{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kønssygdomme ??
  • #1   7. apr 2009 Herpes og kønsvorter ligger i kroppen og det kan man altid give videre uanset om det er i udbrud eller ej.... Så derfor hvis man har det, skal man oplyse den person man har lyst til at dyrke sex med og selvfølgelig ALTID bruge gummi.

• #2   7. apr 2009 *fregne AKA The Ice Queen*

kan det så helbredes ?

Marco K.
    kan det også helbredes ?

• #3   7. apr 2009 Herpes kan ikke fjernes.....
    men som sagt kan det holdes nede ...

her et lille udpluk

Reaktivering af herpes

Man bliver ikke helbredt for herpes, for virus findes stadig i kroppen, og ind imellem kan sygdommen komme igen med et nyt udbrud. De fleste mennesker med Herpes genitalis liggende "skjult" i kroppen får ingen eller kun få og milde udbrud.

Det første tegn på, at herpes genitalis er ved at komme i udbrud, er en ubehagelig prikkende eller stikkende fornemmelse. Nogle timer til et par dage efter udvikles små væskefyldte blærer på huden. I svære tilfælde kan herpes sprede sig fra kønsdelene til balder og lår.

Ved mundsex kan Herpes genitalis sprede sig til mund og svælg og give anledning til en meget pinefuld halsbetændelse. Ved analsex kan herpes smitte til endetarmen og medføre udflåd evt. med blod og give smerter fra endetarmen. Herpes genitalis udbrud er oftest væsentligt mere smertefulde end almindelige forkølelsessår, men nogle mennesker får kun lidt irritation eller slet ingen symptomer. Har du Herpes genitalis, bør du kun dyrke sex med kondom, for selv om du tilsyneladende ikke har sår, kan du smitte. Det, du måske tror, er lidt irritation eller hæmorider, kan i virkeligheden være Herpes genitalis.

så det er vist ikke sjovt

mvh

• #5   7. apr 2009 okay tak smiley

• #6   7. apr 2009 man skal sku' da ikke have en vatpind op mere?

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #8   7. apr 2009 hiv kan ikke helbredes
    syfilis kan ikke helbredes
    herpes kan ikke helbredes
    gonore kan ikke helbredes

men :

kønsvorter kan helbredes
    klamydia kan helbredes men kan give varige men

• #9   7. apr 2009 Herpes og kondylomer/kønsvorter er en virus og kan fjernes, men det vil ALTID være i kroppen, så kan altid gå i udbrud.

Klamydia, goneré og syfilis er en bakterie, som man får væk med noget antibiotika..

• #10   7. apr 2009 HIV kan helbredes inde for 3 dage har jeg hørt

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#11   7. apr 2009 LØGN
    hiv kan IKKE helbredes
    der er ingen kur

du kan få medicin resten af dit liv jeg bør vide noget om det da jeg har mistet 2 i min familie på min mors side af der har det

• #12   7. apr 2009 David du snakker om AIDS

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#13   7. apr 2009 de kan forlænge dit liv ..ikke andet

• #15   7. apr 2009 man kan da ikke blive helbredt for nogen af dem hvis man har fået dem ...eller en

• #16   7. apr 2009 Man bruger stadig vatpind til at stikke op nogle steder.. Den har vi vidst oppe herinde før..

Jeg har desværre kondolymer/kønsvorter.. det siges at kan gå væk, men det fandme svært. Kører på over et år nu. og det bliver kun værre og værre.

Og Herpes kan altså ikke fjernes kun holdes nede.

• #17   7. apr 2009 HIV er et virus som ødelægger vores immunforsvar.Har man først HIV i kroppen kan man ikke slippe af med det igen. Men der kan gå mange år før sygdommen viser sig, og når der sker, siger man, at man har sygdommen AIDS. smiley

• #19   7. apr 2009 Steffan B
    Man kan godt uden vatpind, men nogle læger er lidt gammeldags og vælger vatpinden stadigvæk. Men man kan godt sige nej til det, og få en anden læge til det. Men både kønsvorter og herpes har man i kroppen for altid smiley

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#20   7. apr 2009 hiv er første stadige af aids
    man er dødeligt syg når det går i udbrud......aids så har man ikke så langt igen
    men med medicin kan de forlænge ens liv når man kun har hiv og dermed udsætte udbrudet til det man kalder aids men hiv og adids er det samme .......men den er helt gal når man har udviklet det til sidste stadie som er aids hiv er første stadie

• #21   7. apr 2009 vatpind ?????

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#22   7. apr 2009 tja de forsker og forsker .men de har ikke fundet en kur men forhåbenligt kommer den en dag

• #23   7. apr 2009 Sebastian P: Læs nu hvad der står til sidst...
    "Laboratoriet screener nu medicinkandidater for at finde lovende Nef-stoppere, men det vil tage mindst ti år før en færdig helbredende medicin eventuel er klar."

Dvs. de ved endnu ikke om medicinen virker

• #24   7. apr 2009 Er der ikk en kur imod tyndskide efter druktur ?!

• #25   7. apr 2009 I KILL YOU

Forventer lige en undskyldning for den der kommentar om mig, ved vist lidt mere om emnet end du tydeligvis smiley

Herpes:
    http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/herpesgenitalis.htm

Man skal være opmærksom på at personer med herpes også udskiller herpesvirus selv om de ikke har udbrud i omkring fem procent af den symptomfri periode.

Kønsvorter:
    http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htm

Behandlingen kan være langvarig (måneder) og triviel. Behandlingen af kondylomerne er primært kosmetisk. Virus findes indkapslet i kroppens celler og er ligesom herpes en gave for livet.

• #26   9. apr 2009 Jeg har altså fået at vide at min krop inden for ca 3 år selv nedbryder kønsvorte virussen af sig selv.

Kommentér på:
kønssygdomme ??

Annonce