{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.734 visninger | Oprettet:

Gave til Kæresten. Go ide? {{forumTopicSubject}}

Hey håber i kan hjælpe mig lidt med min ide om en gave til kæresten da jeg ik helt ved om det er okay..!

problemet er at jeg vil gerne give hende et billede, med hende og hendes elskede farfar som betyder alt for hende.! men som desværre døde da hun var på efterskole og aldrig nået at sige farvel til ham, og når vi snakker om ham kan jeg mærke hun virkeligt mangler ham, og at hun det gør ondt på hende at hun ik fik sagt farvel til ham..! så er min ide at jeg har fundet et billede af hende, i hendes Konfimantkjole og hendes farfar sammen imens han stadig havde det en smule godt, så har tænkt på at tage det billede og få det op i en stor ramme og give det til hende.

men ved bare ik om det er for meget igen..? Nogle der ved om det vil være for meget eller..?

og nogle der ved hvor man kan få det lavet..? jeg har billedet på min com.

håber i kan hjælpe mig..:)

og hun er 20 nu så er lidt år siden han dødet..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til Kæresten. Go ide?
  • #1   20. dec 2009 Syntes det lyder som en perfekt gave ide.
    og syntes ikke det er for meget :S


  • #2   20. dec 2009 Synes osse det lyder som en god ide... Så får hun et godt minde

  • Alexander :
    Alexander : Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 37
    #3   20. dec 2009 Det er en god idé!

  • #5   20. dec 2009 er glad for den positivtet der er for min ide..!

    Rene R, vi giver ikke hianden julegaver men kun føz'dags gaver da jeg har den 29 dec og hun den 3 jan.. så vi dropper julegaven til hianden også bare giver den ene dag.:)


  • #6   20. dec 2009 Sys det lyder som en gave som du har tænkt over.. Synes ideen er rigtig fin, men som du selv skriver er det svært at vurdere. Det kan godt være hun ikk eønsker at blive mindet om det hele tiden. Mistede selv min mor for 2 år siden (hun blev 43, død af cancer) Der er mine søskende og jeg meget forskellige. Alle mine søskende undtagen mig har perfekte billeder af hende hængene oppe. Jeg er typen der ikke hele tiden vil mindes om at hun ikk er der og og jeg kun vil snakke om hende når JEG har lyst. Ved ikk om du forstår hva jeg mener.
    Men super dejligt at se en kæreste der VIRKELIG og mener VIRKELIG tænker over sådan en gave. Ikk fordi at fyrre aldrig gør det, for det her er alligevel noget andet. Håber du finder ud af det. Go jul og godt nytår..


  • #8   20. dec 2009 * * Banditten-8800 * *
    jeg forstår dig fuldt ud har selv mistet en far som 6 årige såå forstår dig rigtigt godt..!

    og ja har tænkt mega meget over det..! men hun er altid glad om at fortælle om ham..! og nu har vi kun været sammen i lidt over et år men når hun snakker om ham og selv om jeg aldrig har kendt ham varme det mit hjerte når de snakker om ham og ja vil også gerne sige jeg får en tåre i øjet er som om man har kendt ham selv om jeg ik har..!

    og var et tilfælde jeg har fundet det billede da vi havde fået kæresten gamle familie com. herhjem til os og der fandt jeg det billede af hende og hendes farfar..! og blev betaget af det lige siden og vil rigtigt gerne give hende den gave..!


Kommentér på:
Gave til Kæresten. Go ide?

Annonce