{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Kvaliteter i leder efter. Ham&Hende {{forumTopicSubject}}

Jah sad lige og lavede en typisk liste over de kvalitet man jo som oftest leder efter ved en person. Nok også fordi det endnu en gang er gået galt med og få følelser for en pige, som man på ingen måde ku være sammen med, og som man jo så lige ska glemme igen smiley

Kommenter gerne, skriv gerne jeres egne små sætninger/ord/kvaliteter.

Venligst hold de fjolede kommentarer væk smiley Der er rigeligt med andre emner hvor man kan skrive irrelevante ting.

Listen over kvaliteter ved pigen smiley

Pigen som selv kan finde på og rydde lidt op, lave noget mad eller vaske tøj uden først og sku ha noget.

Pigen som kan vise at hun kan lide og blive forkælet. Når man har lavet noget go mad, kommer hjem med blomster, har sørget for noget god dessert, kommer med et lille armbånd eller en bamse, har arrangeret en tur for hende og hendes veninder fordi man gerne selv lige vil ud med drengerne, så det er lidt nemmere og snige sig uden om.

Pigen som både kan bruge en dag under dynen, men også komme ud af sengen hvis man har nogle planer.

Pigen som har hendes egen vennerkreds, så man både kan være sammen med andre men ikke skal være bange for at ta i byen med vennerne og hun bare sidder derhjemme.

Pigen som man kan snakke om problemer med, med det samme, som ikke bliver tvær, ked af det eller venner ryggen til. Som lytter og som kan se en sag fra to sider, meget vigtig den der smiley

Pigen som har en vis fornuft, som kan tænke lidt logisk, og som har en god del almen viden, og som er villig til og lære nyt.

Pigen som kan fortælle små anekdoter fra hendes dag, som kan starte en samtale og fortælle.

Pigen som er åben, om ting, tanker, følelser osv.

Pigen som gir en grund til og stole på hende.

Pigen som tror på hvad man fortæller, inklusiv de komplementer der kommer med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvaliteter i leder efter. Ham&Hende
  • #1   21. jan 2009 EN ham:

    Skal være:

    Til at stole på.
    Have klare mål i livet.
    Have nok i EN pige.
    Være glad for børn/ dyr.
    Være impulsiv nogengange.
    Være til både hjemmelig hygge og en tur ud.
    Være gavmild/ givende
    Vil gøre alt for en
    Have noget mellem ørerne
    Have et sødt udseende
    Ikke være FOR selvglad
    Går op i hvordan han ser ud
    Ikke bange for at vise sine følelser
    kunne acceptere ens familie/ venner
    En som aldrig er sur/ arrig, giver en skyldfølelse bevidst.


  • #2   21. jan 2009 Kvinden der er min bedste veninde, min elskerinde og hende der ka være en mor til mine børn...
    I grove træk det der gør en kvinde til en jeg vil satse på i det lange løb.


  • #3   21. jan 2009 Ann elsker træ - Også inderst inde .: Nåh ja humor er MEGET vigtigt! X)

  • #4   21. jan 2009 Jo vil skam gerne i byen med kæreste, det var ment sådan at hun også selv ska ku finde ud af og tage i byen. Man mødes jo som regl altid derinde når det nu er aalborg, og det plejer jo også og ende ekstra godt når man kommer hjem efter en go bytur hehe smiley

    Ja humor, meget vigtigt, men fed personlighed er jo lidt for bredt og sige, men ellers ja smiley


  • #6   21. jan 2009 xxx SE ALLE MINE ANNONCER -> Hehe kan kun gi dig ret i de ting så tager lige den ene som lå lidt ved siden af, det der med aldrig og være sur eller arrig er nok lidt svært, men også derfor jeg synes det er vigtigt og ha en man snakker rigtig godt med når man ender der. smiley

  • #7   21. jan 2009 Pigen som gir en grund til og stole på hende.

    ??

    Skal hun gi dig en grund til at stole på hende.... Burde du ikke det indtil andet var bevist..?

    Lyder til du har været sammen med en rigtig doven pige siden mange af tingene skal med i hva du søger hos en pige så som:.

    Pigen som selv kan finde på og rydde lidt op, lave noget mad eller vaske tøj uden først og sku ha noget.

    Pigen som både kan bruge en dag under dynen, men også komme ud af sengen hvis man har nogle planer.



  • #8   21. jan 2009 En som ikke behandler mig som lort..

