{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.123 visninger | Oprettet:

Christian S
Christian S
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 70

Falsk/andens ID, hva vil der ske? {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom. Er en knægt som elsker at feste, men problemet er jeg ikke helt er 18 endnu. Af dem jeg plejer at gå i byen med, er jeg altid den yngste, de andre er fra 16 til 18 år. Jeg har tænkt meget på at få lavet falsk kørekort, sygebevis eller andet men vil gerne høre hva jeg kan regne med hvis jeg bliver snuppet med det? Jeg går tit for at lige en på 18, og mange spørger om jeg har fået kørekort og det. Jeg har lånt en vens ID (sygebevis samt studiekort) hvor der står han er 18, dog er det stadig hans navn og billed og det. Men hva vil der ske hvis jeg bliver taget for det, eller får lavet noget falsk med mine egne oplysninger?

- Christian.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk/andens ID, hva vil der ske?
  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 84
    #1   12. maj 2008 Det er faktisk dokumentfalsk , hvilket er dybt ulovligt og strafbart..

• #3   12. maj 2008 Lån ID. Dokument falsk er noget være noget, det gir fængsel

at Låne ID er ikk strafbart mener jeg smiley

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#4   12. maj 2008 Kan i sige hva bøden ca. bliver på? Har hørt det er 500kr og et opkald til de gamle, andre siger 2 mdr. ubetinget + bøde?

• #5   12. maj 2008 C

Jeg har hørt noget med, at hvis det er pas man forfalskner, gir det 10.000 kr i bøde eller sådan.

• #6   12. maj 2008 Hørte om en pige der var blevet snuppet med falsk ID kort. Hun fik en bøde på 30.000 og en retsag på nakken

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#7   12. maj 2008 Okay det i siger lyder ret slemt. Hvordan tror det vil gå hvis jeg får taget nogen pasbilleder og selv laver et budkort og får lavet et studiokort samt knallertkort?

• #8   12. maj 2008 C

det nemmeste er at tage en fotokopi at sit pas, og så ændre på det i photoshop.

Jeg havde nogle venner der gjorder det. De stod i en gyde og snakkede , så kom der en bil forbi der troede de dealede stoffer, så blev de krops visiteret og de fandt deres falske ID'r. Puha politiet blev sure, men de fik lov til at gå igen

• #9   12. maj 2008 Hah, fuck jeg håber du bliver taget for det.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#10   12. maj 2008 Okay, takker for hjælpen. Nu må jeg så bare bestemme mig til om jeg vil risikere det. Hvis jeg bliver snuppet med det nu, skal jeg så i ungdomsfængsel, eller skal jeg vente til jeg bliver 18 også afsone det til den tid?

• #11   12. maj 2008 Jo flere falske ID du får lavet, desto værre bliver det for dig selv

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#12   12. maj 2008 Christina - Okay, men skal næsten have lavet to, for nogen gange bliver man afvist hvis kun man har et enkelt.

• #13   12. maj 2008 Vil sige, at det kommer meget an på hvor du går i byen henne... de fleste steder i KBH bliver du ikk lukket ind på at buskort, og heller ikke studiekort

• #14   12. maj 2008
    C

Lån ID , meget nemmere og sikre smiley

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#15   12. maj 2008 Det kan der være noget om banditte, men det er stadig træls hvis man halvdelen af gangene skal tage en taxi alene hjem fordi de andre går lige ind. smiley

• #16   12. maj 2008 C

hold nogel privat fester

jeg er 14 og kan ikke gå rigtig i byen endnu, så vi pleger at være mellem 20 og 100 der går ned i "byparken, søbadet og i gr sejlede vi ud på noget der edder æbleø som ligger i skanderborg sø q:

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 385
    #17   12. maj 2008 nu ved jeg ikke med de stedet i går i byen, men her i Esbjeg er det ikke noget problem at gå i byen når du er 16

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#18   12. maj 2008 gnu da jeg lige så lige var blevet 15 begyndte jeg at tage på kro, diskoteker og vi starter altid til privatfester, men tar i byen til midnat. Men gider bare ikke hjem når de andre skal afsted. smiley

• kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #19   12. maj 2008 Her er dit endelige svar : 1000,-kr i bøde og så din straffe attest plettet de næste 3år !

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#20   12. maj 2008 Takker Kim, så ved jeg da det. Skal bare lige overveje om det er det værd, og om jeg vil det. Takker.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#21   12. maj 2008 banditte - gør de skam heller ikke, der er nogen som så tar med mig hjem kun for at være flinke. Men mener nu nærmere det er træls at blive afvist, for så får jeg jo lokket de andre med hjem også..

• #22   12. maj 2008 § 172. Straffen for dokumentfalsk er bøde eller fængsel indtil 2 år.
    Stk. 2. Er dokumentfalsk af særlig grov karakter, eller er et større antal forhold begået, kan straffen stige til fængsel i 6 år.

• kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #23   12. maj 2008 Jeg godt nok 19 nu selv, men 4mdr før min 18års spurgte jeg en politi betjent om det ku betale sig han fandt mig derinde senere? Og han grinte, og jeg sagde jeg mente det sku, så tog alvoren i ham og han sagde 1000,- og plettet straffe attest, så kan ikk betale sig sønnike smiley
    Kort fortalt smiley

• #24   12. maj 2008 Bo Allan € EggFace €

jeg gir' Bo Allan € EggFace € ret og hvis du ikk har en ps så køb min smiley

• #25   27. maj 2008 for et halvt år siden var jeg i byen og havde lånt en af mine venners studiekort, Jeg blev meget fuld senere så jeg ville lige prøve og se om jeg kunne kom ind på et diskotek. Så fuld som jeg var viste jeg både mit eget id og min vens så dørmanden tog det hele og sagde jeg skulle hente det på stationen, men det gjorde jeg ikke. 3 måneder senere sendte politiet det til mig uden nogen bøde,,! niice smiley

• Louise A
    Louise A Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #26   6. feb 2015 Jamen hvis man nu skal ind fx jeg er kun 17 og vil gerne til Pandora og elements og påske tam tam men kan jeg jo ikke og er helt sikker på de vil spørger mig om id, men man skal jo havde billede id med og så kan de jo se det ikke er en selv ?

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 24
    #27   6. feb 2015 Du har skrevet i en 7 år gammel tård, søde skat..

Kommentér på:
Falsk/andens ID, hva vil der ske?

Annonce