{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Politiet mangler konduite {{forumTopicSubject}}

Hvis man parkerer på Islands Brygge, koster det 710 kr. Hvis man sætter sig ned på Islands Brygge,
koster det 2.500 kr. Hvis man sidder i bilen, er det gratis.

Hvis man parkere bilen ulovligt på Islands Brygge får man en parkerings bøde (710) kr - hvis politiet ser det, Hvis du sidder i bilen for du kun en parkerings bøde.

Sidder du udenfor bilen får du 2500 kr i bøde + parkerings bøde.

En mor med barn som sad ned og spise en is fik en bøde på 2500 kr - på trods af at der ikke var nogen i nærheden.

Men et eller andet sted skal de have penge ind nu hvor alle offentlige parkerings vagter er sendt hjem. Foto vogne har også svære kår - så man skal lige dræne folk næsten tomme pung til det sidste i stedet for at give en advarsel. Dog har man lov til at stå stille og binde sine snørebånd - men det bliver vel det næste at det bliver forbudt at gå med sko med snørebånd.

For mig at se er det hele blevet for hysterisk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet mangler konduite
  • #2   28. apr 2020 Der var også de to mænd som ventede på havnebussen, som kun manglede få meter i at lægge til.
    Jeg kan godt forstå at nogle bliver vrede over bøderne.

    Skal man have respekt for politiet, så er det nødvendigt at de udviser en vis konduite i situationer. Ellers lugter det langt væk af at penge skal i kassen.


  • #5   28. apr 2020 Angående de to der ventede på havnebussen, og hver fik en bøde på 2.500 kr. - Der har politiet trukket bøderne tilbage.

  • #6   28. apr 2020 #4
    Her vil jeg for engangs skyld give dig ret Alis.

    Det kan dog godt være at politiet har mistet tålmodigheden, men det giver dem ikke ret til ikke at udvise en form for konduite, især når dem som virkelig skulle ha' haft bøde ikke har fået det.

    Jeg mener også at Lars Lykke er en idiot, blander sig og underminerer sit eget parti.

    Det ville være dejligt ikke mere at høre til ham, for han har skadet mere end gavne, i mange ting.



  • #7   28. apr 2020 Så er der atter ingen notifikationer. smiley

  • #8   28. apr 2020 markgreven

    jo da jeg har fået en.


  • #10   3. maj 2020 Det hele startede med, at Bryggen var fyldt op med unge mennesker, der har et stort behov for at blive set og hørt. De skulle have haft en bøde på 10.000 hver smiley

    Og så må jeg sige, ordensmagten bliver så bare nød til at være konsekvens, ellers er dette forbud jo til grin, alt går stort set ud over de forkerte.

    Og så oplever jeg forøvrigt også, at ingen gider stort set at holde afstand mere, jeg synes altid det er mig, der skal vige, fandme irriterende smiley - næste gang hoster jeg dem lige i hovedet smiley smiley smiley


  • #11   3. maj 2020 Forbudet har jo været lidt til grin, netop fordi det er de 'forkerte' der har fået bøder, og ikke dem som er/var skyld i det.

    Som det er blevet sagt, så er unge på kun omkring 13-19 år også blevet smittet nu, og det dør de nok ikke af, men muligheden for at de har smittet deres familie er stor.


  • #12   3. maj 2020 Ja - men Politiet var jo ikke hurtige nok til at nå frem til "fluepapiret", så de kunne få bøden, jeg synes også det er uretfærdigt, når jeg får en fartbøde, bare fordi jeg følger trafikken, men den forklaring godkender de ikke smiley

    De unge har en anden forståelse for, hvad de skal nu, jeg kan også godt se dem i gadebilledet, der er store grupper og de er tæt sammen, men de dør ikke af det, de raske har et stærkt immumforsvar, men vi kan kun håbe på medicin, der vil hjælpe, for vi kan nok ikke udrydde den selv, ved hele tiden at lukke ned, så kan vi lige så godt komme hovedet i Gasovnen smiley


  • #13   3. maj 2020 Ja, en fartbøde er absolut irriterende, men det er trods alt en lov som alle kender til.

    Men den måde som nogle fra politiet farede frem på, var ikke at vise konduite, for det gik ud over de forkerte.


  • #14   3. maj 2020 I dag kan man parkere som man vil, for p-vagterne er sendt hjem. smiley smiley

  • #15   3. maj 2020 Ah, vist ikke helt Greve.

    Mange P-vagter har været ganske aktive her i området.

    Der er jo ikke noget flow i parkeringen, når mange er hjemme, og derfor heller ikke p-pladser til alle.


Kommentér på:
Politiet mangler konduite

Annonce