  • #9   21. jan 2009 •Jacob • -> Hehe jo hende man vender sig om efter inde i byen og som er til og snakke med mens man er fuld plejer man da og kunne få noget sjov ud af, men de ting jeg har skrevet er mere nogle kvaliteter man ligger vægt på ved en pige sådan over længere tid. Men jo man havner da nogle gange i den face hvor man bare prøver sig frem i byen. Men det er jo lidt li som tombola smiley

  • #10   21. jan 2009 ...Kan man finde en der ALDRIG er sur.?? Alle bliver vel sure på nogen eller noget et tidspunkt i deres liv. :o))

  • #11   21. jan 2009 Min pige :

    Skal først og fremmest være til at føre en samtale med .

    Matche mig selv udseende mæssigt (lyder underligt) men nytter ikk hvis hun er for GRIM eller for KØN til mig jo !
    Ikke blive sur og tvær over jeg ikke lige kan overskue at være sammen med hende 1 enkelt dag.
    acceptere mine behov

    Skal ku sige fra når jeg gør noget godt/skidt.
    Og en som ikke ligger i sengen en hel dag, der er ikke noget mere sygt end at glo fjerner hele dagen !


  • #12   21. jan 2009 *Heidi Pitt * -> Hehe jo man har da prøvet lidt af hvert ved piger. Det med at hun gerne må gi en grund til man stoler på hende handler nok lidt om at når hun ska ud med vennerne så nævner hun det istedet for vennerne ringer og spørger om man er i nærheden fordi de lige har set ens kæreste rende med en fyr inde i byen. Eller fortælle hvis der har været en fyr som har jagtet hende lidt inde i byen. Har også kun været ude for en enkelt kæreste jeg var lidt i tvivl om, ellers stoler jeg altid på mine kærester, og er ikke rigtig blevet jaloux siden man kom ud af 9. klasse hehe.

  • #14   21. jan 2009 Gæt? .-> "Skal ku sige fra når jeg gør noget godt/skidt"

    Den der synes jeg også er ret vigtig, har haft nogle stykker som jeg synes bare har bidt det i sig, selvom det bare har været noget som havde været nemt og gøre anderledes, så alle havde været glade smiley


  • #16   21. jan 2009 Esben M


    PRÆSIS !
    der er ikk noget værre end når man smutter hjem fra en fest og får sagt farvel til kæresten eller lign og så man får en sms besked 1 min efter hvor der står "KLOVN, idiot osv osv" ..

    så hellere da sige at det ikke er okay !


  • #17   21. jan 2009 •Jacob • -> Man siger jo at man ska høre sandheden fra fulde mennesker og små børn smiley Men jo vil også se en pige fuld og til fest inden man finder ud af alt for meget. Men fordi hun siger/gør noget dumt mens hun er fuld, er det ik fordi jeg som sådan ligger vægt i det.

  • #18   21. jan 2009 vil da også sige en der ikke er doven....ikke noget værre end at have en kæreste der bare regner med at man gør ALT fordi man er pige X) eller omvendt.

    Humor er også meget vigtigt.

    En man kan dele sine interesser med.

    En der vil noget her i livet...som ikke bare sidder og sumper.

    En ikke.ryger....(det lyder nok mopset, men ville aldrig komme sammen med en ryger).
    Og selvfølgelig heller ikke en der tager stoffer, steoider osv.

    Han skal derudover være køn, men ikke være en "her kommer jeg-og jeg kan score alle"-type X)

    En der er til at stole 120% på...en som man tør sende i byen til topløs pigefest..uden man har noget imod det.

    Og ja som flere skriver, en som aldrig er sur....Det er svært at finde en af disse slags, men jeg er en af de heldige X)


  • #19   21. jan 2009 Gæt? . -> Jah den kender jeg godt. Det plejer og være når de har sagt en ting og ment noget andet, men man ikke lige har kunne læse det af dem, så kommer man lidt i et dilemma. Men så er det jeg gerne vil ha at hun også kan se tingene fra begge side, og at jeg ikke lige ku læse på hende hva det faktisk var hun mente smiley hehe

  • #22   21. jan 2009 **Babooms undercover Politi *

    har du dårlig erfaring med rygere og folk der tar stoffer/anaboler om jeg må spørge ? smiley

    Esben M : Damer/piger er vejen til alt ondt som en af mine kollegaer siger, så sandt som det er sagt, men vi kan jo ikke leve uden !
    SYnes bare at sådanne piger kan være svære at finde ud af ! smiley


  • #23   21. jan 2009 **Babooms undercover Politi * -> "En man kan dele sine interesser med"

    Den er rigtig rar og ha med. Selvom det ikke lige er noget man normalt går op i, så bare og lytte til de ting hinanden går op i og evt lære lidt om det


  • #25   21. jan 2009 •Jacob • -> Ikke noget værre end og gå glip af en go fest fordi der sidder en og græder smiley

  • #26   21. jan 2009 Første indtrykket dvs. udseende er vigtigt for mig ..
    Han må meget gerne være mørkhåret men ellers bare køn, og så højere end mig..
    Han må gerne gå op i sig selv, men ikke en pretty boy - adr!
    Han skal være en jeg kan dele interesser med såsom sport smiley
    Han skal have noget mellem ørene, som også blir brugt (:
    Han skal have humor smiley
    Ikke være omklamrende !

