{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

2 årsdag (mangler hjælp) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Min kæreste og jeg har om mindre end en måned 2 årsdag og derfor vil jeg jo selvfølgelig gerne gøre noget ud af denne dag, men desværre ved jeg ikke helt hvad det skulle være.

Så mit spørgsmål er: hvordan skulle jeres dag forløbe hvis det stod til jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 årsdag (mangler hjælp)
  • #1   7. maj 2009 sprut og vild sex


  • #2   7. maj 2009 Jeg plejer altid at købe et smykke til min fyr, også plejer jeg som regle at få 10 røde roser retur og en vidunderlig middag:-) Sådan forløb min 2års dag får 3år siden:-)

  • #3   7. maj 2009 brug din fantasi:) find på noget som hun ikke forventer

  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #4   7. maj 2009 Det er faktisk mest et spørgsmål til dig selv....hvad er din kæreste helt vild med at lave sammen med dig, hvad synes han/hun er det bedste at lave og så planlægger du en dag med det??

  • #5   7. maj 2009 nicolai H: aarh, det behøver vi ikk lige den dag

    Maria J: havde også regnet med en dejlig middag og en lille gave til hende

    ! holst !: gør jeg skam også, men vil gerne høre andres ideer så dagen kan blive så god som mulig smiley


  • #6   7. maj 2009 Anders T:

    Det er rigtig nok smiley men nu er spørgsmålet jo også, hvordan skulle JERES dag forløbe, hvis det stod til jer smiley


  • #7   7. maj 2009 Du kender hende jo bedst, så du må jo vide hva hun kan lide osv... :o)

    Ingen kvinder er jo ens..

    Håber du finder på noget.. :o)


  • #8   7. maj 2009 Har desværre ingen kæreste, så det er ikk nemt at svare på...

  • #10   7. maj 2009 Altså, jeg gør det at jeg ville invitere hende over, bare sige en lille hyggeaften med film.
    Så når hun kommer (nu kender jeg ikke placeringen af rummene hos dig), så sørge for hun kommer omkring 6-tiden eller lidt over, og så har du selv lavet rigtig god mad (noget hun kan lide selvfølgelig). Det er VIGTIGT du selv har lavet det. Så præsenterer du hende for et pænt dækket bord med minimal elektrisk belysning og levende lys. Et glas rødvin hjælper hvis hun kan lide det, men lad nu være med at spare helt vild og købe den billigste flaske du kan finde - køb en god flaske og vær ligeglad med prisen - du kan finde en god flaske vin for 69-79 kr (nogle synes utroligt nok at det er dyrt og vælger i stedet at tage en til 39).

    Til hyggeaftenen som begynder bagefter, der guider du hende så ind i dit værelse (går ud fra du har tv derinde), hvor du har fyldt sengen og gulvet med friske rosenblade, du har sat levende lys overalt i rummet (og tændt dem), og så sætter du hendes yndlingsfilm på og serverer desserten, som meget gerne må være hjemmelavet smiley
    Det kræver ingenting at lave is selv aftenen forinden, og det giver et stort +.

    Hvis du vælger at gøre brug af denne idé, så lad for guds skyld VÆRE med at satse på at du kan få sex, og så begynde at rage på hende når filmen er ved og være slut. Det er at tage hele din indsats og smide den lige lugt i skraldespanden. Tag det som udgangspunkt at i bare skal sove lige så stille med hinanden i armen. Synes hun du skal have sex for din indsats, så får du det. Men forvent at i bare skal sove.
    Så giver du hende en mindeværdig oplevelse smiley


  • #11   7. maj 2009 Angående den gave du overvejer at give hende, hvis du ville give hende den kunne du:

    A: Give hende den over middagen
    B: Sætte stearinlys i form som et hjerte og ligge gaven inde midt i (afhængigt af størrelsen af gaven).


  • #12   7. maj 2009 Martin K: det må man sige endelig en mand der forstå sig på piger;-) (ligesom min mand selvfølgelig)

  • #14   7. maj 2009 Tazz L - jeg betragter ikke mig selv som mand - langt fra xD
    Jeg er stadig en ung fyr der snart runder de 20. Mand bliver jeg først når jeg får børn - indtil da vil jeg forblive en fyr der gør dumme ting smiley

    og håbløs romantik er jo dumt på et eller andet plan.
    Men hyggeligt så længe det varer.


  • #15   7. maj 2009 Martins ide er i hvert fald ikk helt dårlig... smiley

    Men som andre også har skrevet, så kender du hende bedst ..


  • #16   7. maj 2009 Vi har slet ik en dag:-( ved ikke rigtigt hvornår vi blev kærester!! HMM

  • #17   7. maj 2009 Mig med de to dejlige - sådan er det også med mig og min kæreste, vi ved det nok bare er omkring december.... hvis ik november... smiler...

  • #18   7. maj 2009 Martin K

    hold da op det har du forstand på;) Romantisk det er din ide ihvertfald..

    Jeg ville blive rigtig glad hvis min forlovede gjorder det:o)
    heh


  • #19   8. maj 2009 Jeg vil lige takke for den moralske opbakning.

    Nu hvor i mener jeg har styr på romantikken, kan i så ikke overbevise min kærestes far om at jeg er god nok, og skaffe mig "permission" til at se hende?
    Det er lidt nederen at blive mistænkt for pest og kolera, selvom man intet har gjort. Be om pænt? smiley

    Men held og lykke Vildand.

    Og held og lykke til andre romantikere og til dem der skal modtage romantikken - nu vil jeg slå mig selv med hovedet i en hammer og falde i søvn, for jeg har fået lidt for meget denne torsdag aften som ligger op til kristi himmelfart. Halleluja


  • #20   8. maj 2009 Martin K - hvor gammel er din kæreste?
    hmm.... sgu aldrig godt det der med de svingerforældre altid, min eks mor hade også mig... men man må jo bare prøve at bevise man ikke er så slem igen.... bare svært også, for jeg var virkelig også sur på hende, og man kan jo heller ikke rigtig tillade sig at sidde og sige til sin kæreste at man synes hans mor utrolig dum til tider...

    men hva, hvis i holder af hinanden, må han jo bare lære at respektere det....


  • #21   9. maj 2009 Min kæreste og jeg plejer bare at hygge os rigtig meget smiley
    Der behøves slet ikke gøres noget vildt ud af det, så længe man har det rart sammen smiley
    I kan tage ud og spise en god middag, og derefter kan I tage hjem og bare råhygge under dynen med en god film f.eks. smiley
    Blomster, eller et lille smykke, er somregel også en succes smiley


Kommentér på:
2 årsdag (mangler hjælp)

Annonce