{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Bomberør mod folk {{forumTopicSubject}}

En person er blevet dømt 2 mdr. fængsel for at skyde fyrværkeri efter folk. En retfærdig dom - da det kan gå gruelig galt. Der har været mange episoder op til nytår, speciel i Gellerup Parken hvor vores dejlige atomfysikere bor og syntes at alle skal nyde godt af deres lave IQ. Det er gået ud over både Busser og Brandvæsen. I Gellerup Parken var så ekstrem at brandfolk måtte trække sig.

Et sted satte vores atomfysikere ild til en Container for at lokke brandfolk i en fælde - den havde politiet lugtet og de var der før brandvæsen.

Selv et plejehjem er ikke gået ramt forbi, hvor der røg en rude.

I Toftlund fyrede en idiot et bomberør af mod en kvinde som blev ramt i ryggen og fik svedet håret.

I de her sager er man langt forbi drengestreger, det er et direkte angreb mod folk og burde straffes hård. Jeg vil ikke sige mordforsøg men at bevist bringe andre mennesker i fare-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bomberør mod folk
  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #1   1. jan 2020 Polysl. Jeg mener bestemt ikke 2 mdr. er nok straf. Nej det skulle være lig med den nye svenske Lov ,op til 4års fængsel, og livstid for grov vold mod embedsmænd. Og noget andet :Det er ikke fyrværkeriet der er noget galt med ,men de aber der bruger det FORKERT.Jeg vil mene det altid har fungeret fint i Danmark ,Før der kom sådan nogen tosser til og ødelægger det hele. Men Tys Tys det er jo ikke dem der er problemet men`raketten`.Møg regering FØJ.

  • #2   1. jan 2020 Jeg fatter simpelthen ikke hvad der sker oppe i hovedet på de idioter?

    Jeg fatter ikke deres mentalitet, deres opdragelse? Måske ser/lærer de lidt for meget fra deres hjemlande/forældres hjemlande!

    Det er fuldstændigt latterligt at politikkere overvejer at forbyde nytårsfyrværkeri pga. af disse idioter. Idioter som har været skyld i flere andre forbud.

    Ta' dog fat om rodens net i stedet for.


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #3   1. jan 2020 Cris7 lige mine ord men alt skal jo være tys tys så der ikke bliver rører i andedammen.Det er jo Regeringens `stemmer` der laver balladen

  • #9   1. jan 2020 #5 Alis
    Et godt udgangspunkt for manipulationer.jvf. alis

    Jeps, for du manipulerer med hvad der sker, og evner eller vil ikke at se virkeligheden.

    Det er jo især Ghettoområder hvor den voldsomme ageren er. Der er intet nyt i at man i disse områder forsøger at angribe alt fra hjemmehjælpere, brandfolk og politiet, fordi udskud vil ha' ro til deres narkohandel, og andre kriminelle handlinger.

    Min 'fornemmelse' siger at den aggression som er, tydeligt viser at man IKKE ønsker de goder som er og bliver tilbudt.



  • #10   1. jan 2020 M.n #1

    Det er jeg så ikke enig i at det hjælper at give længere straffe for den type - han har nu en straffeattest som vil være gyldig i 5 år - og intern hos politiet i 10 år. Straffeattesten vil påvirke personen når han søger arbejde hvor der kræves en ren straffeattest. Dvs. i hele det sociale system vil han være udelukket - samt butikker.


  • #11   1. jan 2020 #5
    Så lægger jeg også mærke til at man omgående giver muslimerne skylden, uden at noget er blevet undersøgt.

    Der er ikke nogen der har nævnt muslimer her i denne tråd, jo dig.


  • #12   1. jan 2020 Nu ved Alis ikke at jeg gør grin med personer i vores regering som mener at folk fra Mellemøsten og Afrika alle er atomfysikere og et dejligt tilskud på det danske arbejdsmarked og speciel i forskning. Men om de er muslimer ved jeg ikke - jeg skal ikke nyde noget at trække deres underbukser ned, for at se om banditten er kulturberiget.

