{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Kan man godt det ? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg ville lige høre jer om hvad i ville mener med hvis man nu har skrevet rigtig meget sammen med en dreng og om man så har mødt hianden en gang også anden gang om man så godt kan gå i seng sammen og om det så kan blive til noget bagefter ? hvad syntes i både drenge og piger må gerne komme med deres meninger ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man godt det ?
  • #1   17. feb 2009 Hvis du vil have noget seriøst ud af det end sex, skal du ikke..



    Det er vidst prøvet lidt for mange gange smiley


  • #2   17. feb 2009 Patrick K: Oka, men er det så ikke lidt piligt ?
    Arrogant ! SP hvis man vil have et fast forhold er det ikke det man skal ? Men er det ikke lidt piligt ?


  • #3   17. feb 2009 slet ikke, mange drenge tænker kun på engangs knald smiley og det sådan det skal være !

  • #4   17. feb 2009 lad være med at gøre det så tidligt smiley
    Drenge skal ha en del tid for at falde for en.. så hvis du gør det for tidligt så det 99% kun sex fra hans side af.

    det kan hurtigt ødelægge det hele


  • #6   17. feb 2009 det kan man da sagtens, jeg tror der er en del der har sex inden de bliver kærester =)

  • #7   17. feb 2009 Hvorfor have så travlt med at hoppe under dynen?? Lær hinanden ordenligt og kende inden i tager det store skridt...

  • #8   17. feb 2009 Hvad nu hvis man kom til at afslå ham anden gang man mødtes altså de var lidt sammen men så sagde min veninde at det var fortidlig også sagde han det bestemmer du ? Er der så en chance for at han satdig vil ? de har skrevet sammen efter, men han har ikke startet med at skrive.

  • #9   17. feb 2009 Hun er 17 og det er fra min veninde. Hvade bar elige glemt at skrive det undskyld håber det er oka ?

  • #10   17. feb 2009 Catharina M

    Det siger jo det hele smiley
    at han åbenbart ik gider hende alligevel fordi hun ik gad


    - fyr ham smiley


  • #11   17. feb 2009 Det kan sagtens blive til noget bagefter..

  • #12   17. feb 2009 Men han skriver jo sødt tilbage til hende når hun skriver ?

  • #13   17. feb 2009 Det skal han jo gøre for at håbe på at han får noget smiley

    - hvis han virkelig ville ha hende mere end bare sex.. så ville han os bruge tid på at kontakte hende smiley


  • #14   17. feb 2009 Hmm tror hun bliver nød til at snakke med ham om det, altså om det bar er sex eller hvad han vil hende.. men tyder lidt på at han ikk vil hende andet end sex

  • #15   17. feb 2009 Hmm oka, lyder ikke godt....

  • #16   17. feb 2009 Hvis det er hende der skal skrive til ham hver gang, så er der meget lidt chance for at han vil mere end bare sex. Hvis han følte noget for hende så ville han også nogle gange starte med at skrive til hende. Så hun skal nok ikke håbe på for meget. Men hvis hun tør sku hun måske tage chancen og så håbe på at det bliver til noget bagefter. Men det er nok for stor en sats.

  • #17   17. feb 2009 Så hvis det var mig ville jeg nok finde en anden som ville date lidt mere end 3 gange, før vi sku ha sex. Min kæreste og mig kom sammen en måned før vi var i seng sammen, og der havde vi set hinanden dagligt i den måned. Og vi er stadig sammen nu 3 år efter. Så det bedste vil være at vente så længe som muligt før de har sex, så de ved om det bliver til noget seriøst.

  • #18   17. feb 2009 Hvis jeg var hende havde jeg sku bare lagt kortene på bordet og sagt - Er du ude efter sex eller sådan noget siden du spørg allerede anden gang ? For det er jeg ikke interesseret i. Jeg søger noget seriøst, og synes vi skal lære hinanden og kende først.

    Sådan som jeg ville sige hun skulle gøre hvis hun var vild med ham og ikke bare gad han skulle kneppe hende og så skride igen .


  • #19   17. feb 2009 Enig med • B4NDIT - Caw ®


  • #20   17. feb 2009 Godt der en der lyder fornuftig

  • #21   17. feb 2009 Hm måske, men tror changen er større for at det bliver seriøst hvis du venter lidt, trækker "spændingen" ud. Men det er bare mig, jeg ville personligt ikke gøre det. smiley

  • #22   17. feb 2009 jeg kunne da aldrig finde på at finde sammen med en som jeg er sammen med føste gang jeg ser hende , og hvis jeg finder sammen med hende så ville jeg ikke tage det serøst ! ser det som at så er hun for nem og så hvis hun lige finder noget der bedre en mig en eller anden dag så knalder hun også med ham føste dag ! så sådan noget ville jeg sku ikke bruge min tid på !

    men hvis det var en som sagde nej lad os vente osv osv så ville jeg sku også være en god dreng !


