2.055 visninger
|
Oprettet:
kønssygdomme ?? {{forumTopicSubject}}
har en lille diskussion med en kammerat om hvad for nogen sygdomme man kan helbrede helt og hvad for nogen der ikke kan fjernes hvis man først har fået dem.
en som kan nævne dem der kan fjernes og ikke kan
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 107
kan det så helbredes ?
Marco K.
kan det også helbredes ?
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 441
men som sagt kan det holdes nede ...
her et lille udpluk
Reaktivering af herpes
Man bliver ikke helbredt for herpes, for virus findes stadig i kroppen, og ind imellem kan sygdommen komme igen med et nyt udbrud. De fleste mennesker med Herpes genitalis liggende "skjult" i kroppen får ingen eller kun få og milde udbrud.
Det første tegn på, at herpes genitalis er ved at komme i udbrud, er en ubehagelig prikkende eller stikkende fornemmelse. Nogle timer til et par dage efter udvikles små væskefyldte blærer på huden. I svære tilfælde kan herpes sprede sig fra kønsdelene til balder og lår.
Ved mundsex kan Herpes genitalis sprede sig til mund og svælg og give anledning til en meget pinefuld halsbetændelse. Ved analsex kan herpes smitte til endetarmen og medføre udflåd evt. med blod og give smerter fra endetarmen. Herpes genitalis udbrud er oftest væsentligt mere smertefulde end almindelige forkølelsessår, men nogle mennesker får kun lidt irritation eller slet ingen symptomer. Har du Herpes genitalis, bør du kun dyrke sex med kondom, for selv om du tilsyneladende ikke har sår, kan du smitte. Det, du måske tror, er lidt irritation eller hæmorider, kan i virkeligheden være Herpes genitalis.
så det er vist ikke sjovt
mvh
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 107
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 329
apr 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
syfilis kan ikke helbredes
herpes kan ikke helbredes
gonore kan ikke helbredes
men :
kønsvorter kan helbredes
klamydia kan helbredes men kan give varige men
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 438
Klamydia, goneré og syfilis er en bakterie, som man får væk med noget antibiotika..
jun 2008
apr 2009
hiv kan IKKE helbredes
der er ingen kur
du kan få medicin resten af dit liv jeg bør vide noget om det da jeg har mistet 2 i min familie på min mors side af der har det
jun 2008
apr 2009
jun 2008
Følger: 74 Følgere: 71 Emner: 1 Svar: 75
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 268
Jeg har desværre kondolymer/kønsvorter.. det siges at kan gå væk, men det fandme svært. Kører på over et år nu. og det bliver kun værre og værre.
Og Herpes kan altså ikke fjernes kun holdes nede.
jan 2007
jun 2008
jan 2007
Man kan godt uden vatpind, men nogle læger er lidt gammeldags og vælger vatpinden stadigvæk. Men man kan godt sige nej til det, og få en anden læge til det. Men både kønsvorter og herpes har man i kroppen for altid
apr 2009
man er dødeligt syg når det går i udbrud......aids så har man ikke så langt igen
men med medicin kan de forlænge ens liv når man kun har hiv og dermed udsætte udbrudet til det man kalder aids men hiv og adids er det samme .......men den er helt gal når man har udviklet det til sidste stadie som er aids hiv er første stadie
jun 2008
Følger: 74 Følgere: 71 Emner: 1 Svar: 75
apr 2009
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 800
"Laboratoriet screener nu medicinkandidater for at finde lovende Nef-stoppere, men det vil tage mindst ti år før en færdig helbredende medicin eventuel er klar."
Dvs. de ved endnu ikke om medicinen virker
mar 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 130
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
Forventer lige en undskyldning for den der kommentar om mig, ved vist lidt mere om emnet end du tydeligvis
Herpes:
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/herpesgenitalis.htm
Man skal være opmærksom på at personer med herpes også udskiller herpesvirus selv om de ikke har udbrud i omkring fem procent af den symptomfri periode.
Kønsvorter:
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htm
Behandlingen kan være langvarig (måneder) og triviel. Behandlingen af kondylomerne er primært kosmetisk. Virus findes indkapslet i kroppens celler og er ligesom herpes en gave for livet.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 268
kønssygdomme ??