{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.158 visninger | Oprettet:

Drenge hvad vil I? {{forumTopicSubject}}

Jeg falder sjældent for en fyr!
Men har nu mødt en super perfekt dreng, som er virkelig sød.

Vi spiste hjemme hos ham i mandags, med en veninde.
Skal lige siges det var ham og jeg, som aftalte det, men at han også kender min veninde smiley

Vi var i byen sammen i sidste uge, jeg havde mine veninder med, og han havde ligeledes sine venner med, han gik og holdte lidt om min gode veninde, en af hans ene ven tog rundt om mig og vi fandt diskotekt.
Vi smilte hele tiden til hinanden smiley Men jeg ved ikke rigtig om vi har noget..

Min veninde er vild med en anden, så ved hun ikke vil noget med ham.

Inde i byen, kom en fremmede pludselig hen og lagde vildt meget an på mig, de andre så det og gik. Jeg snakkede lidt med ham og kyssede lidt (Vi var fulde!!)

Men herefter snakkede han ikke rigtig til mig smiley
Har skrevet en del sms"er med ham siden og vi snakker stadig godt sammen.

Jeg kan virkelig godt lide ham, og det går mig på når han går arm i arm med mine gode veninder!
Og jeg ved sku ikke om jeg skal droppe ham, fortælle ham det eller??

Vil i drenge gerne have a vide hvis en pige er vild med jer? Også selvom I ikke føler det samme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drenge hvad vil I?
  • #1   19. jul 2010 Ved ikke om det misforståes lidt.. Men det var altså ham den fulde fremmede jeg kyssede med!

Jeg har sovet med ham 1 gang, hvor vi bare lå tæt og snakkede hele natten smiley

• #2   19. jul 2010 du er da os en kæmpe narrefisse så..

du er typen drenge ikke gider fordi du ikke bare kan sige til ham du synes han er sød og gerne vil kysse med ham, så istedet for at kysse med ham tager du bare det der lige er nærmest smiley held og lykke med at fedte dig ud af den der

• #3   19. jul 2010 først narrefisse og så kysse med en anden.... vad ville du selv tænke, hvis det var omvendt da?

• #4   19. jul 2010 Det går dig på han holder om din veninde, men du kysser med en anden fyr i byen ? Du må fnamd evære tabt på gulvet som barn.. Morale er godt, dobbeltmorale er dobbelt så godt!!

Jeez hvor dum må man være da..

• #5   19. jul 2010 Du skal bare sige til ham at det er ham du gerne vil ha´...

• #6   19. jul 2010 Ja jeg ved sku godt det var dumt!!

Ej hvor er i tavelige! Det virkelig sjældent jeg seriøst falder for en fyr! og jeg tror måske bare at jeg tænker at hvis det ikke er gengældt, blir jeg ked af det.

• #7   19. jul 2010 Men ja, I har ret! smiley

• #8   19. jul 2010 TINE
    så tag en snak med ham du er vild med og forklar ham hvordan du har det...
    så må han jo tage stilling til om han vil noget seriøst, men så længe i snakker fint sammen efter det der er sket er det bare og springe op på hesten....

• #9   19. jul 2010 Jeg omtaler kun ham, som jeg er vild med og ham den fremmede i byen smiley

• #10   19. jul 2010 hvorfor er de tarvelige for at sige hvad de mener om din situation? - Og hvis du sjældent falder for en fyr.. hvorfor så tænke mere på det? det er enten eller.

• #11   19. jul 2010 Louise: Tak smiley Skal jeg bare sige det til ham face to face.
    Har sku altid så svært ved det når jeg er seriøs vild med en fyr.

• #12   19. jul 2010 OS der er tavelige... prøv du og sig det til din ven som du er vild med, så tror jeg nok du får et møgfald.

det er da 100% din egen skyld det her, hvis du kunne lide ham så skulle du bare være taget hjem, jeg forstår godt det med at man er fuld og kysser en, men det er bare ikke en undskyldning, så kunne vi alle sige . ej undskyld skat, men jeg var fuld så det gør ikke noget jeg kneppede med alle dine veninder.