    Hvis man gerne vil se muslimer alle vegne så skulle man kigge ind til EB.dk - her er selv sne på skinnerne i en tråd blevet til muslimer. Og så skal jeg så også nævne dem som også skal bruge deres flad jord overalt - det er bare stakkel mennesker som sidder på sin bænk og drikker hjernen endnu mere ud - og går hjem til deres Ikea hjem i plastik og høvler deres psykoser af på EB.


  • #13   2. jan 2020 Om det er muslimer ved vi jo ikke men de fleste vanvids billeder er fra områder med stemplet ghetto, så?

    https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-12-27-noerrebro-borger-om-politiet-burde-have-sat-ind-da-kanonslag-sprang-i-kvindes


  • #14   2. jan 2020 HUM 6.år for at skyde fyrværkeri imod folk og den skulle så skærpes hvis det var imod en offentligt person så som brandfolk og andet skulle den skærpes til 12.år der findes jo ingen undskyldning for sådan ugerning smiley

  • #15   2. jan 2020 Leon

    Det giver ingen mening - vi skal ikke have straframmer som i Texas, hvor man kan få 25 år for at stjæle 100 $ - fint at man vil stramme personfarlig kriminalitet, men det skal være med logik.


  • #16   2. jan 2020 Polysl så syntes jeg at vi skal skyde dem og tænk hvis det gik ud over en af vores kære eller en af alle dem der vil redde og beskytte os imod alverdens ting og jeg må sige at der er stor forskel på at stjæle 600.kr også at skyde en raket imod et andet menneske smiley

  • #17   2. jan 2020 Leon

    Jeg er mere for at man sætter idioten op af en mur og skyder fyrværkeri imod ham i 30 min. - så tror jeg personen vil lære det ikke er så sjovt at være offer.


  • #18   2. jan 2020 Polysl så er vi enig men siger du kun 30. min det var ikke længe smiley

  • #20   3. jan 2020 Finken....

    Det var ikke tjenestemænd, men alm borgere.


  • Anna L
    Anna L Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #22   5. jan 2020 Du har ret i at det er sygt at skyde fyrværkeri efter folk, men din generalisering og racisme er også syg. Jeg ville ønske at Danmark var fri for had, det gælder deriblandt typer der skyder fyrværkeri efter folk på gaden, og typer som dig. Nu er jeg selv dobbeltmoralsk og kommer med fordom, men jeg vil våge at påstå, udfra din måde at udtale dig, at du heller ikke har studeret atomfysik.

  • #23   5. jan 2020 #22
    Nu er det op til folk selv hvordan de tolker mit indlæg, jeg er også ligeglad med at blive kaldt racist - men jeg er ikke ligeglad med al den omtale af kriminel art som forgår i samfundet og speciel i ghettoer - som mener ghettoen er deres lille Libanon.


  • #25   5. jan 2020 #22 Anna

    Jeg ville også, som mange andre, ønske at Danmark var fri for had.

    Men hvis du lige tog et kig på hvad der sker rundt omkring i Ghetto områderne, så har der i alt for mange år været en uvilje til at integrere sig ordentligt, få en uddannelse, et JOB!

    Det at selv hjemmehjælpere, ambulancer o.lign bliver udsat for overgreb hører INGEN steder hjemme.

    Det er så nemt at slynge ordet racisme ud, selvom der slet ikke er tale om det! Måske véd du slet ikke hvad ordet egentligt betyder?

    Problemet er den opførsel og de handlinger der sker disse steder som ikke kan eller skal accepteres.





  • Anna L
    Anna L Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #27   6. jan 2020 Det interessante er ikke hvilke befolkningsgrupper der gør hvad, det er hvad der får dem til det. Den faktor vi ved spiller en kæmpe rolle hvad angår blandt andet kriminalitet, er dårlige levevilkår. En rigtig rigtig stor del af indvandrere har næsten ingen penge til rådighed samt en general dårlig livskvalitet. Det samme gælder kriminelle danskere, de er nærmest i alle tilfælde folk med en dårlig baggrund og opvækst. Tænk hvis folk langede ud efter udsatte unge på samme måde som indvandrere, på grund af statistikker? I stedet skal man da prøve at ændre det, og det sker ikke ved hjælp af generallisering og fremmedhad. Hvorfor skulle man i det hele taget have lyst til at integrere sig i et land som kun møder en med had

