{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

skændes med kærste {{forumTopicSubject}}

er jeg helt galt på den når jeg siger til kørsten jeg ikke gidder skrive med hende når hun virker sur på mig fordi hun er uvennner med en kammerat?
det started med jeg sad til frisør og vented på mit hår blev farvet der skrev vi, så stopped hun med at svare det var så os fint nok, så da jeg kom hjem sente jeg et billed af min nye frisyre men det svared hun heller ikke på, så logged jeg på msn for at se om hun var på der og det var hun så, så skrev og spurgte om hendes tlf var gået død, så svared hun nej hun havde kylet den af helveds til for hun skænted med en kammeret, så svared jeg det var da ikke godt min elsked, og så svared hun nej gu er det da ej. det valgte jeg så at lade være at svare på når hun skrev til mig på den måde. så gik der noget tid så skrev hun, var det det du havde og sige til det?
så sagde ikke gad at have det skulle gå ud over mig når hun var uvenner med nogle og så svared hun bare OK og logged af,
er det mig der er en dårlig kærste og ikke snakker ordenlig om det i første omgang selvom hun svare mig på den måde og det ikke første gang det sker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skændes med kærste
  • #1   24. jan 2010 PMS smiley

• Dinnie J
    Dinnie J Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 7
    #2   24. jan 2010 Drop hende..

• #3   24. jan 2010 Eller klask hende for at snakke sådan til dig

• Dinnie J
    Dinnie J Tilmeldt:
    jan 2009

#4   24. jan 2010 ja varm hendes ører med en knyttet hånd !

• #5   24. jan 2010 Jeg synes du gjorde det rigtige... Mange piger er små hystader med diva-nykker, som tror at de er verdens omdrejningspunkt... Ignorer hende lidt, så hun kan få tid til at tænke over hvordan det er hun opfører sig og forhåbentlig blive lidt flov over det...

• #6   24. jan 2010 Godt min kæreste ikke har sådan nogle rasseri anfald, havde jeg dælme ikke kunne leve med..

• Dinnie J
    Dinnie J Tilmeldt:
    jan 2009

#7   24. jan 2010 Og så lige for at vise at du mener det,så arbejder du med battet på hendes krop...ikke i ansigtet med på kroppen så hendes forældre ikke kan se det..

• #8   24. jan 2010 Syns du reagerer fint, så vi må da håbe hun er i bedre humør næste gang i snakker..

• #9   24. jan 2010 du gjorde det rigtige smiley
    hun er bare sur på alle,

• #10   24. jan 2010 giv hende lidt space til at være sur.. hvis hun bitcher dig bagefter over hvad du skrev/ikke skrev så giv hende en verbal lussing.. nej du har intet gjort galt... Synes dog også hun skylder dig en undskyldning når hun køler ned igen

• #11   24. jan 2010 KLASK HEEEENDE !!!! GÅ AMOOOOOOOOOOK , RAMPAAAAGE

• Dinnie J
    Dinnie J Tilmeldt:
    jan 2009

#12   24. jan 2010 og du forlanger selvfølgelig at HUN betaler for din tur til frisøren..

• #13   24. jan 2010 det heder humør skift.dk smiley

• Dinnie J
    Dinnie J Tilmeldt:
    jan 2009

#14   24. jan 2010 Smadr hende fuldstændigt og lig nogen billeder op herinde !

• #15   24. jan 2010 katrinenautrup:i . - haha det kunne du lide var ?:D

• #16   24. jan 2010 Du skal sgu da ikke droppe hende, fordi hun er sur på ven oO.. hendes humørsvingninger er fair nok, tænk dig om.......

• #17   24. jan 2010 mange tak for de gode svar. håber hun er kølet lidt ned til imorgen

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
    #18   24. jan 2010 er det ikke sån med piger indimellem. man skal bare lytte og prøve at beholde det gode humør hjælper ikke at bitche tilbage så bliver de bare mere sure. og til alle dem der kommer med useriøse svar prøv dog og ta jer sammen

• #19   24. jan 2010 donald (Y) XD!!!!!!!!!!!

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #20   25. jan 2010 Mon ikke hun havde brug for at læsse lidt af på dig og måske havde håbet du ville spørge til hvorfor de havde skændtes?

Hvis det var min kæreste der havde skændtes med en ven, vil jeg da spørger hvorfor og om han havde brug for en snak.

• #21   25. jan 2010 hvor gammel er hun? og hvor lang tid har i lige været sammen?

• kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #22   25. jan 2010 puha godt det ikke var min kæreste der fyrede sådan en gang lort af, det ville jeg ikke kunne holde til, syndes at når du ser hende igen skal spørge om hvad fanden hun havde gang i og hvorfor helvede hun skal svine dig til på den måde og hvorfor du skal blandes ind i hendes problemer med hendes bedste ven som hun sikkert selv har skabt, og at du meget gerne ser en undskyldning og ikke gider det pis for fremtiden!

kan hun ikke finde sig i det så er det fandme ud til højre med den største verbale lussing du kan finde!

havde min kæreste gjort det overfor mig skulle hun ikke kontakte mig i et stykke tid, for jeg ville være så negativ, sur og rassendene at jeg bare ved synet af hende ville begynde at skælde hende fra liv og værdighed, og i mellemtiden blive destruktiv og ødelægge ting omkring mig (MEN! ikke ligge en hånd på hende kunne jeg ALDRIG finde på), kan bare ikke have sådan en gang pis, fair nok hun er sur og negativ, men så kan hun forhelvede sige hvorfor på en ordenlig måde og ikke forvente at jeg kryber på knæ for hende!, lidt værdighed må man sku som mand have lov til at beholde!

• #23   25. jan 2010 La hende køle ned, til hun er god igen..
    Alle har lov til at ha en rigtig lorte dag og være lidt sur på alle, sålænge hun, når hun er kølet ned, så lige kommer og siger: hey, det må du undskylde, det var ikke dig jeg var sur på, eller ligenden. smiley

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #24   25. jan 2010 Hold da fast der skal ikke meget til hva? Pigen skriver - nej gu er det da ej - Det kan jeg ikke se noget slemt i. Måske i er lidt for nærtagende?

• #25   25. jan 2010 hun er 17. ja burde egentlig nok have spurgt hvorfor de skændes

• #26   25. jan 2010 Det har ikke noget med dig at gøre.. Læg hende på kold is og lad hende komme til dig!

• #27   28. jan 2010 Er enig med Julie smiley . - hun skal bare lige sættes på plads. Lige nu har hun dig nøjagtigt, hvor hun vil ha' dig: dér hvor du overvejer, om DU er den dårlige kæreste.

Kommentér på:
skændes med kærste

Annonce