{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Din Familiejurist {{forumTopicSubject}}

Vi tager til gratis middag her til aften - "Din Familiejurist" betaler for gratis middag på kroen.
Spændende om jeg lærer noget som jeg ikke ved i forvejen - det handler om arv og testamente.
Dog skal de nok ikke regne med, at de får kroner eller underskrift fra os på noget som helst.

Nogen her, der har prøvet lign. arrangementer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din Familiejurist
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.342
    #1   25. maj 2023 Jeg ville nok være rimelig henholdende for det.

    Hvis der bliver serveret middag, så nyd den, og hyg jer, men tro ikke på alt hvad der bliver sagt. Skriv ikke under på noget. smiley

    Men det bliver spændende at høre bagefter hvordan det er gået?

    Glæder mig til at høre om det. smiley



  • #3   25. maj 2023 Å.R. man bliver jo nysgerrig så håber på en god historie når du har tid smiley

  • #4   25. maj 2023 Jeg har, men det var ikke med middag, men jeg blev klogere trods alt smiley

  • #5   26. maj 2023 I fik sgu ret, aftenen kom til at koste grunger.
    Ikke direkte på grund af mødet, for det viste sig, at jeg havde set forkert på "indbydelsen" - for det er først i næste måned (Juni) det afholdes.
    Alligevel måtte jeg slippe 750 kr. da fruen mente at jeg skulle "straffes" og give en gang aftensmad, nu vi alligevel var kommet.
    Lidt positivt var der dog, en kande isvand var gratis smiley


  • #6   26. maj 2023 Å.R. et godt grin og at se forkert kan jo ske og det kostet dig så og din Frue er kvik og så gratis vand sikken armbevægelser du har haft til aften smiley

Kommentér på:
Din Familiejurist

Annonce