{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Prettyboys og ´POKEMONHÅR {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der bare har fået nok af tan-in-a-can drenge? ... for søren da .... Og når vi nu snakker for søren da... Så kig på Sidley lee... okay, gutten tager krudt og er mellem stor, men helt ærligt.. se på hans hjemmeside (sådan bruger jeg selvbruner) sidleylife.dk .... hvad er meningen med pokemon hår.. danmarks dårligste trend? jeg har fået nok... gå dog til frisøren og få noget der ligner en frisure...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prettyboys og ´POKEMONHÅR
  • #1   19. dec 2009 kender i det med folk, der whiner over ingen ting, holdkæft hvor er jeg træt af dem :|

• #2   19. dec 2009 håret er nice .. det ville jo være kedeligt hvis alle bare var skaldet, og hvad du mener er "en ordentlig frisure" mener de sikkert er lort ..

sidney er kun mellem stor ? manden har skuda guns som mine lår !

lad vær med at had folk bare fordi de er anderledes end dig ..

• #3   19. dec 2009 Hvorfor kan du ikke li' os? smiley

• #4   19. dec 2009 disse unge fyre gør da noget ud af sig selv:-) synes de er vildt søde og lækre:-)

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #5   19. dec 2009 Christian B- jeg er helt enig, jeg mener absolut ikke der er noget maskulint over fyre som Sidney lee, tjek prettyboy sangen på youtube smiley

men hva, hver sin smag.

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #6   19. dec 2009 og forresten - hår man stikker sig på og tar længere tid at sætte end kærestens- NEJ TAK

• #7   19. dec 2009 hold kæft hvor er i racistiske man !

• #9   19. dec 2009 Jeg kan heller ik snuppe prettyboys...hvis de rammer ind i noget med deres klamme tapet hår sidder de fast...

• #10   19. dec 2009 det her er et forum ik en brevkasse smiley

og katrinenaivtrup du er 15 år.... du blir ældre, og klogere.. smiley

Simona -> hørt... ik fedt fyre bruger længere tid foran spejlet end dig... og så stikker de... smiley

• #11   19. dec 2009 sådan er vi alle jo forskellige. nogen synes det er sejt at ligne et pindsvin og holde sig for maven, forme sin hånd som en gun og sætte den op ved hagen, rynke panden og lave trutmund på sine billeder.

ja uha de er lækre.

men det er en stil, såsom hiphop, punk, og hvad vi nu ellers kan finde på.

Alt for mange, har travlt med at kaste med mudder efter folk. altså der er jo også fenomenet at hvis man har farvet sort hår med en evt. lyserød stribe og går i ternede bukser, og har en lang læderjakke. Så er man en emo, selvom stilen i virkeligheden kan være scene, punk. At dømme folk for noget de ikke er, pga. deres udsende er forkert.

Hvis man går med hængerøv, lange hættetrøjer, og ens hår er under 3 mm er man junky, eller wannabe gangster (selvom en gangster oftest er set i jakkesæt).

Det er forhelvede bare en stil. Man skal gå rundt og se ud som man vil. Der er selvf. grænser, men vi brokker os ikke face to face. Det eneste som gælder er at vi alle må se forskellige ud og have den samme væremåde.

• #12   19. dec 2009 haha mr eldorado
    tag en pik i røven xD

• #13   19. dec 2009 fl!nte s
    tag en i munden ..

• #14   19. dec 2009 det styrer du nok bedre selv scooter boy

• #15   19. dec 2009 Mathias F
    "hold kæft hvor er i racistiske man !"

HAHAHA! Siden hvornår er prettyboys ligefrem blevet til en race for sig selv?

Håber du føler dig dum nu.

Tror ordet du ledte efter var "diskrimination"

• molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #16   20. dec 2009 de ligner lort! jeg ville sgu hellere tages af et ordentlig mandfolk og ikke sådan en vimset konfi unge der bruger flere krops produkter end mine veninde tilsammen pretty boys AD !!

• #17   20. dec 2009 De har sku da lov til at se ud, som de gør!

Hvis alle havde samme stil ville det være for kedeligt.. ALT for kedeligt!

Personligt syntes jeg at noget af stilen er fedt nok, fx. Garnet..

Men anyways.. Hvorfor hate? lad dem dog se ud som de gør , og vær glad for de ik kopirer din stil!

• #18   20. dec 2009 fl!nte S:
    Haha din taber ..

Kommentér på:
Prettyboys og ´POKEMONHÅR

Annonce