{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Hvor lang tid skal man vente? {{forumTopicSubject}}

Efter denne lille tråd, hvor jeg deri fortæller denne historie, har jeg ikke hørt særlig meget.
Han svarer/skriver ikke.. det har stået på siden lørdag.
Hvor lang tid kan man vente?? Og jo jeg har skrevet hvad jeg mener, til ham, og spurgt om det er meningen jeg bare skal vente.. Han har skrevet lidt, meget lidt
Og nej, jeg nyder skam livet, men hold kææææft hvor ville jeg dog gerne have en reaktion. Efter et forhold på 13 måneder, synes jeg jeg har ret til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid skal man vente?
  • #1   6. aug 2009 http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=127144



    og ligeledes her, jeg er ikke imod forskellige meninger, men useriøse svar medføre en udstemme smiley


  • #2   6. aug 2009 Jeg har en veninde der har der på samme måde, hun er lige gået ud af et forhold på 7 måneder. Hun har svært ved at binde sig da hun føler sig presset og stresset, osv. Det endte godt nok her med at hun gik ud og drak sig fuld og var sammen med en anden, men tror ikke det her er det samme tilfæde, lyder mere som om, han er bange for at det bliver for tæt, og at han ikke tror i får tid nok til sig selv.. Bare hvad jeg ville tro smiley
    Held og lykke med det


  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #3   6. aug 2009 Hej.

    Nu har jeg ikke fulgt med i din trå, men siddet og læst alt.

    HVad jeg ville gøre var at tage over til ham og få det "sort på hvidt" om i stadig vil kalde jer et par eller single. Bare kom uventet så han ikke kan sige nej på forhånd.
    Hvis du siger du ikke må skrive til ham eller noget ville jeg vælge den løsning.

    For selvom han lider af angst, så skal alt ikke dreje sig om ham (forstå mig ret) du skal også have plads til dine følelser og have lov at få svar på sådan en vigtig del om man er sammen eller ej. Hvis så ikke han vil give respons derfra vil jeg våge at påstå at svaret er et klart nej.


    Mvh.


  • #4   6. aug 2009 Tilde N
    Er helt enig med dig.


  • #5   6. aug 2009 Tilde N siger noget mere fornuftigt - er helt enig med hende.

  • #6   6. aug 2009 Jeg har gjort det samme - det er pisse irriterende, når den samme person skriver hele tiden, det samme lort igen og igen
    Og til sidst beder man dem om at stoppe og lade en være - og hvis de stadig skriver, så bli'r man mere og mere kold


  • #7   6. aug 2009 Kær, det her er ligesom en anden situation smiley det er ikke fordi jeg vil have kontakt med ham hele tiden. Bare have af vide hvad meningen er med det..

    Tilde, han siger så at han synes jeg får alt til at handle om mig, hvis jeg forklarer at jeg er ked af det--


  • #8   6. aug 2009 Kær | smx sælges
    Her har det jo ikke noget at gøre med at hun bliver ved med at skrive, hun vil bare høre om det er slut mellem dem, det er da mega vigtigt... hallo..


  • #9   6. aug 2009 steffan
    Hallo, hvad? - <i> hvis </i> hun har skrevet meget med ham, så er det da meget muligt, han er kold i røven
    Selvfølgelig kan der også være sket andre ting, der er vigtigere end lige at skulle svare tilbage på en sms


  • #10   6. aug 2009 Jeg vil bare gerne afslutte det på en ordentlig måde, det er da det mest fair over for begge, da vi har været sammen i 13 måneder.

  • #11   6. aug 2009 Kær | smx sælges
    Tjah, men derfor kan man godt tænke sig lidt om. Hovsa jeg er faktisk i et forhold, hvad er det lige jeg har gang i?


  • #12   6. aug 2009 Nogen af os kan godt skifte mening fra den ene dag til den anden - hvis du kan li' ham Pernille, så giv ham en chance, så han kan få tænkt sig lidt om ..

  • #13   6. aug 2009 Kær | smx sælges
    Ja enig, vent en uge eller noget, hvis der ikke sker noget, tag på " et overraskelses besøg " Og konfronter ham..


  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #14   6. aug 2009 Okay, det er heller ikke rart at få at vide. Bestemt ikke.

    MEN - Hvis ikke der er plads til i begge har behov. Du har behov for at udtrykker dig og dine følelser og han har behov for at passe sig selv.
    Så tror jeg personligt jeg selv ville tage til overvejelse om det hele er det værd. Altså at du giver så meget af dig selv, viser hensyn, bagger op om ham og respektere hans behov. Men når det så kommer til dig vil han egentlig ikke høre om det.

    INGEN skal have lov at lægge låg på ens behov.


    Mvh.


  • #15   6. aug 2009 Du sagde selv i din sidste tråd, at han havde gjort det forbi med dig, han sagde han ikke ville mere, hvorfor så ikke bare accepterer det og komme videre med dit liv?

    Ved det er frygteligt hvis man ikke får svar (en ordenlig afslutning), men det kan/vil han tydeligvis ikke give dig, så kom videre med dit liv.


  • #16   6. aug 2009 Jeg må også sige at du skulle komme væk fra ham - angst eller ej, han er ikke god for dig ! I har jo haft problemer i læææænge - få det afsluttet og kom videre - ved det er hårdt, men det er for dit bedste !

Kommentér på:
Hvor lang tid skal man vente?

Annonce