{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Allan S
Allan S
Tilmeldt:
2. feb 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Forelskelse / Seriøsitet eller ===??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Håber meget at I folk herinde vil ha' ulejlighed med at læse og overveje dette indlæg.

Jeg er 22 år gammel - og har kendt en pige på 28 (hun blir 29) i år i et halvt års tid nu. Vi har smset sammen osv. Her sidste fredag foreslog hun så at hun ville komme op til mig om fredagen, og tage hjem søndag.

Det kunne Jeg desværre ikke, da Jeg havde en masse andre aftaler, men vi tog i byen igår aftes, dansede og havde det helt vildt hyggeligt osv. Vi sov sammen, (men var ikke i seng sammen, lå kun og strøg hendes hår lidt osv). - og hun tog så hjem nu her til middag idag, søndag.

Har lige talt med hende i telefonen, osv - her spurgte hun så om ikke vi skulle ses indenfor et par uger igen - og om ikke vi skulle rejse en tur sammen til Tyrkiet eller et andet sted en uge nu her i sommer.

Hun er helt vildt sød, ser godt ud, er meget opmærksom og det sagde hun også at hun synes jeg var osv.

Mit problem er bare, at på Facebook står hun anført som "i et forhold"

Hvad ville I gøre (og hvordan ville I forholde Jer) til det? Hun siger selv hun ikke har nogen kæreste.

Mange tak for nogle seriøse svar. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forelskelse / Seriøsitet eller ===???
  • #1   31. maj 2009 kør på

  • #2   31. maj 2009 Der er mange af mine venninder som står anført som "i et forhold" for at slippe for alle de tilbud som andre kommer med....

  • #3   31. maj 2009 Hvis det stod til mig så gi den GASSSSSSSSSSSSSs

  • #4   31. maj 2009 hehe man skal ikke regne med facebook.. men elelrs spørg hende eller andre der kender hende.. kender da et par stykker der står anført som i et forhold, som de ikk er.. er jeg da ogs kommet til, fordi man nu slår op med kæresten og så får man ikk lige slettet det der med at man står anført som i et forhold....

  • #5   31. maj 2009 Gas Geben! smiley
    Der er ikke rigtig andet at gøre. Men pas nu lige lidt på med den ferie, smid ikke penge efter hende med det samme på den måde. Så tag en afbudsrejse senere hvis det er. Lyder lige hurtigt nok hun er frisk på den.


  • #6   31. maj 2009 Haha fisse til peter? xD
    fuck du jalous man hop i kanen! det da umuligt din skyld hvis hun har en kæreste når hun har sagt hun ikke har???


  • #7   31. maj 2009 Schmidteeee nu med évo stalker (;
    Meget mandig attitude. (Og det staves Jaloux)


  • #8   31. maj 2009 Det gør det da også ;D synes nok der var noget galt ;P

  • Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28
    #9   31. maj 2009 Stefan B - Ja det er nemlig dét jeg synes er problemet.

    Jeg har en ret god økonomi - mangler ingenting og har et fint velbetalt job osv, så normalt ville jeg være "ligeglad" med at bruge 6.000,00,- på sådan en tur (som jo også kommer mig selv til gode i form af nogle gode oplevelser), hvis bare jeg vidste der lå seriøsitet bag.

    Men jeg søger nok egentlig bare en bekræftigelse på, at det ville være for underligt at ville på weekend hos en anden fyr fra fredag til søndag, hvis hun virkelig havde en kæreste?


  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #10   31. maj 2009 kør på og tag tingene som de kommer.... smiley
    Jeg havde kendt min kæreste i to mdr, da vi besluttede at rejse til indien i 14 dage, pris pr person lød på 15 tusind.... Så hvis du har råd og ser en mulighed i hende så tag af sted... Go Sommer Peter...


  • #11   1. jun 2009 Jeg bruger selv af og til den der med at anføre mig selv som i et forhold på diverse sider, da jeg ikke gider folks tilbud og har man bildt dem ind at man har en kæreste i virkeligheden og man er Facebook-venner, må man jo bare spille med på den....

    Hun er helt klart interesseret, så fuck aldersforskellen og make a move smiley


  • Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28
    #12   1. jun 2009 Babooms SAABotør og Pia H: Jamen det vil Jeg gøre så.... Og tak for sparket bag i. hehe
    Aldersforskellen generer ikke mig overhovedet - jeg vil helst ha' en kæreste som er noget ældre end mig selv, de helt unge piger giver ikke en så forbandet meget modspil på alle områder. smiley
    Men hun elsker naturen, gåture, osv, så tænkte egentlig også på at foreslå et wellness ophold på et eller andet kursted som ligger i et naturskønt område? Hvad mener I om det? Tak for svarene og seriøsiteten. smiley


  • #14   1. jun 2009 Du har ikk overvejet om det måske er dig hun mener i det med at være "i et forhold" ?
    selvfølgelig svært for os udenforstående at sige, men var bar en tanke der slog mig smiley
    Men ellers os som de andre siger...mange underlige kan altså godt skrive til en og blive ret så ubehagelig og derfor er der mange (især piger) der bruger den med at være "i et forhold"

    Men spørg hende (og nok helst face to face) og se hvad der sker smiley


Kommentér på:
Forelskelse / Seriøsitet eller ===???

Annonce