  • #28   6. jan 2020 Anne

    Jeg er træt af at folk bruser fraser som: Hjem med dem, ud på en øde ø, skyd dem - det er tit det man møder på online aviser -

    Men vi kan ikke komme udenom at nogle grupper er mere modvilje for at brede deres bekendskab, udover deres egne gruppe - samt andre grupper som er kriminelle af samme gruppe som mener at Danmark skal rette ind overfor deres holdning til samfundet som de gerne ser.

    Jeg er bekendt med at der ikke skal mange til for at ødelægge det for størstedelen - samt at de har samme holdninger på flere punkter.

    Det som skaber konflikt er at pæreformede danskere er så feje at de straks retter ind for ikke at skabe konflikt - på den måde undergraver de den danske kultur for at gøre den steril - der er masser af eksempler ud på nettet om det emne. Et demokratisk samfund skal ikke rette ind for et mindretal - men give mindretallet mulighed for at vælge og ikke fratage flertallet at vælge.


  • #29   6. jan 2020 Fejlslagen integration...dårlige levevilkår...daglige tæsk i opvæksten osv., osv., den køber jeg ikke, uanset hvad man har været ude for, så kommer ens karakter an på, hvordan man opfører sig, og hvilket liv man dermed får.

    Her kan man læse om en mønsterbryder, eller måske bare et menneske med en ordentlig karakter:

    https://www.gucca.dk/det-er-bag-masken-at-sandheden-gemmer-sig-bog-p464824

    Hvorfor er sådanne mennesker kun enkeltstående tilfælde, hvorfor er der ikke flere af deres slags, er det for nemt bare at løbe med flokken?!


  • Anna L
    Anna L Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #30   6. jan 2020 Madonna... vi diskutere ikke hvorvidt det er i orden at være kriminel fordi man har haft en dårlig opvækst.. vi snakker om selve grunden til at indvandrere har højere statistikker, er de dårlige leve vilkår. Det er ikke fordi de er indvandere. Hvis man satte danskere der er vokset op i sunde, trygge kærnefamilier op i mod børn med en dårlig opvækst havde man fået de helt samme statistikker. Det er ikke etnicitet der er en afgørende faktor derfor er det mærkeligt overhovedet at give dem en gruppe for sig selv.
    Og nu er det sådan, at folk (der heldigvis kan se det større billede end bare at hævne dårlig adfærd) går ind for at redde udsatte unge danskere fra at ende i dårlige miljøer, og hvorfor dælen skulle vi ikke have den samme indstilling overfor udsatte unge indvandrere. Hvorfor mener du at det skulle hjælpe lige præcis dem bedre at blive mødt med had og generallisering. Hvordan skulle det motivere dem til at blive en del af landet.


  • #31   6. jan 2020 Anna.

    Måske kan de mange spørgsmål besvares med:
    1: Hvor kom i fra?
    2: Hvordan havde jeres forældre det?
    3: Var i underlagt et tyranni/diktator?
    4: Blev i mætte hver dag?
    5: Havde i toilet og bad?
    6: Kunne i gå til fritidsaktiviteter?
    7: Fik i ordentlig skolegang?
    8: Blev der lyttet til jer?
    9: Var der pædagoger til at varetage jeres interesser?
    10: Kunne i lave ballade som i gør her?

    Hvis det er i deres interesse, syntes jeg de skulle flytte tilbage hvor de kom fra, og så kan de for min skyld blive ISIS krigere, bare vi kommer af med dem.


  • Anna L
    Anna L Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #32   6. jan 2020 Polysl.
    Jeg er ikke "bange for at skabe konflikt" jeg synes for eksempel det du skriver, er decideret uintelligent.
    Problemet er ikke "pæreformede danskere" der ikke går ind for rascisme, det er folk som blandt andet dig som er med til at skabe denne her hadefulde og fordomsfulde tilgang til indvandrere, som i forvejen har så meget andet med i bagagen der gør det svært for dem at få et godt og normalt liv på benene. Hvad dælen tror du at opslag som dine gør godt for nogen? Tror du de har lyst til at integrere sig i et land der møder dem på den måde? Jeg er dansker og jeg har knap nok selv lyst til at være en del af landet landet længere med den uempatiske, generaliserende drejning det er ved at tage. Jeg synes det er sygt.



