{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Trillede ned af stolen af grin ..... {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne lige dele dagens eboks.dk post med jer, så I måske kan grine med. Jeg griner stadig smiley smiley smiley

Det var post fra Motorstyrelsen. Jeg solgte min gl bil i okt 23. De skrev, at der var løbet renter på for perioden 1.12.22 - 31.5.23, pga af for sen indbetaling, først nu får jeg en SVIMLENDE høj opkrævning på kr. 0,08 smiley smiley smiley smiley smiley

Jeg tænkte, ej, det må da være en fejl, så jeg ringede, der var 30 min ventetid, for jeg ville lige høre, om det var deres ramme alvor, at jeg skulle betale 8 øre smiley smiley smiley - ja, det var det, for hvis ikke, så skulle lovgivningen laves om, OK, kan du så sige mig, hvad det ikke koster at sende mig en 2 siders skrivelse om trusler, bål og brand, hvis den ikke blev betalt, nej, det kunne hun ikke lige svare på alt imens tårerne trillede ned af kinderne for bar smiley smiley smiley smiley smiley

Det er sådan noget p** vores penge bruges til, men jeg har så allerede betalt mine skyldige 8 øre, selvom jeg fik en frist til den 15.2.24 smiley

Det er så også historisk, for aldrig i hele mit liv, har jeg modtaget sådan en lille regning på 8 øre og som der kan fylde hele 2 sider smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trillede ned af stolen af grin .....
Kommentér på:
Trillede ned af stolen af grin .....

Annonce