  • #23   17. feb 2009 Som tryk her nævner tror jeg også hvertfald nogle drenge vil opfatte det som lidt for nemt, og måske hellere vil have lidt at kæmpe for.

  • #24   17. feb 2009 NEMLIG Stephie , eller det behøver ikke noget man skal kæmpe for , for så virker det som om hun ikke gider og jeg gider da ikke kæmpe for at få en pige , hun skal da lige så gerne ville være sammen med mig , og ved man "kæmper" så virker det som om hun er en præmie jo , så hellere at hun bare siger hun gerne vil vente det gør mig glad nok i sig selv (: men der så også nogle drenge som ikke fatter et nej også ved hun jo godt hva de kun er ude på smiley

  • #25   17. feb 2009 Ja det har i nok meget ret i desværre ;(

  • #26   18. feb 2009 Første gang mig og min eks mødte hinanden havde vi sex, vi havde også skrev lidt inden og sådan.

    Men vi var altså sammen i 2,5 år, Så JA. der kan godt blive noget. Kan godt være alle de andre kloge hoveder mener noget andet. Men jeg har selv bevist det modsatte.

    Håber det hjælper


  • #27   18. feb 2009 jaa men husk hun er din EKS nu , så det holder jo ikke , nu ved jeg ikke om vi taler ungdoms forhold osv osv får jeg har da også været sammen med en 17 måneder hvor vi gik i seng sammmen første gang osv osv og det blev da også til nogen men jeg tog det sku ikke serøst og var da utro gang på gang !

  • #28   18. feb 2009 Hvis det er hende der starter med at skrive hver gang, så synes jeg det lugter lidt uldent. Jeg ville nok tage en dyb indånding og så skrive om der er en grund til hvorfor at han aldrig starter med at skrive til hende, men altid er hende der starter. Det kan være at han ikke ved hvad han skal skrive. Men det kan også være fordi han bare var på udkig efter hurtig nem sex.

    Hun skal passe lidt på, ikke at give sig selv væk for hurtigt. Hun kan få det så dårligt med sig selv bagefter, hvis hun har haft for høje tanker om det efterfølgende forhold, men han ikke har det på samme måde.

    Men giv ham en chance og spørg ham ligeud, det kan ikke skade noget, andet end at hun måske får et ærligt svar.


  • #29   18. feb 2009 Oka, tak han skrev til hende i går om hun også var blevet syg for det var han, men hun var ikke syg/ forkølet da hun var sammen med ham, men det er det eneste hun har hørt fra ham.

  • #30   18. feb 2009 Sig at de skal mødes. aftale og lave noget i stedet for bare at mødes . tage i tivoli , biograffen eller så noget måske hvor det er hygge og man lære hinanden bedre og kende.
    Se hvordan han reagere der, Hvis det stadig er det samme burde hun selv vide hvad det rigtige er at gøre .


  • #31   18. feb 2009 Oka, skal jeg nok prøve at fortælle hende.

  • hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #32   18. feb 2009 Sex er en god måde at lære hinanden at kende. Det er jo heller ikke
    særlig meget værd, hvis han minder om en død fisk i sengen, vel? Få de
    trusser af, og kom igang. smiley


  • #33   18. feb 2009 • B4NDIT - Caw ® : nemlig så det ikke bare altid er i sengen det hele forgår , bare en tur ud og gå og ud og spise er også fint vil jeg sige

  • #34   19. feb 2009 Tryk her . - Lyder godt vi har noogenlunde samme holdning til det emne her.


  • #35   19. feb 2009 Du behøver jo ikke hoppe i kanen med ham, og det er slet ikke noget du skal tænke over på forhånd, sker det så sker det, det kommer sgu af sig selv.
    - Mig og min kæreste havde sex første gang vi så hinanden efter at have skrevet i en 2-3 måneder, og nu har vi været kærester i 7½måned.
    - Så det kan såmænd sagtens blive til noget.
    Men det skal komme af sig selv.
    Har du ikke lyst når du ligger der, jamen så siger du bare fra og går smiley


  • #36   19. feb 2009 Øhh? jeg har squ da tit mødtes med en piqe også haft sex med hende første gang vi var sammen overhovedet også fået et forhold ud a det...

  • #37   20. feb 2009 $$ Chrizz $$ ! :hahah du skriver du har tit gjordt det , jamen så er det jo ikke seriøse forhold du har fået ud af det ! ved du overhovedet hvad kælighed det er ?

  • #38   20. feb 2009 Der er også forslel på at Komme sammen og Være sammen .

Kommentér på:
Kan man godt det ?

Annonce