{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.765 visninger | Oprettet:

Martin R
Martin R
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 63

Kørsel på privat grund.ikke indreg. mc {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har et problem da jeg og en kammerat skal ud og køre noget race, men vi godt lige vil have testet vores cykler før vi tager afsted, og som skrevet er de ikke registeret til gadebrug. Jeg har en anden kammerat som ejer et stor lager med tilhørende parkeringsplads, hvor han har givet os lov til at køre. Mit spørgsmål er så, om det er fuldt ud lovligt at trille rundt derinde, så længe vi er på privat grund... Gerne smid et link til evt. lovgivning. På forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel på privat grund.ikke indreg. mc
  • #1   11. maj 2008 du må køre med alt det du vil på privat grund. bare du ikke larmer før og efter et vis klokkeslæt
    men jeg ville for en sikkerhedsskyld lige lukke indkørslen af med et eller andet

• Martin R
    Martin R Tilmeldt:
    okt 2007

#2   11. maj 2008 Så det burde være i orden hvis jeg lukker porten... Og jeg har prøvet at ringe til politiet, der er ingen på arbejde der kan hjælpe smiley Og det med larmen kan jeg ikke forstå, for jeg må da køre hele dagen og larme på min indregistreret mc lige uden for porten

• Martin R
    Martin R Tilmeldt:
    okt 2007

#3   11. maj 2008 Hmm, tror smiley Og hvis man ikke må skal man sikkert betale afgiften, DOH

• #4   11. maj 2008 på privat grund må du godt..

• #5   11. maj 2008 gman må ikke køre på privat grund hvor man f.eks. kan komme til og køre ind i et postbud..
    men hvis man er på privat grund der er lukket af så må man køre alt det man vil.

enig med bandit..

• #6   11. maj 2008 hvis det er helt rigtigt, så må man ikke, med mindre du lukker din private vej af så ingen andre kan køre ind, men har til dato aldrig hørt at nogle panser har stoppet nogen på privat grund... det har de aldrig gjort her...

så længe vi beholdte os inde i indkørslen, så gjorde de aldrig noget smiley

• Martin R
    Martin R Tilmeldt:
    okt 2007

#7   11. maj 2008 Så siger jeg tak for svarene, og håber at panserbassen holder sig væk smiley

• #8   12. maj 2008 nu kan postbudet og alle andre jo også komme ind i min indkørsel, så må jeg heller ikke køre der eller hvad ?
    Du må køre med alt det du vil og alt det du vil på din egen private grund, men der må ikke være unødig støj efter et hvis klokkeslet (22.00 til hverdag)
    Jeg har snakket med politiet om det da jeg har problemer med nogle naboer.

• #9   12. maj 2008 hvaså hvis du har en plænetraktor ? må du heller køre den rundt og slå græs ? der skal man måske spærre sin have total af ?

Som skrevet tidligere, på din egen private grund må du køre med alt hva du vil og alt det du vil, så længe der ikke er unødig støj

• #10   12. maj 2008 en plæneklipper er et ikke indregistrert køretøj ? dvs at du ikke må føre den på offentlige steder

• #11   12. maj 2008 mener altså heller ik at man må køre der hvor postbudet kommet.

• Martin R
    Martin R Tilmeldt:
    okt 2007

#12   13. maj 2008 Nu er det i hvert fald gjort, og det var med en stor låge for, så det satans postbud ikke kan komme ind... Han skaber godt nok problemer ham postmand Per smiley

• Martin R
    Martin R Tilmeldt:
    okt 2007

#13   13. maj 2008 Er der nogen der kan bakke op om at det er ulovligt, evt. et link til lovparagraf

Kommentér på:
Kørsel på privat grund.ikke indreg. mc

Annonce