{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sex med sin ven..
  • #1   17. jan 2010 Hva skulle der være af fordele?
    Det ændre og ødelægger meget, længere er den ik!

• #2   17. jan 2010 Tror du ALTID det vil ende sådan?? Eller??

• #3   17. jan 2010 Ingen regel uden undtagelser, men jeg kender ik til nogle tilfælde, hvor det har gavnet det mindste... Kun ødelagt/ændret gode venneforhold...

• #4   17. jan 2010 Jeg har prøve det en gang i en brandert fordi - det kunne sgu da være meget sjovt- men det ødelagde det oss bare.... Jeg tror at hvis man er rigtig gode venner og der ikk er 'kæreste-følelser' så kommerder ikk noget godt ud af det.....

Men har en veninde som blev forelsket i sin bedste ven og gik og tænkte i lang lang tid over hvad hun skulle gøre... Da hun ikk ville ødelægge venskabet om.... Til sidst kunne hun slet ikke hænge sammen mere... Så hun fik det sagt til ham og i dag er de sammen... smiley

• #5   17. jan 2010 hmm tror min bedste ven HAN ville sætte pris på IKKE at have sex med mig ;oD

• #6   17. jan 2010 Jeg har været bedste venner med en i 4-5 år.. Han er nu flyttet ned til mig for 14 dage siden da vi syntes det kunne være fedt at bo sammen, altså bare som venner.. Men vi har haft sex hver dag lige siden.. Det føles bare så rigtigt for os begge, men umiddelbart tror jeg ikke der er sådanne "kæreste-følelser" i det...
    Vi snakker meget om det og alt er som det plejer i vores venskab..
    Kan bare ikke finde ud af om det er dumt det jeg har gang i,,,

• #7   17. jan 2010 Rene: haaha tjaa man ved jo aldrig ;o)

• #8   17. jan 2010 Hvis du tænker rigtig godt efter.
    Så vil du nøjes med og lade det blive ved tanken.

Sex er selvfølgelig dejligt.
    Men hvorfor vil du det med din bedste ven?.
    For mig er en bedste ven.
    En man har kendt i mange år og stoler på.

Hvis i bliver kærester og det ike holder.
    Så er venskabet ødelagt.
    Og det er ikke noget man bare sådan liiige reparer.

Vil du ta chancen?

• #9   17. jan 2010 J/L : Øv hvor jeg hader at du har ret... smiley

• #10   17. jan 2010 Uha sikke da en situation I står i der.... :-S
    Jeg tør vist ikk udtale mig der.... Udover at jeg selvfølgelig syns I skal snakke snakke snakke om det.... Snakke om følelserne o9g de mulige konsekvenser... Men jeg tror hvert fald I skal være helt på det rene følelsesmæssigt... For det vil være skidt hvis du ikk har nogle følelser for ham og ikk tror han har for dig og at han så rent faktisk har følelser for dig... Så ender han jo med at blive såret... :-S Den er godt nok grim... Jeg føler sgu med dig i dit dilemma...

• #11   17. jan 2010 Mistet min bedste veninde i gemmen 8 år på grund af det .
    Hele det forhold man har byggede op ændre sig , og ville aldrig blive det sammen

• #12   17. jan 2010 Jamen vi snakker rigtig meget om det... Og som det er nu, nyder vi bare hinanden... Det er en vildt mærkelig følelse, for det føles bare så rigtigt.. Vi opfører os faktisk som kærester, bare uden forpligtelser over for hinanden, hvis man kan sige det sådan.. besøger også hinandens familier.. jeg var endda med hans mor og 2 små brødre i svømmehallen idag, uden han var med...

Jeg er helt fucked i mine tanker lige nu :s heh

• #13   17. jan 2010 Hvad nu hvis han fortæller dig at han har været sammen med en pige i byen... Hvordan vil du reagere på det...???

• #14   17. jan 2010 Heidi W: Ja det ved jeg ikke rigtig.. Umiddelbart tror jeg det ville være okay.. Jeg kan også godt se mig selv være sammen med andre :s

• #15   17. jan 2010 Hvis man er bedste venner kan man også sagtens have sex sammen.

Det gør vi tit, og vi er stadig lige gode venner.

• #16   17. jan 2010 trillo: FANTASTISK!! så kan det lade sig gøre... smiley

• #17   17. jan 2010 Trillo jeg tror det er meget individuelt...

Men Maria, det er vist kun Jer der kan vide hvad I skal gøre... Bare snakke snakke snakke.... Og vær ærlige overfor hinanden....

Og som der er blevet sagt, tænk over om I er villige til at løbe risikoen...

• #18   17. jan 2010 Maria *Vil giftes med Clemens *

Det ved jeg nu ikke.
    Du kender mig da ikke til vide det? :-).

Men det kan bare været et farligt spil.
    Man siger jo også at kærlighed gør blind.
    Derfor kan det sagtens gå fint nok lige nu.
    Men hvem ved om en måned?.
    Nu kan jeg så se, du siger. At du HAR haft sex med din ven/kæreste.
    Så nu er det dit valg... skaden er jo sket som man kunne sige.