• #13   19. jul 2010 i skal mødes et sted uden nogen mennesker eller ihvertfald kun få, sæt jer ned og du skal først og fremmest undskylde for din bummert den nat i byen.... men tag det i stiv arm, det skal nok gå....

• #14   19. jul 2010 Kiksen.

jah det tror jeg bestemt os smiley der er ikke noget bedre end envejs kommunikation i et forhold:D

• #15   19. jul 2010 Jeg ved da at alle de fyrer jeg kender, vil bare ha ting at vide lige ud af posen.. Ikk alt det med han skal gætte sig til du vil ha ham..

Fortæl ham hva du vil og så må det jo bære eller briste..

Held og lykke smiley

• #16   19. jul 2010 Kiksen: Ja okay, godt set smiley

Tak for jeres svar!

• #17   19. jul 2010 Thor: Tak smiley

Er virkelig glad for jeres beskeder.

• #18   19. jul 2010 Tine, du må da gerne smide en pb om hvordan det er gået med jeres snak.....

• Jeannette K
    Jeannette K Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 55
    #19   19. jul 2010 Hvis du virkelig ER så vild med ham den ene, havde du slet ikke kysset med ham den anden fra byen!

Jeg vil sige det er MEGET dumt af dig hvis du bruger undskyldningen, jamen vi var fulde, fordi HVIS det bliver jer, vil han jo aldrig ku stole på dig i byen ..

Du skal være meget heldig hvis han vil ha noget som helst med dig at gøre, fordi prøv at vende den om .. Lad os sige det var ham som kyssede med en tøs foran dig, ville du så ha noget med ham at gøre? Nej vel ...

• #20   19. jul 2010 Altså han så jo ikke jeg kyssede med ham?
    Men ja , han var sku i mine tanker hele tiden.

Louise : Tak, det virkelig sødt at dig smiley ! Tusind tak for hjælpen.

• #21   19. jul 2010 Held og lykke søde. det skal nok gå-..... :o)
    knus

• #22   19. jul 2010 Han har jo ikk noget at være sur over.. De er jo ikk kærester.. Det må man da kunne finde ud af at løse hvis han også synes de er faldet godt i spænd..

• #23   19. jul 2010 Tak begge to.
    Hvor er I søde.

Reddede lige min dag smiley

Burde jeg fortælle min veninde det, som hele tiden skriver med ham, ringer til ham og stalker ham på facebook, har kort nævnt det, hvor hun siger at han bare er en "bedste ven type" ..

• #24   19. jul 2010 Det ved du selv bedst.. Gør hvad du føler smiley det er meget nemmerer så .. hvis du tror det kan komme mellem jer så snak med hende først, ellers håb på det går godt det hele og få fat i ham gutten

• #25   19. jul 2010 Tak Thor og Louise smiley
    Jeres beskeder betyder så meget!

• #26   19. jul 2010 Vil da heller ikke mene jeg er en "narefisse"??

• #27   19. jul 2010 Tine jeg tror du skal slette denne tråd igen. og så prøve og få snakket med din veninde og ham fyren.
    tror det bliver værre ved at sidde og høre på alle de andres bebrejdelser, de har nok også gjort dumme ting igennem tiden som vi ikke ved noget om, du søger et godt råd men får smidt en masse ubegrundede bemærkninger i hovedet....
    Knus

• #28   19. jul 2010 Louise endnu engang tusind tak for dit råd!

Jeg tror du har helt ret og jeg takker mange gange for jeres søde beskeder.

• #29   19. jul 2010 Slap nu af for helvede, det er jo ikke fordi pigen har været utro!

Jeg synes bare du skal fortælle ham at du er interesseret i ham og se hvad der sker smiley
    At du kysser med en anden .... tja, det er altså tilladt når man er single.

• #30   19. jul 2010 du har brændt dig selv af..

ellers kontakt ham og sig tingende lige ud..

• #31   19. jul 2010 Hvorfor kalder i pigen for en narrefisse bare hun ikke har spredt ben første gang de sov sammen ? Grow up !

