{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.334 visninger | Oprettet:

Kan ikke få den op at stå ? - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har en veninde, som var sammen med den her fyr i går. En hun har været vild med i godt et år, men det har været noget on and off.
De skulle så være alene for første gang i går, og det udviklede sig så til at de havde samleje (eller skulle til det).
Det skal lige siges at hun har hørt fra 2 personer som kender ham fyren, at han engang skulle have en blow men kunne ikke få den op at stå og det er sket 2 gange med den sammen person.
Det sker også for min veninde med ham i går, han bliver ved at rande frem og tilbage fra toilet og hun bliver bare liggende i sengen. Hun blev slikket og det var ikke fordi de ikke var tændte siger hun.
Men på et tidspunkt bliver han ude på toilet over en halv time hvor hun så råber efter ham om han er okay, hvor han siger ja og han kommer om 2 sek. Han kommer så ind og siger hans kat lige er død, og hans mobil har lagt på bordet hele aften - så hun kan ikke forstå hvorfra han kunne få det afvide?
Men hun begynder så at tænke på om det er en undskyldning for han ikke kan få det op at stå .
De prøver senere igen, hvor det samme sker igen, hvor han bare siger det er noget lort - og denne gang har han ikke rigtig nogen undskyldning ?

Jeg tvivler det har noget at gøre med hende, men hvad kan der være galt?
Hun mener 99% at han ikke tager noget - så hvad kan det så være? Vil gerne hjælpe hende, men ved ike hvordan.
Det er jo pinligt for begge to at være i sådan situration.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke få den op at stå ? - hjælp!
Kommentér på:
Kan ikke få den op at stå ? - hjælp!

Annonce