{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Fryse russiske midler {{forumTopicSubject}}

Når man uden om domstolene fratager ejerne retten til at disponere over deres aktiver, er det en ulovlig og åbenbar krænkelse af den private ejendomsret, siger han i et skriftligt svar til Politiken.

Det skal ses i lyset at EU flere steder har indefrosset midler fra russere, Deres aktiver, deres skibe, osv.

Det vil svare til at hvis min nabo laver noget lort så skal jeg også straffes. Så får jeg en næve i synet når jeg prøver at gå ud af døren.

Hvornår straffer man folk som går i Ecco sko? Får vi et sko politi som fratager folk sko, så de barfodet må gå hjem, som også er endevendt af sko politiet og fjernet alle Ecco sko.

Det her er det rene Anders And og Joakim.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fryse russiske midler
  • #1   17. maj 2022 Polysl, hvad snakker du om?

  • #2   18. maj 2022 Polysl går det helt galt har jeg nok et par spånplader du må få - Brok S polysl er bange for at komme til at mangle sko smiley

  • #3   18. maj 2022 Har ikke ecco sko, det er noget bras hvor såler smuldre. Mine sko er fra jaco.

  • #4   18. maj 2022 #3

    Hehe det opdagede jeg i december . I tilfæde at jeg skulle få et glas vin for meget den 24 juleaften så tog jeg mine ecco vinterstøvler med. turen hjem igennem byen er på 3 kilometer. Sålerne var smuldret helt smadder da jeg manglede 30 meter smiley smiley


  • #5   18. maj 2022 J/L

    tidligere i min ungdom kunne jeg lide Ecco fodformede, ingen problem der, det var først da jeg købte nye mere moderne sko at de begyndte at smuldre, selvom de stod i et skab så smuldre de.

    Jeg klagede over de sko, og kunne få et gavekort på 200 kr. Hvad fanden skal jeg bruge det til? Ecco var godt klar over problemet - men lagde sig ikke ned, og indrømmede det. Jeg skrev dengang til dem, og fik en lang udredning om at det kan være pga. at man røg i hus/lejlighed. Nu er mine sko som ikke bruges pakket ind så de kan umuligt tage skade af røg, Hvad med bilos? når man går ude i samfundet?

    Så jg droppede Ecco og begyndte at købe Jaco sko, som på en måde var af samme form som Ecco - ingen problemer, har stadig et par sko som er mere end 20 år gammel fra Jaco.

    Men normalt går jeg bare i sandaler hele året også udenfor hvis man ikke lige skal vade i sne. De er dog ikke fra Jaco.


  • #7   22. maj 2022 Annella

    Nu står der i forordningen at man kan tilbageholde midler, hvis personen er til skade for Ukraine, Det er de jo ikke, de mega rige er da total ligeglad med Ukraine, hvor de slet ikke har nogen interesse at hverken handle med, eller har virksomheder der. De mega rige er faktisk imod Ruslands krig mod Ukraine. De ved jo hvad en krig indebære, på det internationale aktie marked.

    Hvad er formålet?

    Man kunne tænke at det er for at presse Putin - men jeg tror at Putin er ligeglad, hans agenda er en helt anden end at give op, fordi bekendte og venners værdier fryses.


  • #9   23. maj 2022 Nu er det jo heller ikke sådan at alle disse oliarker er kommet ærligt til den enorme rigdom.

    Det er penge som burde ha' tilkommet den russiske befolkning, hvor mange lever i stor fattigdom.

    Det er Putin's nære venner gennem tiden, som er blevet belønnet.


  • #10   23. maj 2022 Cris

    Det har stadig intet med krigen at gøre. Og intet med logik at gøre.

    Så hvis en ven af mig som er superrig laver lort i det, så skal alle hans venner straffes? Kommer de så at konfiskerer mit gamle B&O anlæg? Min cykel, osv...?


  • #11   23. maj 2022 Du kan ikke lave den samligning Poly.

    Putin er næsten løbet tør for midler til at betale hele denne krig.

    Putin har beriget sine venner, og vil selvfølgelig forlange at de gør gengæld nu. Det kan de ikke når de ikke har nogen midler at give af.


  • #14   23. maj 2022 Annella

    Jeg har aldrig købt hælervarer, jeg har faktisk kvittering på stort set alt jeg ejer. Men nu var det mere tanken at bekendtskab, og venskab kan gøre at man kommer og tager mine ejendele. Rent juridisk syntes jeg det er pløk. De superrige vil da aldrig støtte Putins krig, det vil gøre alle fattige, da det vil komme til at koste mange milliarder hvis han fortsætter.


  • #15   24. maj 2022 #5
    Hehe vildt at du kun kunne få et lille symbolsk beløb.
    Jeg har aldrig hørt om Jaco. Men det lyder virkelig tæt på enten navnet Jacob eller højtaler mærket jamo smiley .