Tine : Jeg syntes bare du skal fortælle ham hvordan du har det med ham og så tage den derfra smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 97
    #32   19. jul 2010 "Det virkeligt sjældent jeg falder for en fyr" også sidder du lige foran ham og snaver en anden stodder i jorden, prøv lige at vend den om, hvis han ligepludseligt sad med din veninde sådan der, hvad ville du tænke ? du da helt væk smiley

• KIV n
    KIV n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #33   19. jul 2010 HO-BAG

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 72
    #34   19. jul 2010 Fortæl ham hvad du føler, og så se hvad der sker derfra. Fyre gider ikke at skulle gætte sig til hvad i mener og syntes. I er sku svære nok at finde ud af i forvejen, hehe:)

• #35   19. jul 2010 TINE.. Vi drenge, vi duer ikke til at gætte, hvad i piger vil.. Den besked her er nok ikke kun til dig, men til samtlige piger, fortæl os tingene lige ud af posen, så vi kan arbejde med det, det er ikke sikkert vi ved at i er vilde med os, og hvis der er noget i vil have os til, fx. have et kys, så giv udtryk for det, for vi kan ikke læse jeres tanker..

Tine.. Du er nødt til at snakke med ham, og fortæl hvordan du har det med ham, og hvis han ikke er helt idiot, så fortæller han dig, hvordan han har det med dig, og så kan i finde ud af hvad der skal ske fremover..

Hvis ikke i kan snakke om tingene, så er det dødsdømt på forhånd.. smiley

Men held og lykke, og NEJ DU ER IKKE EN NARRE FISSE, du var single, på gernings tidspunktet..

• #36   19. jul 2010 Danni K : wow så var vi hele to fyre der kunne skrive noget fornuftigt smiley

• #37   19. jul 2010 Henrik: Ja det er sgu da helt vildt.. smiley

• #38   19. jul 2010 Henrik og Danni, tusind tak jeres hjælp!

Jeg har taget det hele til mig og I skal have mange tak for jeres råd. Det har virkelig hjulpet!

• #39   19. jul 2010 Så lidt da smiley og få så scoret gutten smiley

• #40   19. jul 2010 Hvor er du sej smiley

Tak for jeres "kick in the ass" , det har sku hjulpet!

• #41   19. jul 2010 Alt for at hjælpe en ungmø i nødens stund.. smiley

• #42   20. jul 2010 du må jo skrive hvordan det gik, bagefter smiley

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #43   20. jul 2010 Relax... Spørg lidt casual om han vil med DIG ud for at shoppe/spise på café/hoppe på ét ben/eller noget helt andet.

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #44   20. jul 2010 Henrik og Danni: I ødelægger da lidt legen for katten og musen. Der bliver ikke megen jagt mellem Tine og "ham", når hun lægger alle kort på bordet - lidt kedeligt.

• #46   21. jul 2010 Anders det har du sku ret i smiley Vil jeg gøre..

Tak for jeres svar.

• KIV n
    KIV n Tilmeldt:
    feb 2007

#47   21. jul 2010 Håber han vælger en anden ''SKANK''

• #48   22. jul 2010 Tak KIV? Det var da en sød besked.

• #49   22. jul 2010 Hvad er udvilkingen i sagen? smiley

• #50   22. jul 2010 Hej Thor.

Tak fordi du interesere dig for det, Vi skal være sammen næste weekend, så må vi se hvad der sker smiley

• KIV n
    KIV n Tilmeldt:
    feb 2007

#51   22. jul 2010 han bliver nok klogere

• #52   22. jul 2010 KIV: er der en der ikke får så meget siden du er sådan?

• KIV n
    KIV n Tilmeldt:
    feb 2007

#53   22. jul 2010 Får mere end rigeligt, har kæreste, hus og hvad der ellers hører til..... Jeg kan bare ikke lade vær med at udtrykke mig når jeg læser om de SKANKS der søger medlidenhed eller lignende, bare fordi at de er løse på tråden.... Gælder også de mænd der laver samme slags indlæg........ Men nok fra mig af, håber bare for den stakkels knægt at han finder en mere moden pige......

ROGER OUT

• #54   22. jul 2010 hun ved da at hun har lavet en fejl så skal hun da også have chancen for at rette den.. hvis hun skrev hver uge så var det noget andet..

Kommentér på:
Drenge hvad vil I?

Annonce