{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

Stefo F
Stefo F
Tilmeldt:
23. jun 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Skal, Skal ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom

Har noget på hjertet, som jeg bliver nød til at komme ud med...

Jeg har været sammen med min kæreste gennem 1,5år. vi har boet sammen, i min lejlighed, i snart 6md... Hun er 19 år og jeg er 24 år, for lige at slå det på plads smiley De sidste par måneder, er jeg begyndt og miste noget for hende. Jeg ved sgu ikke hvad, men det ligesom om jeg ikke føler det samme for hende længere. De ting hun gør her hjemme og IKKE gør her hjemme er også begyndte og gå mig meget på. Hun smider sit lort overalt og ryder ikke op efter sig selv. Vi har taget en lang snak om det og, hun siger det nok skal blive bedre og bla bla bla...

Tror på ligestilling, men gider seriøst ikke og gå rundt og være en "far" for hende, hvis i forstår, hvad jeg mener.

Og så her på det sidste, er jeg begyndt og tænke om det var bedst for os begge, jeg slog op med hende. Men er på herrens mark. For elsker hende jo stadig, men føler bare ikke det samme for hende mere og kan ikke rigtig se os sammen om f. eks 5 år...

har i nogle gode råd og hvad jeg skal gøre eller ikke gøre??

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal, Skal ikke?
  • #1   22. apr 2010 følg dit hjerte.. kan du ikke se jer sammen, så er den ikke længere...
    hvis du har gjort opmærksom på hun skal ændre nogen ting, og der ik sker noget, så er den jo hellere ikke længere..


  • #2   22. apr 2010 Hvis ikke i har børn, så er det et lettere valg, end hvis i havde.
    Du skal vide at din forelskelse muligvis er gået hen og blevet til "normal" kærlighed, men det kan også være at du har mistet følelserne for hende, hvilket er helt normalt.

    Prøv at find ud af, hvad det er du savner ved hende. Det kan være at det er bitte små ting som hurtigt kan laves om. Men tag og snak med hende om det hele og fortæl hende hvordan du har det! - Hverken mere eller mindre, forsøg IKKE at over- eller underdrive, bare sig det som det er og som du har det.


  • #4   22. apr 2010 Sådan følte jeg det også engang .... jeg slog op, fortrød ... og vi har været sammen 4½ år indtil videre, og er glad for at jeg fortrød.

    Ikke at det er det samme med dig, men tænk dig rigtig godt om i hvert fald. smiley


  • #5   22. apr 2010 julle-pigen . En aften er da ikke nok. smiley
    Når man har været sammen længe, og bor sammen så vil man nyde at være fra hinanden engang imellem. smiley


  • #6   22. apr 2010 julle-pigen - hmm, så føler jeg da ikke noget for min kæreste.
    Jeg kan snildt være væk en weekend uden at savne ham, men bare nyde at være mig.


  • #7   22. apr 2010 Jeg har det på samme måde om JULLE-PIGEN... Der skal kun én aften/dag til, før jeg savner min kæreste...

  • #8   22. apr 2010 C K H .

    Jeg har det som dig, hvis min kæreste ikke er hjemme, nyder jeg det bare er mig.

    Kan savne ham efter nogle dage, tænker da på ham de første dage også, men ikke savn ligefrem, jeg nyder det bare og glæder mig til han vender hjem.

    Til trådstarteren:
    Som de andre siger, snak med hende og sig hvis det ikke bliver bedre kan det ende med i må gå hver til sit.


  • #9   22. apr 2010 Ta' en snak med hende, og hvis hun ikke fatter alvoren i det, så det ud med hende smiley


  • #10   22. apr 2010 Synes det lyder som om du har bestemt dig allerede? Du siger du ikke kan se jer sammen om f.eks. 5 år, hvorfor så udsætte det. Lad være med at bruge hendes rod som en dårlig undskyldning og sig det til hende som det er, det skylder du hende vist efter 1½år.
    Når det er sagt så kan jeg sagtens følge dig i at det er pisse irriterende at gå at rydde op efter sin kæreste. Et forsigtigt gæt ville være at indtil i flyttede i lejlighed der boede hun hjemme? Har hvert fald lagt mærke til at piger der bor i egen lejlighed og har gjort det noget tid er betydelig bedre til at holde orden end piger som bor hjemme ved mor og far.

    Good luck.


  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #11   22. apr 2010 UNdskyld det sene svar, er lige kommet hjem fra arbejde... smiley

    Lige for at slå det fast. Jeg elsker virkelig pigen for den hun er og kunne aldrig finde på at såre hende. Aldrig. Men det er ligesom det ikke det samme. Synes mere og mere det går over i venne afdelingen. Kan ikke rigtig forklare hvordan, men det ikke et kæreste forhold, som det var. Vi laver ikke rigtig noget sammen længere, som vi engang gjorde.

    Nå hun f. eks tager hjem til sine forældre i en weekend, synes jeg er skønt, for så er jeg alene.. smiley Og savner hende egentlig ik, som man egentlig burde.... Self skænker jeg hende lige en lille tanke, men bestemt ikke som et savn...

    Hun boede faktisk i egen lejlighed, inden vi flyttede sammen, så hun burde da have lært og rydde op efter sig selv smiley

    Mie: det lyder måske lidt underligt, når det kommer fra en dreng, men orker "næsten" ikke at kysse hende eller dyrke sex med hende. Ikke fordi hun ikke er attraktiv, for det er hun dælme. En virkelig flot pige, men har bare ikke lyst til hende længere... christ, tænker drengene så smiley
    Så kan kun følge det du skriver...

    Christian G, Bruger sgu hellere ikke hendes rod som en undskyldning, men er bare en af de ting, som pisser mig af, ved en voksen 19 årige pige og snakken har vi haft og er ikke blevet ret meget bedre...

    og det værste er nok og se hende blive ked af det og føle den smerte, der er, ved at miste en man elsker, end jeg vil blive ked af det. Det lyder hårdt, men sådan har jeg det lige pt....



  • #13   23. apr 2010 Stefeo G

    Jeg synes det er synd at du går med den følelse af at du ikke orker at kysse eller have sex med hende, men sådan er det desværre... Tag en snak med hende og så beslut dig ud fra det. Fortælle hende at du vil bruge den snak i tager til at beslutte dig, fordi du har det rigtig hårdt...


Kommentér på:
Skal, Skal ikke?

Annonce