træls tid {{forumTopicSubject}}
hej mig og min kæreste, er lidt ude på dybt vand, hun sagde til mig den anden dag at vores forhold havde været dødt det sidste stykke tid, og hvis det skulle blive ved skulle der laves om på nogle ting og det bl.a at vi ikk skulle skrive så meget sammen og at jeg skulle være bedre til at sige til hende hvis der var noget galt, og så havde hun følt at jeg ikk stolede på hende siden jeg ringede så meget til hende nogle gange eller bar skrev meget til hende...
og nu skriver vi højst et par beskeder sammen om weekenden, og når vi skriver så er det bar ikk samme, der er en helt anden stemning, jeg ved ikke hvad der sker,? skal det bar op og køre igen? jeg skal se hende senere på skolen idag, og glæder mig meget til og se hvordan det kommer til og gå. nogle der har prøvet det samme eller bar noget andet, og i må meget gerne hjælpe!!
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 32
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.161
Men pip. hvor meget gør du for hende? Tager du hende med ud og spise nogen aftener eller en tur i bio eller noget?
Hvordan har I det, når I er sammen, kan I snakke om tingene?
jul 2009
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
og vi kan sagtens snakke om alt, som feks min onkel er lige død og der siger at jeg altid bar kan komme til hende hvis jeg vil snakke og sådan..
okay men tror ikk det er det der er med vores forhold pernille:)
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 12
hun savner måske ``et spark i panden`` et råb om at ikke alting skal køre efter hende,,,,
og det med din onkel kan tage hårdt på dig,,
du har brug for hende nu,,,, og så snakker i ikke rigtigt sammen,,,,
hvad er hun får en,!
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 215
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 12
og så bliver det måske meget stærkere end før fordi du på samme tid viser du kan give hende tid og plads og respekt,,,
det har man brug for engang imellem,,,,
stol på mig
træls tid