{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

lorte politi {{forumTopicSubject}}

hej jeg synes det er noget lort det hele. jeg fik strålet min 3 mdr gamme trailer i nat. ok så finder jeg papir og kvittering frem og så ringer jeg til politiet og siger at den er blevet taget om natten MEN så siger de til mig at vi har ikke tid ring igen på mandag hva fanden skal det sige trode ikke mine egne øre så blev min dag sku ødelagt for nu er den nok over alle bjerge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lorte politi
  • #1   6. dec 2008 sådan er det med det danskepoliti nogen gange smiley

og man må heller ikke selv gøre noget smiley

• #2   6. dec 2008 eller de råde fra at gøre noget selv :S

så kan man aldrig få nogle ting tilbage så

• #3   6. dec 2008 Føler du dig uretfærdig behandlet kan du skrive en klage til Politi ledelsen/mesteren i den kreds du bor i....

Er ikke politibetjent hehe men det var da en idé smiley

• #4   6. dec 2008 da jeg fik min scotter stjålent var den kun 1 måned gammel og havde lige givet 19.000 så fik jeg os bare afvide at jeg kunne ringe om mandagen for de en ikke havde kostet 20.000

• #5   6. dec 2008 efter jeg fik en hoved på af en idiot (fredag eftermiddag/aften), så tog jeg på skadestuen for at blive syet. da politi-stationen ligger lige på den anden side af gaden, gik jeg derover for at anmelde det og høre hvad de havde at sige. der fortalte mig også bare "kom igen på mandag" !

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #6   6. dec 2008 amen det er for galdt nu må de sku snart få ruppet sig

• #7   6. dec 2008 slap af alle sammen føler godt nok også at vi alle bliver røv rendt af regeringen.. men vent til jeg bliver lid ældre så overtager jeg jorden! SERIØST!

• #8   6. dec 2008 jacob - nej det er mig som bliver verdens-diktator !

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
    #9   6. dec 2008 Kan godt se det er ringe politiet ikke kører rundt hele natten for at finde din trailer... eller noget...

Du har vel forsikring ?, eller ? var den låst ?..

Karsten

• #10   6. dec 2008 Dream on Lange Lajz !

• #11   6. dec 2008 ja den var låst men den er da over alle bjerge inden mandag så er jeg lige glad om det er en tand børste eller el lastbil de sku jo ta i mod tyveri anmeldels det er sku det man har dem til

• #12   6. dec 2008 det er en trailer... slap nu af..

det skal politiet heller ikke gøre noget ved før mandag... vil du have de skal sidde en efterlysning igang? det jo kun en anmeldelse du skal lave... så hvis den dukker op på et tidspunkt så er det reg. eller skal forsikring dække...

politiet har sku vigtigere ting at give sig til

• #13   6. dec 2008 jeg ved godt at det er en triler men jeg bruger den hver dag og jeg smider ikke 51000kr på gaden og hvis den er på ved til grænsen eller hvor de kommer hend så kan de jo finde den hvis de kommer forbi den jeg siger jo ikke at de skal kører rundt og lede efter den men lige som en knallert eller bil så bliver man stoppet en gang i mellen og er det så noget man har anmeldt så har de det til at stå

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #14   6. dec 2008 så længe det ikke er livstruende at den er væk så gør de intet, Hvorfor skulle de også søge efter "døde ting" din forsikring dækker..

Det er jo vores dejlige regering med skattelettelser der står bag vores politireform. Som betyder: At hvis der ikke er liv i fare, så gør politiet intet.

• #15   6. dec 2008 trine m..

politiet prioterer hvilke anmeldelser der er vigtigst at optage her og nu, din manglende trailer er nok ikke så vigtigt som alt det andet der sker i weekenderne..

men ja man bliver sgu lidt gal når man får den melding fra dem..

• #16   6. dec 2008 nej men den er den der gir mig penge på borg og forsikring skal først kører det igennem og der ku forventes 1-2 uger inden jeg fik dem til at betale en ny så jeg synes det er noget pis også lige i dec hvor jeg har travlt og ja jeg kan godt leje en ny triler men de er dyrer at leje hver dag i 1-2 uger når det skal værer en 3500kg triler

• #17   6. dec 2008 alfons å - ja til dels.. man kan jo ikke bare give uanede resourcer til dem, men mindre skatten skal stige drastik eller skære ned andre steder osv osv

Kommentér på:
lorte politi

Annonce