug 2007 Altså jeg tror mest bare vi begge ser det som sådan en vennetjeneste.. det er altid noget med at jeg bare besøger hende for at snakke osv.. og så udvikler det sig bare. Såå.. men synes bare det er svært nogle gange at definere hvor grænsen går.. altså der er en der spørger om vi ikke skal lade det gå lidt længere osv. og der ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre

  • #4   19. aug 2007 syntes det er ok, mangler godt nok en smiley

Kommentér på:
Bolleven (piger)

Annonce