{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Regitze T
Regitze T
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 29

Armhulerne ? {{forumTopicSubject}}

Var lidt i tvivl om den skulle være her, em nu er den har altså..Jeg barbere mig selvfølgelig under armene.. Men kan bare altdrig gøre det helt glat, og der kommer sådan nogle mega klamme "bumser".. bruger skum og venus vibrance ,, HJÆLP !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Armhulerne ?
  • Regitze T
    Regitze T Tilmeldt:
    maj 2007

#1   26. jun 2007 Voks ? Avs !

• #2   26. jun 2007 Honnie Hotlick ! bruger du det samme blad

• #3   26. jun 2007 Louise P kræver voks ikke 1 1/2 cm hår ?

• Regitze T
    Regitze T Tilmeldt:
    maj 2007

#4   26. jun 2007 Andrea: Ja det gør jeg, men det er jo heller ikke en engangs skraber !?

• #5   26. jun 2007 Honnie Hotlick ! et blad er altid engangs... giver bumser osv hvis man bruger det samme blad flere gange

• Regitze T
    Regitze T Tilmeldt:
    maj 2007

#6   26. jun 2007 Hvorfor bruge penge på en dyr ikke engangs, når man kan købe ENGANGS skrabere til 10 kr ?

• #7   26. jun 2007 det ved jeg da ikke bruger engangs til 10 kroner og smider lortet ud bagefter... synes det andet bliver alt for dyrt i blade

• #8   26. jun 2007 Min dame bruger sådan en epelerings (sikkert forkert stavet) maskine, til at klare det..

Gav hende en som en del af julegaven. Den kostede vist 800,-. Og var en fanzy en med forskellige hoveder, lys og alt muligt shit..

Men skal love for den er effektiv.. Ingen hår overhovedet, ingen knupper/bumser/indgroede hår.
    Total glat, og når hårene vokser ud igen, er det ikke som små nåle, men som små tynde og bløde hår..

Det skal så lige siges, at hun har brugt den siden jul, og der vokser mindre og mindre hår ud igen.
    Så hvis man engang ønsker at have garn under armene igen, er dette nok ikke løsningen så smiley

Bare lige et tip smiley

• #9   26. jun 2007 Maskinen er så bare en del smartere vil jeg mene..

1. Det er et engangs beløb.
    2. Det er ikke mega klistret, og sviner ikke vildt.
    3. Den rykker ikke halvdelen af armhulen med af.
    4. Den kan bruges med det samme, og skal ikke først varmes op og gøres klar.
    5. Man står ikke tilbage med et hav af papir med klistret hår.

Mine 5 øre smiley

• #10   26. jun 2007 6. Nej, den kan hive hårene af når de er 2 mm. eller derover.

• #11   26. jun 2007 Ralf L
    er det sådan en der rykker dem af eller ?

• #14   26. jun 2007 Den har en rulle, med nogle dimser der ligner pincetter, som hiver hårene af når den drejer rundt..

Nej, ingen ingroede hår. Overhovedet..
    Hun er seriøst glat og blød som en barnerøv, under armene. smiley

• #16   26. jun 2007 gør det ikk nas ? og giver en slags irritation ? altså der kan jo nemt komme noget beskidt ind i "hullerne" efter hårene og det giver jo bar en slags bumser ?

• #17   26. jun 2007 den maskine der rykker hårene af

• #18   26. jun 2007 okay , tror ikk jeg vil gi 800 for det så, jeg syns voksning gør ondt smiley

• #19   26. jun 2007 Maskinen giver IKKE indgroede hår.
    Pointen med den er jo netop at den tager roden med..

Damen syntes ikke det gør spor ondt, da den jo tager enkelte hår af gangen. (Hun syntes også voksning er smertefuldt).
    Hvor imod voksning jo tager halvdelen af armhulen med på én gang..

Det skal lige siges at den jeg købte var toppen af toppen, de fåes meget billigere end 800,-.

Fordelen ved den er jo at man betaler for den én gang.
    Med voksning og skrabere, skal man jo blive ved, og ved med at smide penge for det..

• Eros R
    Eros R Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #20   27. jun 2007 I skal bare have elipse(laser) behandling... Det er sgu ret effektivt .-)

Kommentér på:
Armhulerne ?

Annonce