{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.583 visninger | Oprettet:

er ikk kommet over hende endnu {{forumTopicSubject}}

hej BB

som sagt så havde jeg været sammen med en sindsyg sød pige, når jeg var sammen med hende, så var alt perfekt, jeg ville gøre alt for hende. problemet var bare at hun slog op pga. nogen fejl vi havde i vores forhold, jeg ville jo rede vores forhold, så jeg prøve at snakke med hende, og prøvede at få det løst, men hun kunne ikk andet end at græde, og så lagde hun bare på );.

så snakkede vi ikk sammen i en lille måneds tid, så en weekend hvor jeg havde været ude og drikke, og var ved at sove den ud, der kommer hun op og vækkede mig, der blev jeg virkelig glad, for jeg troede at vi måske kunne finde sammen igen.

så op af dagen, der flirtede vi med hinanden. så tog de gamle afsted,

og så var vi alene. jeg gik og rydet op, og snakkede fint med hinanden. om aften gik vi så iseng, og det føltes lidt underligt, fordi vi var jo ikk sammen mere, men hun begyndte at så at rykke ind til mig, og det endte med at vi flette fingre og holdte om hinanden. og så lige pludselig endte vi med et ordentlig snav. vi faldt så i søvn i hinanden's arme. næste morgen var der ikk noget.

min stedfar kørte hende hjem og idet hun sagde farvel, kysse hun mig en sidste gang. så hørte jeg ikk mere fra hende i lang tid.




jeg har været sammen med 2 andre i mellemtiden, men det holdte ikk ret længe, maks 1 månede. fordi jeg blev ved med at tænke på hende.


så var jeg til en fest, hvor der var nogen der havde taget min mobil, og begyndte at skrive alt muligt shit til hende. så hun blev rigtig ked af det. og da jeg prøvede at snakke med hende var hun så ked, at hun truede med alt muligt. og at jeg aldrig skulle kontakte hende igen.




men mit problem er: at jeg stadig savner hende, jeg elsker hende stadig, så er der en mulighed for at jeg kan få hende tilbage



pllzzzzzzzzzzzzzz hjælp mig ):


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er ikk kommet over hende endnu
  • #1   24. feb 2010 få styr på dine venner først

  • #2   24. feb 2010 casper K

    jeg snakker ikk med dem mere for blev gal på da de gjore det til hende,
    for hun har ikk gjort dem noget


  • #5   24. feb 2010 rigtig gode råd jah smiley

    men nu skal du os tænke på at det er hende som er en røv.. hvis du har forklaret dig omkring det med de beskeder, så burde hun os kunne forstå. især når hun selv kommer bankende på døren og opsøger dig sådan en morgen. spørg dig selv om hvor du ville være hvis dette ikke var sket smiley


  • #8   24. feb 2010 • Nemesis •

    10.000 tak for det gode råd det har givet mig noget at arbejde med. og det ville jeg gøre. som de andre siger det er meget du skriver til mig, og det er jeg dig taknemmelig for smiley



  • #9   24. feb 2010 nemsis:

    10.) Date andre tøser og giv tøserne en chance. Alle piger er ikke ens. Og det værste du kan gøre, er at sammenligne din eks med de nye tøser du dater. Det er ikke fair overfor de nye piger. De har sikkert andre positive ting, som du skal lære at værdsætte og se som noget unikt ved dem. Som sagt, vær optimistisk og positiv!



    virkelig godt skrevet!!!!!!!!!!!!!!!!! kan du ikke lige skrive til min kæreste.griner


  • #11   24. feb 2010 * Nemesis *
    gode råd, ja smiley

    Jeg ved med mig selv at jeg er ikke ovre en person, før jeg kan ses med ham, skrive med ham osv uden det gør ondt.. Og er bestemt ikke ovre en fyr, før jeg kan glæde mig på hans vejne over at han har fundet en ny pige. Så for mig handler det om at "sørge" i den tid jeg nu har brug for, samtisig med at jeg gør noget for mig selv, løber eller går ture på stranden mm, forkælder mig selv lidt, hygger med venner og veninderne.. Når jeg så er kommet ovenpå igen så er jeg nok bare en person der er nødt til at ha kontakten igen og sige: jeg syntes du var en røv dengang, det du gjorde sårede mig dybt, men jeg er okay nu og du er altså god nok nu smiley Jeg skal være i stand til at kunne tilgive før jeg er kommet rigtigt videre smiley


    Held og lykke med det Jim R . smiley

    Men det er jo meget meget forskelligt smiley


  • #12   25. feb 2010 Rigtig gode råd. Det må jeg nok sige smiley

Kommentér på:
er ikk kommet over hende endnu

Annonce