{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

ll .
ll .
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245

træls tid {{forumTopicSubject}}

hej mig og min kæreste, er lidt ude på dybt vand, hun sagde til mig den anden dag at vores forhold havde været dødt det sidste stykke tid, og hvis det skulle blive ved skulle der laves om på nogle ting og det bl.a at vi ikk skulle skrive så meget sammen og at jeg skulle være bedre til at sige til hende hvis der var noget galt, og så havde hun følt at jeg ikk stolede på hende siden jeg ringede så meget til hende nogle gange eller bar skrev meget til hende...
og nu skriver vi højst et par beskeder sammen om weekenden, og når vi skriver så er det bar ikk samme, der er en helt anden stemning, jeg ved ikke hvad der sker,? skal det bar op og køre igen? jeg skal se hende senere på skolen idag, og glæder mig meget til og se hvordan det kommer til og gå. nogle der har prøvet det samme eller bar noget andet, og i må meget gerne hjælpe!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træls tid
  • #1   26. jan 2010 jeg har lige slået op med min kæreste fordi vores forhold også var dødt. det havde det været de seneste uger, men vi opdagede at det bare var endt ud i et rigtig godt venskab og ikke et kæresteforhold. vi er bare skidegode venner nu, og vi har det begge to rigtig fint nu smiley

• #2   26. jan 2010 Det er super i har det sådan Pernille (Y)

Men pip. hvor meget gør du for hende? Tager du hende med ud og spise nogen aftener eller en tur i bio eller noget?
    Hvordan har I det, når I er sammen, kan I snakke om tingene?

• ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #3   26. jan 2010 altså vi har det godt når vi er sammen (selfølgelig bar ikk lige her i tiden)
    og vi kan sagtens snakke om alt, som feks min onkel er lige død og der siger at jeg altid bar kan komme til hende hvis jeg vil snakke og sådan..

okay men tror ikk det er det der er med vores forhold pernille:)

• #5   26. jan 2010 du skulle prøve og ligge hende på kold is....

hun savner måske ``et spark i panden`` et råb om at ikke alting skal køre efter hende,,,,

og det med din onkel kan tage hårdt på dig,,

du har brug for hende nu,,,, og så snakker i ikke rigtigt sammen,,,,

hvad er hun får en,!

• #6   28. jan 2010 Er enig med Daniel J i at hun skal lægges lidt på is. Lad hende kontakte dig først et par gange - måske har hun bare brug for at savne dig lidt, og så skriver hun helt sikkert, når hun gør dét smiley Det er i hvert fald min erfaring, at jeg sommetider har brug for lidt "drama", og derfor bliver lidt tvær. Men så skal jeg bare lægges lidt på is og/eller sættes lidt på plads, og så er jeg klar igen. smiley Lyder lidt åndssvagt, men må nok tilstå, at det engang imellem er dét, der skal til..

• #7   29. jan 2010 helt rigtigt... og brow det bliver heller ikke sjovt for dig,, men hvis hun elsker dig ved hun selv hvornår hendes `drama` har kørt længe nok...

og så bliver det måske meget stærkere end før fordi du på samme tid viser du kan give hende tid og plads og respekt,,,

det har man brug for engang imellem,,,,

stol på mig

Kommentér på:
træls tid

Annonce