{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.752 visninger | Oprettet:

Silicone bryster {{forumTopicSubject}}

Hej...
Ville hører om der er nogen der ved lidt om det, måske mere end jeg..
Vil gerne ha det lavet , men vil også gerne ha en lille mere.. Tror i man kan ha silicon bryster også blive gravid bagefter... kom gerne med nogen svar...
Tak..
Knus Tanja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Silicone bryster
  • #1   19. jan 2010 Ja det kan man, men det ville være utrolig dumt og ender med at blive grimt..

• #3   19. jan 2010 jeg ved det kan laves så man stadig kan amme, men om de gør det alle steder har jeg ingen ide om

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 75
    #4   19. jan 2010 hvorfor sku det blive grimt...??

• Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #5   19. jan 2010 Hvorfor ikke få et barn mere og så få dem lavet bagefter? så ligner du ikke hvad vi på jysk vil kalde en ammeko smiley

• #6   19. jan 2010 Det ville sige jeg kan godt få det lavet nu her også om 2år så blive gravid også stadig kan amme normalt..`?

• #7   19. jan 2010 ja det kan du sagtens, du skal bare sørge for at sige du vil have det lagt under brystmusklen, då du ca 90 % sikker på at kunne amme, får du implatanterne lagt ovenover brystmuskel formindskes risikoen til 50%.. og nej de blir ikke grimme selvoom du blir gravid eller du ammer.. men nu ved jeg ikke hvornår du overvejer og få en lille mere ?? men implatanterne skal helst falde ordentligt på plads osv. før du blir gravid igen og begynder at danne mælk, og det tager ca 9 mdr. før de sidder 110% som de skal og er faldt på plads.. håber det var svar nok, ellers er du velkommen til at skrive pb. til mig ved en del om det

• #8   19. jan 2010 Jesper S. iik sådan det skulle forståes... ved godt man kan blive gravid selv om man har fået lavet patter.,... men om man kan amme og det...

• #9   19. jan 2010 Mette N... Mange tak for dit svar lige hva jeg havde brug for at hører....

• #10   19. jan 2010 tanje

det var så lidt, godt jeg kunne hjælper smiley men du skriver bare hvis du nogen spørgsmål eller noget:o)

• #11   19. jan 2010 Jeg ville ikke tage chancen for ikke at kunne amme mit barn smiley syns personligt man skal vente til man har fået de unger man vil have, men det er self op til dig selv smiley
    Man kan jo risikere ikke at kunne amme bagefter..

• #12   19. jan 2010 Jo de bliver grimme, for brysterne ædrer sig når du bliver gravid/ammer og så vil de alligevel ligne et hængeyver..
    Jeg ville helt bestemt vente.. 50.000 kr for at ødelægge det 2 år efter er næsten for dumt..

• #14   19. jan 2010 Akakabuto: HA HA! hvor er det grimt, men tror nu også det ville hjælpe en del hvis hun tog 10 kg på:D Hun ligner jo en pinde mand med to kugler foran:D

• #15   19. jan 2010 Det er godt i kan lave lidt grin med det....

• Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #16   19. jan 2010 Fake bryster er da klamme smiley så er det bedre med små naturlige bryster..

• #17   19. jan 2010 hej det kan man sagens. Du kan sagens amme. og det skulle ikke blive grimt bagefter. men vis du vil være på den sikre side så vent til du har fået en mere.. smiley

• #18   19. jan 2010 Som andre siger kan du i 90% af tilfældene amme dit barn hvis implantaterne bliver lagt uden musklen og snittet ikke bliver lagt i brystvorten..
    Siliconebryster behøver bestemt ikke at blive grimme bagefter.. Men de får typiskvis et mere naturligt fald.. Mange silicone bryster strutter jo llige ud i luften hvis det er runde implantater..
    Dog kan man jo som sagt også få dråbeformede, men der er jo risiko for de roterer..

Jeg har ret meget erfaring med silicone bryster (er selv indehaver af et par jo) så du kan bare spørge løs.. smiley

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 75
    #19   19. jan 2010 bryster ændre sig ikke af at amme, de kan ændre sig af de naturlige årsager ved en graviditet.. det har ikk indflydelse om ungen sutter mælk der af...

så kan ikk se hvordan de sku ændre sig særligt meget ved amning.

• #20   21. jan 2010 jeg ville vente til du havde født, og færdig med at amme, for når der kommer mælk i brysterne, så vil det helt klart gøre at enten det ene bryst er størrer end det andet, så det bedre at vente den tid, og få et pænere resultat... kender en der fik lavet, og hun har fået børn nu, og de er ik lige så flotte som før.. så vent.. det kan kun betale sig.. ellers skal du ud og ofre en 34.000 2 gange.. og det er der jo ik grund for :=)

• #21   21. jan 2010 jeg ville nu også vente til du har fået de børn du vil ha

• #22   25. jan 2010 prøv at gå ind på www.mylooks.dk.
    Det er en fantastisk hjemmeside hvis man går i sådanne overvejelser smiley du kan finde alt fra bedømmelser af klinikker til et super godt debatforum. Held og lykke smiley

Kommentér på:
Silicone bryster

Annonce