{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Træt af kæresten, {{forumTopicSubject}}

Hej baboom.
Mig og min kæreste har nu været sammen i 1,5 måneder ca.
Og det sidste månede har jeg bare været virkelig træt af det her forhold noget, vil virkelig gerne slutte, har mistet alt glød for det, hun er stadig rigtig glad for forholdet, og ved virkelig ikke hvordan jeg skal fortælle hende det. Vil gerne slutte det her ordenligt, fr hun er en god pige.

Håber virkelig i ka hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt af kæresten,
  • #2   1. mar 2010 Sig det lige ud ?

Sig at det ikke er pga. hende, men du er et helt andet sted smiley

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #3   1. mar 2010 ja gå fra hende.. det kan ikke være svært.. hun bliver sikkert mere ked hvis du ikke gør noget...
    Det kan jo sagtens gøres ordenligt..

• #4   1. mar 2010 Sys du skal fortælle hende det som det er, men husk også at sige det ikke er hende der er noget galt med.

Og så tager jeg sku hatten af for sådan en som dig, som ikke bare går ud og er hende utro, eller bare skrider uden at sige et ord, men at du faktisk vil gøre det så det såre hende mindst muligt ! =)

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #5   1. mar 2010 Bare forsikr hende om, at det ikke er noget der er galt med hende, men dig. At du ikke har lyst til et forhold, men virkelig har sat pris på det I har haft sammen, men du bare ser dig selv et helt andet sted nu og det er ikke sammen med nogle. Og så husk endelig, at fortæl hende, at det ikke er fordi du bare vil ud og kneppe nogle nye, men du bare har lyst til at være HELT dig selv og ikke være sammen med nogle.

• #6   1. mar 2010 du skal fortælle hende som det er...

jo længere du venter jo mere ondt gøre det på hende

• **   KRANEN  ** *
    ** KRANEN ** * Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 4
    #7   1. mar 2010 det er sku lige meget hvordan du prøver at sige det, så bliver hun ked. Men som du siger, er hun en go pige, så gør det med manér på den gode måde. Sig det pænt.
    Pøj pøj.

• #8   1. mar 2010 Morten, kom jeg da egentlig også lige til at tænke på smiley

• #9   1. mar 2010 Vi har været sammen i 1,5 år min fejl undskyld

• #10   1. mar 2010 ligemeget hvad du gør, bliver en a jer såret..

sæt jer ned, sluk din mobil (så hun ikk skal vente for længe og så "din nye dame ikk skriver") og så sig det som det er... Hun er for slap for dig ..

Kommentér på:
Træt af kæresten,

Annonce