{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Erstatning efter trafikulykke? {{forumTopicSubject}}

Ja her til morgen på vej til arbejde bliver jeg påkørt på scooter af en bilist der valgte og køre overfor rød:(

Han stak af, og jeg når hverken og se hvad bil eller nummerplade eller noget:(

Har lagt på sygehuset siden kl 7 imorges indtil cirka 14.
2 knoer, et knæ er ødelagt, kraftige smerter i ryg, mave, hovedet og len. Må kun ligge i sengen, skal røre mig mindst mulig osv:( scooteren er ødelagt og kan vist ikk betale sig og lave ( efter hvad politiet siger, har ikk selv set den endnu )

Det er politi anmeldt og der bliver kørt efterlysning i radio og aviser osv:)

Men hvad gør jeg med erstatning osv? har snakket med forsikringen på scooteren, og da der kun er ansvar på kan jeg intet få på den ( hvis ham der ramte mig ikk melder sig ) men alt tøj, sko, hjelm, handsker osv gør jeg. men politiet siger at jeg godt kan få for selve ulykken da det ikk var mig der var skyld i det?

Nogen der har prøvet noget ligendene eller ved hvad man gør? for så vil jeg meget gerne vide det:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erstatning efter trafikulykke?
  • #1   7. jan 2009 nope der ingen erstatning medmindre manden melder sig smiley

det noget lort når det sker sådan noget

det politiet har ment har nok været den forsikring man kan få udbetalt vis man har mc og noget sker det sådan en slags fond agtigt noget den gælder desværre ikke knallerter

• #2   7. jan 2009 politiet mener at jeg kan få for svie og smerter af min egen forsikring på mig selv

• #3   7. jan 2009 Nop ingen erstatning hvis du ik fik nummerplade så det bare to bad, desværre...

Eneste du kan er hvis du er indvalideret så kan du søge førtids penstion.. smiley Og er heller ik fedt i din alder..

• #4   7. jan 2009 Det gør FANDME ONDT !:O fik smerte stillende i 3 timer:S

• #5   7. jan 2009 kender ikke så meget til det erstatning..

men hvis du har en fritidsulykkesforsikring,
    burde du kunne få noget (:

• #6   7. jan 2009 har du ikke en fritids ulykkes forsikring mener den dækker et eller andet

• #7   7. jan 2009 men vel os for svie og smerter som politiet siger?

• #8   7. jan 2009 Snask ! - Problemet er jo bare hvor skulle pengene komme fra?? Politiet giver dig ik en rød rejer og gør staten bestemt heller ik..

Som sagt før i topic så, så længe ingen er dømt er der ingen til at betale erstatning..

• #9   7. jan 2009 Ej, forfanden da din stakkel smiley

• #10   7. jan 2009 du får intet for svie og smerte eller scooteren..
    med mindre de finder ham

men du kan få erstattet dit tøj og hjelm af din indbosforsikring ikke andet...
    srry

har selv prøvet det at få en scooter stjålet dog havde jeg kasko men tøjet og hjelmen skulle over indboén

så håb på de finder ham for den bliver dyr for ham

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #11   7. jan 2009 Puha, sikke en uheldig episode. God bedring først og fremmest.
    - Og sikke da noget møg at bilisten bare stak af. Sikke en dårlig mentalitet, der er ved at komme på det område i den danske trafik. Jeg håber bestemt, at Politiet finder ham eller hende.

Satsen for ”svie og smerte” ligger vist på 160, hvis man er sengeliggende. Man får intet såfremt, at man er studerende, men som sagt så er dine chancer meget dårlige for at opnå dette medmindre, at de finder gerningsmanden – eller kvinden. Ellers må du have en forsikring, der dækker dig.

Vdr. din scooter, er dine penge nok tabt. Jeg håber desuden ikke at den er ulovlig på nogen måde – ellers har du en god chance for at vinke farvel til nogen som helst former for erstatning.

• #12   7. jan 2009 svie og smerte kan man da også få selvom man ikke får smertestillende det kunne jeg da ivertfald da jeg blev slået ned smiley

• #13   7. jan 2009 hvis du kun har en almindelig fritids ulykkes forsikring får du ikke for svie og smerte, det dækker de som regel ikke det ´sagde de ihvertfald til mig da jeg blev overfaldet, jeg fik afvide at jeg kun kunne få erstatning for varige mén hvis der var 5% i mén grad eller der over, så med mindre at de finder ham der gjorde det skal du ikke regne med noget

• #14   7. jan 2009 men svie og smerte er kun de dage du ikke kan arbejde hvis du feks. skal gå på deltid eller andet i en periode dækker den ikke mere, jeg prøvede det selv da jeg blev overfaldet fik kun for de dage jeg gik hjemme og selvom jeg gik 14 dage på deltid og i skånejob og med en skinne på benet fik jeg kun for de dage jeg var sygemeldt

• #15   7. jan 2009 Jeg kunne få det hvis jeg ville, pga. af blodspringninger i øjnene

• #17   9. jan 2009 jeg sidder med 2 knuste knoger, kan kun ligge på maven og kan intet spise. det ikk specielt fedt

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #19   9. jan 2009 Tøj, sko, hjelm osv er dækket af din indboforsikring.
    Skader på dig er dækker af din fritids/ulykke-forsikring.
    Skader på scooteren er ikke dækket, da du kun har ansvar på den. Kun hvis billisten bliver fundet, kan du få de skader dækket.

• #20   9. jan 2009 nemlig:)

Kommentér på:
Erstatning efter trafikulykke?

Annonce