{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Underlig lov {{forumTopicSubject}}

For ikke at friste rygere eller andre som ikke ryger så skal der være et forhæng foran alle cigaretter. Samme lov gælder også for tobak forretninger for ikke at friste stakkels sjæle som har forvildet sig ind i en tobak butik som til deres overraskelse sælger tobak.

Det var lige gå satans sagde en - jeg troede i solgte kondomer eller dagens menu i et papbæger.

Men får det folk til at holde op med at ryge?
Men får det folk til at undgå at starte med at ryge?

Jeg tror ikke på det forhæng.

Jeg tror heller ikke på at det er fordi man vil forbedre den danske sundhed at man laver de tiltag - ideen er at så spare man en masse penge på senfølger.

Gu ve hvor de frelste politikere går til den næste gang - flæskesteg, en stor fed bøf, der dør lige så mange af fedme som rygere - men her skal de ikke hykle løs. Så er der også mange som dør af mangel på motion. Vil de så til at forbyde folk at sidde ned, eller lovgive om at alle mindst skal løbe 5 km om dagen?

Kan vi ikke snart blive fri for det babysitteri fra de pap regeringer som i grunden rager dem en høstblomst om danskers vaner - usund eller ikke.

Fakta er at det at leve er farligt-

Du kan blive kørt ned
snuble og så hovedet ned i kantstenen
klatre i bjerge og falde ned
cykle, køre på scooter, køre på el løbehjul, skære sig på en kniv,

skadestuen vælter rundt i folks fjollede forsøg på at gøre som de vil.

En sagde engang: Døden skræmmer mig ikke, men livet skræmmer mig til døde.

Så lad dog for pokker folk bestemme selv hvordan deres udgang af livet bliver - og falder du ned fra et bjerg så gør det kun ondt når du rammer jorden - på samme måde som folk der springer i faldskærm - det er fascinerende at flyve mod jorden, men man skal huske at trække i snoren.

Som betyder at folk skal lytte til deres krop og lade være med at ødelægge den mekanisme som advare - og tage handling derefter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig lov
Kommentér på:
Underlig lov

Annonce