Forelsket.. {{forumTopicSubject}}
Dav.
Jeg er en dreng på 17 som går på efterskole.
for 3 måneder siden spurgte jeg en pige som jeg synes var sød om hun ville med i biografen og hun takkede pænt nej uden videre og sagde at hun nok lige skulle lære mig at kende først.
(Men det der er med den pige her, er at hun for mig og se er den flotteste og dejligste i verden. Selvom hun er lidt en dengse pige, og at jeg ikke normalt falder for nogle lektie-fikserede tøser, så er der noget ved hende her.)
Den første måned gik, og jeg begyndte at skrive rigtig meget med hende, ikk sødt på nogen måde, men vi skrev sammen hele tiden. Så begyndte vi at skrive sødt sammen, og nu her. de sidste 3 uger er jeg blevet så forelsket i hende. Vi kyssede til elevfesten, og det var herligt, men jeg må have været for fuld, for hun sagde at hun nok ikke havde de samme følelser for mig som hun havde for mig, og det er gået forbi mit hoved. Men så fortæller hun det mig så i dag.
Lige nu er jeg ude af mig selv, og ved virkelig ikk hvad jeg skal gøre!.!!! Jeg er bange for at hun mest kender mig som en kedelig til tider inadvent person fordi jeg ikk har kunnet opføre mig normalt sammen med hende, fordi jeg er vild med hende.
Jeg har brug for at hun lærer mig rigtig at kende, for jeg elsker hende så meget...
Kunne være rigtig fedt, hvis nogen med noget mere erfaring gad skrive lidt.
På forhånd tak
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Det er med at give den gas mens tingene stadig er ukendte og spændende.. ;D
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 52 Svar: 180
feb 2007
feb 2007
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 40
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 413
Prøv noget utraditionelt eller simpelthen spørg om hun vil med hjem til dig en dag hvor dine forældre måske er ude..
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.572
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 48
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
jeg forstår godt du er lidt forvirret...
specielt efter i er begyndt at skrive meget sammen og os sødt... når man skriver sødt sammen så regner man jo os med at man er på rette vej...
men spørg hende om hun tror at det kan blive til noget mere engang?
måske hun er meget meget generet og har svært ved at vise hendes følelser selvom hun måske føler meget for dig...
da min kæreste kyssede mig første gang, havde jeg lige siddet i 2½ time og samlet mod til at ta hans hånd... jeg var så glad for jeg overvandt mig selv og tog hans hånd:-)
men tilbage til kysset:-) han kyssede mig inden jeg sku hjem og jeg blev så glad at jeg skyndte mig og åbne døren og sige han ikke sku følge mig ud og så løb jeg.... jeg var i den 7 himmel... tilbage stod han så og troede han havde gjort noget galt... tit hvis man er lidt generet så reagere man altså modsat af det som var planen....
held og lykke:-)
Forelsket..