  • Anna L
    Anna L Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #34   6. jan 2020 Markgreven.. mener du at indvandrene burde stille de spørgsmål? Hvorfor det? Hvorfor er det relevant. Mener du at bare fordi de har samme muligheder som vitterligt alle danskere, så burde de finde sig i alt andet. Hvorfor skulle de det, ville du det?

  • #35   6. jan 2020 32.
    Anna.

    Så tag til Iran og bosæt dig.... God rejse.


  • #36   6. jan 2020 Anna.

    Helt ærligt, mange af dem er 3´die generationsindvandrere, og de fleste af dem opfører sig heldigvis ok. Går på universitetet, bliver læger etc. - Men efter 3 generationer burde vi ikke se den slags som sker på Nørrebro, Mjølnerparken, Gjellerup, Tingbjerg og så videre. Så er det forældrene det er galt med. De kan ikke opdrage deres unger, og har et usigeligt had til det samfund som fordrer dem.
    Jeg stopper nu, for ellers går jeg helt grasat.


  • Anna L
    Anna L Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #37   6. jan 2020 Markgreven.. Dig vil jeg faktisk ikke diskutere med, jeg vil derimod sige tak. Dine kommentare er et super godt eksempel på den lave IQ som rascisme ofte går hånd i hånd med.

  • #38   6. jan 2020 Anna.

    I lige måde, det er ingen skam at blive sat skak mat, hvis kampen var god. smiley


  • #39   6. jan 2020 Anna.

    PS.
    Hvis du har tænkt dig at blive og debattere på Baboom, så undgår du mig desværre ikke. smiley

    Du har jo heller ingen humor, du er en lige så tør fisse som Alis.


  • #41   6. jan 2020 Alis.

    Du har en allieret, er det ikke dejligt?


  • #44   6. jan 2020 Alis.

    Du må da gerne kalde mig tomhjernet, det tager jeg ikke så alvorligt.
    Men det siger mere om dig end om mig, for det tror jeg dog aldrig jeg har kaldt dig.


  • #45   6. jan 2020 Kære Alis.

    Jeg kender efterhånden din barndom mere end min egen. Jeg ved hvilke jobs du har haft. Jeg ved du har OCD og angst, du har efterhånden fortalt alt om dig selv, undtagen om dine kussehår er ved at blive grå!


  • #46   7. jan 2020 Anna, du skriver: ...... indvandrere, som i forvejen har så meget andet med i bagagen der gør det svært for dem at få et godt og normalt liv på benene.

    Indvandrere har selv valgt at komme her, og deres opgave er at indordne sig under vores forhold. Lære vores levevis at kende, sprog, få et arbejde. Ikke at ligge til last for det samfund som har kostet blod, sved og tårer at bygge op for flere generationer.

    Ikke mindst, hvis du ser på de lande de kommer fra, så er det den samme dårlige adfærd som flere generation efter generation gengiver. De ønsker ikke at lære andet, de ønsker ikke selv at forbedre deres vilkår, tiltrods for at de har fået alle muligheder og hjælp til at komme igang.


  • #47   7. jan 2020 # 40

    "Dårlige levevilkår - jo du kan tro, det har betydning hvis ens familie ikke har råd til at købe julegaver, og hvad der ellers er nødvendigt for at klare sig i flokken og være ligestillet med de andre. idag skal f.eks. alle kunne bruge en mobiltelefon."