    Jeg synes ikke rigtig man skal spekulere over, hvordan ens kæreste skal være og bestemme sig på forhånd, for så blir man skuffet (;


  • #27   21. jan 2009 Johanne -> "Jeg synes ikke rigtig man skal spekulere over, hvordan ens kæreste skal være og bestemme sig på forhånd, for så blir man skuffet (; "

    Er heller ik sådan ment hehe. Det vigtigste er jo bare at det føles naturligt og snakke sammen, og man har kemi'en til og virke når man er sammen. Resten af de gode ting plejer jo og komme med smiley


  • #28   21. jan 2009 Esben : Den var heller ikke rettet til dig smiley - Bare sådan generelt d:

  • #29   21. jan 2009 Jeg sætter kæmpe pris på ærlighed, kan slet ikke holde det ud når jeg finder ud af nogen har løjet for mig, jeg kan blive rigtig sur over det, osse selvom det er småting.. for løgne breder sig som løbeild og så er det pludselig ikke små ting længere, men sådan ahr jeg det med både vener og veninder.. vil mene jeg kan tilgive mig så længe folk er ærlige om det..
    En der ikkeligger låg på sine følelser..
    han må gerne have en god humor..
    men ellers har jeg ikke så mange krav, det skal bare være en fyr der matcher mig godt smiley


  • #30   21. jan 2009 Sikke mange stavefejl.. det derfor man ikke skal se tv og skrive samtidig.. i fatter vel hvad der burde stå hehe

  • #31   21. jan 2009 Johanne -> helt iorden smiley Emnet er heller ikke ment som sådan nogle standarder som skal overholdes, mere som nogle af de der tænker eller ting man har været lidt træt af ved sin eks'er/kæreste eller hva nu smiley

  • #34   21. jan 2009 en der tør være sig selv, vise følelser
    masse af humør/humor
    ærlig
    have sine egne meninger
    mål i livet
    kunne lide og ville have børn

    en som nå jeg kigger på ham i første øjekast får mig til at tænke hvem er han eller som da jeg mødte min kæreste, kiggede på en fyr igennem streckers lokaler, og tænkte ham vil jeg gites med, det kunne jeg mærke, og 22 måneder har vi været sammen på fredag... :D:D


  • #35   21. jan 2009 Camilla:
    Så er du igang igen (;
    Ka da sagtens råbe højt at jeg lever fuldt op til kravene efter hvad jeg selv synes, men derfor behøver du jo ik se mig som drømmefyren af den grund smiley
    Men smut du nu bare i det kloster smiley


  • #37   21. jan 2009 Seriøst, jeg overvejede meget kraftigt om jeg kunne blive nonne engang :D:D

  • Smut.
    Smut. Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 21 Følgere: 26 Svar: 137
    #38   21. jan 2009 Jeg vil ikke stille højere krav til fyren, end jeg vil stille til mig selv smiley ..
    Det lyder meget fair ..


  • #40   24. jan 2009 Samsø Mirakel:
    Den ka jeg vidst også godt skrive mig med på den der smiley
    Ingen højere eller lavere forventninger til tøsen end man har til sig selv.


  • #41   26. jan 2009 Syntes det er svært lige at sige det og det skal en fyr have, for det kommer helt an på personligheden.
    For mig er det ikke hårfarven og alle de der ting der spiller ind.

    Et par dejlige varme øjne, og et smil på læben kan gøre rigitg meget.
    Men jeg er jo lidt en romantiker, så det vil jo kun være et stort plus hvis han også var romantiker og selv tog initiativ til romantiske ting, men også en der selv skal kunne nyde at blive forkælet af sin pige.

    Når man en gang når så langt at man bor sammen er det vigtigt for at det ikke er mig der skal lave det hele (har prøvet sådan et forhold det dræber) Det er rart at man er fælles om tingene og at man kan hjælpes ad og at det ikke skal være så opdelt at den ene gør det ene og den anden det andet men at det er noget man gør automatisk.

    da jeg selv er en aktiv person vil jeg da også sætte pris på at han accepterer at jeg bruger tid på sport.
    for mig er er det vigtigt at man kan gøre ting hver for sig, så man ikke behøver sidde på lårende af hinanden.

    der er sikkert mere, men det er vist det i grove træk


Kommentér på:
Kvaliteter i leder efter. Ham&Hende

Annonce