{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Morten j
Morten j
Tilmeldt:
9. dec 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Læs teksten, tak.. {{forumTopicSubject}}

Hvordan slår man op uden man ikke rigtig har nogen grund, ved godt man kan sige " Jeg har ikke følser for dig mere og syndes ikke vi skal være sammen mere smiley " Men syndes bare ikke det er en god nok grund for så, spørg hun hvorfor og det, og vil bare ønske vi kunne stoppe det her forhold med og bare være rigtig gode venner ? kan men det eller mener i vis man har slået op så har man bare slået op og så er der ikke mere i det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læs teksten, tak..
  • #1   1. maj 2009 er det sket for dig?

  • #2   1. maj 2009 jeg slog om med min forlovede for ca 5 uger siden. Vi har et barn sammen på 13 mdr.
    JA det er hårdt og jeg græd nok lige så meget, som ham, men mine følelser var nede og jeg var tæt på sammenbrud, da han har svinet mig til overfor en anden kvinde og flirtet meget groft med hende (en kollega).
    Så jeg valgte at gå til sidst, men vi er da idag gode venner og kan snakke sammen, og jeg gav ham heller ikke nogen skyld, sagde at jeg havde brug for at finde mig selv igen og være alene. Så kom alle de spørgsmål ik så meget som, er det mig det er galt med og hvorfor..men det kan godt tage et par timer, sørg for at få snakket helt ud.


  • #3   1. maj 2009 Jeg snakker ikke med nogen af mine eks fyre mere..
    når det er slut er det slut, jeg kan ikke komme videre med dem tæt på livet og har BESTEMT ikke lyst til at høre om deres nye forhold..

    Jeg ville sige det her går ikke..


  • #4   1. maj 2009 Min kæreste slog op, og vi er gode venner nu, så jo det kan lade sig gøre. Men jeg er så heller ikke venner med de andre kærester jeg har haft af modsatte køn.

  • #5   1. maj 2009 Hvad handler denne tråd om? Kunne ikke se det i Emne/topic ....

  • #8   6. maj 2009 bare knip uden om også fortæl hende det. så skal hun nok slå op med dig. så er du ude over det problem.

Kommentér på:
Læs teksten, tak..

Annonce