{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Esben .
Esben .
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Så pakkede hun sammen {{forumTopicSubject}}

Så pakkede kæresten sq sammen og smuttede efter 17 måneders forhold smiley

Så sidder man tilbage i en halv tom lejlighed, og egentlig ikk har lyst til noget som helst overhovedet ?

Nogen der har en kur til at komme ovenpå igen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så pakkede hun sammen
  • #1   5. maj 2009 det snart 5 mdr siden min skred efter vi havde været sammen 1 år og 2 mdr ca..

er stadig ikke kommet helt over hende

• #2   5. maj 2009 hejsa, nu kender jeg ikke grunden til hendes valg, men tror du ikk hun kommer tilbage? eller hvad er hendes grund til at gå??

• #3   5. maj 2009 Ja sq.. ud og gør noget for dig selv nu makker. Køb noget pænt tøj, blive klippet, går op i dig selv, ta sol, træn, møde nye piger. Hæng ud med drengene.. Det er vigtigt i starten at være omgivet af mennesker.

Du skal slette hendes nr. Ta alt væk der minder om hende.

Med tiden heler alle såre.

• Tommy B
    Tommy B Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #4   5. maj 2009 Kuren er at lade vær med at ynke over det i offentligheden, som ved f.eks. at oprette denne tråd. Kom videre i dit liv; Din ex-kæreste er jo tydeligvis på vej med at komme videre med sit..

.. Medmindre du vil ende op som en 40-årig der bor i kælderen, i en nedlagt bygning, og har en relativ stor samling Barbie dukker!

• #5   5. maj 2009 Den bedste kur er sgu at komme i byen med drengene og knalde nogen damer.

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233
    #6   5. maj 2009 Tommy B.

Kan kun give dig ret.. Det er efterhånden så sørgeligt herinde, på det nye arto

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#7   5. maj 2009 Hun er jo sådan set hende man har gået og kigget efter tilbage i 6-7 klasse, fik først nappet mig sammen til at få spurgt hende på min 18 år's

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#8   5. maj 2009 men ja, må vel bare se det sure i øjne

• D M
    D M Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 9 Svar: 26
    #10   5. maj 2009 haha tudefjæs... 17 mdr... wow det er jo næsten hele dit liv!

Er gået fra min dame gennem 7 år og det er da det bedste der er sket de sidste 6 år... Du bliver bare nød til at se positivt på livet og ikke hænge dig på de små knager som alle andre negative tosser her i landet...

Op og stå også videre med dit liv - du levede vel ikke hendes liv? Lev dit eget liv og lad være med at blive kørt ned af at sidde tilbage - se positivt på det.
    Ja man er ked af det de første 10 dage men livet går sq videre...

• #11   5. maj 2009 ja kom hjem til os tøser i weekenden og være med til noget vildt uhæmmet græsplæne druk :O)

• #13   5. maj 2009 Seriøst, hvad fanden skulle det hjælpe at kneppe en masse piger? ikke en skid.. Tag ud sammen med drengene, lad være at kneppe hvem somhelst du kan hurtigt blive mere ked af det pga minder eller div sygsomme..
    Slet hendes nr og glem hende, hyg dig med vennerne..

• #14   5. maj 2009 Haha tøser har sku ikke andet end sex og druk på hjernen xD

Druk hjælper kun så længe du er fuld
    Sex hjælper kun lige til man er på vej hjem ad igen

Hold dig igang med noget du brænder for !
    Fx. jeg er glad for min motorcykel, så længe jeg roder med den eller kører på den tænker jeg ikke over verdens negative ting smiley

Og er selv endt som du efter 2½ år, så der bliver brændt en del benzin af fra min side smiley

Med tiden er der bare op på hesten igen.

(Og har selv prøvet drukken, sex'en osv af folk ondsvage ideer),

Enjoy life, få det bedste ud af hvad man har !

• #15   5. maj 2009 CNN: Venner dur ikke da de ikke har andet end damer og sex i hovedet xD

Og så render de alligevel med ens dame til sidst smiley

No fucking way ! smiley

• #17   5. maj 2009 17 mdr, tja min moster måtte opgive hendes kæreste efter 17 år .. de har en søn sammen.. han gør det kun værre for sig selv, hun har fundet en anden

• #18   5. maj 2009 Nøj jeg kan få skrevet meget smiley

Venner dur som sagt ikke da de er selv på damejagt eller i flere års lange forhold.