Men held og lykke.

• #19   17. jan 2010 Jeg havde sex med min bedste ven, og det udviklede sig til sidst til bollevenner. & hvis ik jeg havde fået kæreste, var det nok endt med at den ene var blevet forelsket. Det ændre rigtig rigtig meget. og det ender oftes med at den ene part bliver forelsket.
    Så tænk dig om. og i begge skal være afklaret med forskellige ting smiley

• #20   17. jan 2010 MEN mig og ham er stadig venner. og har stadig et godt venskab uden noget sex eller det der ligner. Men det vil aldrig blive det samme smiley smiley

• #21   17. jan 2010 Det var aldrig noget jeg ville gøre.

• #22   17. jan 2010 Jeg har også haft sex med min bedste ven utallige gange efterhånden.. Og venskabet er faktisk blevet bedre og mere frit..
    Vi snakker sex, krop, sjæl og følelser på en helt anden måde end før..
    Alle fælles venner ved også vi har været sammen flere gange og ingen finder det underligt..

• #23   17. jan 2010 Jeg gjorde det engang, og vores venskab er ikke blevet dårligere, sværtimod smiley

• #24   17. jan 2010
    Maria *Vil giftes med Clemens *

Hvad ville du gøre hvis han får fast kæreste ?

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #25   17. jan 2010 Fordel: Din ven får noget på den dumme.
    Ulempe: Du mister din bedste ven.

• #26   17. jan 2010 Forstår ikke man gider have sex med sin bedste ven.. og det er det der kan ødelægge alt af.

Hvorfor skal man have sex med sin bedste ven, når det er en VEN og sådan man ser på det.

Det jo heller ikke fedt hvis den ene part får en kæreste, og den kæreste kan selvfølgelig ikke helt forstå at hans kvindes bedste ven, som hun ses meget med og snakker, har knaldet sammen.. det er jo ærlig talt ikke særlig fedt,og det virker bare ikke som det man gør som bedste venner.

Er en bedste ven ikke en man kan snakke med om alt muligt, men at der intet ligger i det?!
    Hvis man føler at ens bedste ven er akttrativ på sådan en måde man kan have sex osv, så er det jo egentlig ikke en bedste ven, men en bolleven eller evt. mere end det.

Det er også derfor man ikke kan have en bedste ven når man bliver ældre, det findes jo bare ikke.. der er altid noget under det overlag at være venner. Der vil altid være en seksual drift osv i det, da det jo stammer fra ur-tiden, og det ligger bare i mænd og kvinder. Derfor er det også så svært at være bedste venner mand og kvinde i mellem, når man når en vis alder.

Jeres venskab er allerede ødelagt, ligeså snart du tager hjem og så siger du vil ikke mere, da vi bare skal være venner.. og så er i jo ikke bedste venner længere, og så snakker i nok kun en gang i mellem.
    Ville jo også være trælst at få følelser for den ene, og det ikke er gengældt, og så er det ødelagt fuldstændigt..

Men igen.. fatter ikke man har sex med sin VEN!..

• #27   17. jan 2010 har gjort det et par gange med en veninde. vi er stadig gode venner smiley men hver gang hun er sammen med nogen bliver jeg lidt jaloux..

• #28   17. jan 2010 Altså jeg havde en bedsteveninde i ca. 3 år, og så blev vi bolle venner. Og det var vi så i et stykke tid. og så blev vi bedste venner igen (: Og der var sgu ik nogen ulemper ved det (:

• #29   17. jan 2010 der er ikke nået galt i og være sammen med sin ven. tag det som en venne tjeneste så er det helt okay... held og bolle med det.

• #30   18. jan 2010 jeg har stået i lign. situation... det gik galt som kærester, men vi endte med at blive bedste venner efter.. : ) så det både kan og kan ikke gå galt.. men gør hvad i føler for.. herinde skal man ik forvente at få opbakning

• #31   18. jan 2010 Takker for jeres svar.. Indtil videre går det hele rigtig godt.. Vi sørger for at snakke om det, så der ikke er nogen af os der får følelser i klemme... smiley

• #32   19. jan 2010 Tror man ska vælge om man vil ha sex eller venskab.. min erfaring er at sex/kærlighed med sin bedste ven ødelægger alt!

• #33   19. jan 2010 Maria - ved ikk om det er skrevet før, har ikk læst alle indlæg.

har selv en veninde jeg laver de ting med, og da vi ville stoppe savnede vi det vi egentlig lavede, men det var os fordi man hurtigt får puttet nusseri og hygge med ind i det når man ligger i sengen.

• #34   21. jan 2010 mig og en god ven endte med at blive bollevenner på et tidspunkt, men han fik desværre følelser for mig selvom jeg sagde jeg ikke ville noget da jeg var ved at finde sammen med min eks (igennem 3 år) igen.. nu snakker vi stort set aldrig mere.. så her blev det ødelagt

Kommentér på:
sex med sin ven..

Annonce