    Det er vildt det du siger der. Så når vi andre skifter til vinterdæk så beholder du sandalerne på? smiley . Jeg vil godt lige op på 17 grader før jeg går i sandaler.
    Men shorts derimod kan jeg godt nøjes med 10 grader... i sær på arbejdet smiley


  • #16   24. maj 2022 J/L

    Grunden til jeg har valgt sandaler stort set hele året er at jeg har meget varme fødder som ung, i dag er det som om de er mere tempereret - men nu har jeg vænnet mig til sandaler, de kræver jo ikke skopudsning, bare en tur i vaskemaskinen.

    Du er ikke alene om at gå i korte bukser, jeg har set mange i Odense som gik i korte bukser i vinter.

    Hvis man googler ecco sko smuldre - så skal du se løjer af kritiske og sure kunder.

    Nå men her røg vi vist lidt OT.....


  • #17   24. maj 2022 Polysl.
    Heh kan godt genkende det lidt, når vi kørte til jylland ( sønder omme) for og fiske i 90erne skulle jeg gå i gummi støvler da man er tæt på åen og terærenet er meget fugtigt.
    Men for varme fødder giver også vabler så det var en svær balancegang.

    Gummisko/sneakers? Kan jeg bruge ned 5 + grader.
    Ellers er det vinterstøvlerne smiley .
    Men det er dæleme smart og slippe for skopudsning smiley .

    Arh jo men efter under +10 grader bliver det også lidt køligt.
    Laveste temperatur var nok +3 grader i vinters... Men det er bare så befriendene uden ekstra bukseben smiley .

    I will do that.

    Hehe det må de leve med , tænker de læser med aligevel smiley


  • #18   24. maj 2022 J/L

    Uden bukseben - det kan jeg godt sætte mig ind i, kunne huske jeg var den sidste i formaet som tog lange bukser på, men det var så også dengang hvor vintre var kolde. Her i Odense fik vi ingen sne af betydning - den var væk timer efter eller dag. Jeg kan godt forliges med at man engang kalder det Costa Del Danmark - som du sikkert har set så er syd lande været præget af snestorme i de sidste 10 år eller mere. Det er som om at det hele bliver vendt på hovedet. Jeg hader sne, specielt som dengang jeg var billist, med utallige besøg i vaskehallen for at skåne bilen for rust. Samt det årlige eftersyn med rustbehandling - dengang havde man ikke lånebiler som man har i dag. Så det var den 2 hjulet som måtte frem for så at glide rundt i det hvide møg.


  • #19   25. maj 2022 polysl .
    Haha det var vidst et ord jeg lige opfandt sorry?.
    Jeg kender ikke det firma du var i, men hvis man aligevel er indenfor på arbejde i de 8 timer hvorfor så ikke bruge shorts smiley .
    Njah det ved jeg ikke rigtig, landene længere sydpå har også bjerge så der kan man stå på ski næsten om sommeren. Men jeg har ikke lagt mærke til der er noget vendt på hovedet.
    Nej det vil jeg godt gi det dig ret, selv efter jeg er blevet ældre sne, sne skal fjernes fra bilen før man køre det kan tage lang tid, og så bagefter er der hvid føre indtil man er fremme. Men den første bil jeg havde var nu meget sjov i sne, det var en gammel fiat punto fra 1994 UDEN alt hvad er elektroniske hjælpemidler ikke servostyring eller ABSbremser . Så hvis man skulle lege så var den sjov smiley .
    Kender det ikke, har aldrig haft brug for en lånebil fra et værksted. de meget få gange kunne jeg låne mine forældres smiley


  • #20   25. maj 2022 J/L

    Spanien blev da ramt af en alvorlig snestorm i 2001 - hvor mere end 1500 mennesker sad fast i sneen med deres biler. 25 minus grader - så jo - tingene er vendt på hovedet. Jeg kan ikke huske hvornår vi i Danmark havde 25 grader minus.

    USA - sydstater ramt af snestorme i 2014

    Der er masser af lande som ikke har oplevet sne, som så pludselig får så meget, at det næsten sætter samfundet i stå.


  • #21   26. maj 2022 Polysl.
    Nå det vidste jeg ikke 2001 er jo også mange år siden.
    Tror dog heller ikke vi har været nede på de 20 minus grader i Danmark smiley .
    Men de minus 17 har vi. det var i 2011-2013 ca .
    Jeg havde fået mit MAFI/pladstrækker kort, så de andre sagde jeg bare skulle ud og køre.
    Vi havde fandme en uge med minus 17 grader 3 gange lige i streg smiley .

    Det må være gået min næse forbi , kender ikke til det.


Kommentér på:
Fryse russiske midler

Annonce