Igen skal man være sammen med andre mennesker skal det være fremmede med samme interesser. Så kan man nemlig snakke og frimærker (or what ever), og ikke damer smiley

• #19   5. maj 2009 Altså det med at gå ud og kneppe en masse tøser hvad dælen skal det lige hjælpe en videre ?? det må vel være den nye dille eller hvad? forstår ikke

Jeg synes du skal beskæftigere dig med ting du interesere dig for og bruge tiden på vennerme.

Det er sq ok at være ked af det selvom nogen kun mener det er "17" mdr. bare sørg for altid have en du kan snakke med og for talt ud og derefter komme videre

• #21   5. maj 2009 Det med at kneppe alle de tøser hjælper måske ikke så meget men det rart nok alligevel smiley

• #22   5. maj 2009 Okaj hver sin måde at være på, kunne aldrig selv gøre det, jeg ville føle mig som en ja billig ..... og sådan ser jeg også lidt det er. men det nok fordi jeg ikke er en som spreder ben for enhver overhovedet.

Kan stadig ikke se hvordan man kommer over en man har holdt meget af på længere sigt.

• #23   5. maj 2009 * Henne * - Hvor har du været henne siden du kom ud af din mors mave????

Det er sq da ikke en ny dille..

• #24   5. maj 2009 John: jeg er godt klar over at folk de ligger i med hvem som helst efterhånden men ikke for at "løse" selve savn og følelser. ¨

Jeg må have gemt mig på en ø :0)

• #25   5. maj 2009 For det første ville jeg nok slette den her barnlige tråd og komme videre med mit liv .. Og så ville jeg opsøge en prof. eller nogle VENNER?! Dem går jeg ud fra du har nogle a .. De er sku nok til noget mere hjælp og gavn end en flok fremmede uden fotoprofil og en flok andre fremmede som faktisk ikk føler en skid med dig, for ingen a dem/os kender dig ..

Det surt, men du må bare videre ..

• #28   5. maj 2009 Julie: det var mere det var sådan jeg ville føle det. at du gør det og har det godt med er ikke noget jeg vil kritisere men nok aldrig rigtig forstå smiley

• #32   5. maj 2009 Haha man kan godt hører at nogen keder sig ellers har de ikke mange brikker at flytte rundt med smiley

Ved stadig ikke mene at kneppe andre hjælper, for en hver kan sku da kneppe en ? det hjælper kun den tid det står på.
    Bagefter er man ligeså fortabt, og sex kan man ikke have 24-7, så skal man satme kunne det med damerne da smiley

Og forresten giver druk også tømmermænd smiley så den er faktisk meget dårlig xD

• #33   5. maj 2009 Mickel - du er også en svinegris! xD

Jeg synes sgu også det er nasty at BÅDE kvinder og mænd bare knepper alt og alle.. jeg vil personligt kun have sex med min kæreste (når der er en), jeg lægger mange følelser i så derfor knepper jeg ikke alt og alle. ville jeg heller ikke gøre alligevel , har selvrespekt sågiver ikke bare min krop til alle og enhver

• #36   5. maj 2009 Mickel - NO! Du burde kende mig..og jeg ved du kender mig.. så du ved det er slet ikke mig..

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #37   5. maj 2009 Kan godt være, det ikke hjælper noget og kneppe en masse damer, men det er fedt. Lev livet, nyd og være single igen - Det gør jeg!

• #38   5. maj 2009 Mickel - du skulle måske holde dig til din dame med din søn derhjemme smiley

• #39   5. maj 2009 du er altså lidt klam din Tangspisende mystiske dreng xD

• #40   5. maj 2009 Ja!

• #41   6. maj 2009 tror ikke man kan give en kur på hvordan man kommer videre, andet end tid. Og at prøve at indstille sit hovede på at det ER slut, og det ikke bliver det samme igen.. se det som en oplevelse, du har med garanti lært en masse af det smiley ! Ved godt det nok ikke hjælper en skid ligenu..
    men lad vær med at slette hendes nummer, måske kan i på længere sigt blive okay venner :)? så skal du ikke sige helt farvel !

• #42   6. maj 2009 Det tager tid at komme sig ovenpå sådan noget.. Ta' al den tid du har brug for.. Forkæld dig selv, dvs. lav de ting du ved gør dig glad.
    Og du må endelig ikke sidde derhjemme alene hver dag og ødelægge dig selv inden i, så som mange andre har skrevet: ta ud med vennerne og hyg' dig smiley

Kommentér på:
Så pakkede hun sammen

Annonce