    Ja, Alis hader forsimplinger, og kommer så løbende med en undskyldning for at blive kriminel, ja tænk, en barn-og ungdom uden mobil og dyre julegaver, så kan alt tilgives... smiley smiley smiley smiley

    Vis os et billede af en af rødderne UDEN mobiltelefon, så skal du vist lede helt nede på pottestadiet. smiley smiley



  • #49   7. jan 2020 # 48

    Fordrejninger og atter fordrejninger...ingen har påstået, at alle unge mennesker ønsker at blive kriminelle, men du påstår til gengæld, at man kan undskylde, dem der bli'r det, såfremt de ikke får deres ønsker opfyldt.

    Skal alle kunne kræve det samme eller hvordan???


  • #50   7. jan 2020 Alis

    Folk bliver kriminelle for de nemme penge og at de ikke orker et alm arbejde. Masser af etniske danskere har levet et elendig barndom og senere rettet op på det til fordel for Danmark.

    Så er der andre der bliver kriminelle pga. deres omgangskreds fordi de mangler accept i deres liv og et holdested. Det får de i det kriminelle miljø -

    Kriminalitet er helt et holdning til hvad der er nemmest.

    Vi ser det også hos dem som bliver misbrugere, hvor de vælger den nemme løsning og skider på traumer hos dem de banker ned eller frarøver.

    Man taber ikke kriminelle på gulvet hos de sociale myndigheder, eller social forsorg - eller en rundbords samtale. Man kan ikke ændre kriminelles adfærd hvis de ikke selv vil. Så i bund og grund er 99% op til den kriminelle om de vil forsætte eller stoppe.


  • #52   7. jan 2020 # 51

    Så blev det atter til en fordrejning fra Alis, som gerne vil lægge mig hendes egne ord i munden fra # 40:

    "Det hører heldigvis til sjældenhedderne at man får en så forsimplet og forfejlet forklaring på hvad menneskers karakter er. Fejlslagen integration - et menneskes identitet dannes i høj grad af hvilken rolle de spiller i samfundet. Hvis man får tildelt rollen som syndebuk for andres fejltagelser, så må man gøre noget for at redde sig selv, for den rolle/identitet kan ingen fungere med. Dårlige levevilkår - jo du kan tro, det har betydning hvis ens familie ikke har råd til at købe julegaver, og hvad der ellers er nødvendigt for at klare sig i flokken og være ligestillet med de andre. idag skal f.eks. alle kunne bruge en mobiltelefon. Tæsk i opvæksten -grundlægger en angst, som har stor betydning for hvordan man reagerer på mange ting. Om man f.eks. tør at danne sig sin egen mening eller venter at få en over nakken.

    Vores følelsesliv styrer vores karakter og opførsel langt mere end vores hjerne gør. "


    Ovenstående er DINE ord, Alis, og dem skal du ikke pådutte mig!!!

    Det er dit liv, der er følelsesforstyrret....


  • #56   7. jan 2020 HUM Anna L at du sætter IQ og rasisme får mig til at tænke i hvis en af mine nydanske venner smider rasisme kortet hvis ikke min ven kan vinde en debat mine venner nydanske som danske ved at vi holder sammen og jeg må sige at der findes ekstreme på alle hold og jeg tænkte på hvordan du skriver at du ikke kan holde Danmark ud længere - ja men så rejs ud i verden og oplev verden - det vil jeg gøre hvis jeg var ung og stærk og jeg har læst alt det du har skrevet men grundet din egen ekstremitet venter jeg og ser om du har mere krudt at skyde med og ja der er jo en gruppe der overskygger alt inden for vold og ballade og ja min IQ er ikke ret høj og det selv om jeg ikke er racist smiley

  • #57   7. jan 2020 Leon min ven.
    Det er da altid noget at du har en lav IQ.
    Det er da bedre end jeg, for Jeg er jo helt tomhjernet. smiley


  • #58   7. jan 2020 Hva Leon smiley

    Siger du dermed at racister har en høj IQ smiley


  • #59   7. jan 2020 Markgreven så er vi to smiley

  • #60   7. jan 2020 Polysl jeg er sikker på at vi alle har den IQ som vi nu en gang har og om racister har en højre IQ end dem der ikke er racister tvivler jeg på og som jeg skriver til Anna L skal folk og deres måde at tænke på ikke sættes op imod hvem der har hvad i den dersens IQ smiley

  • #61   11. jan 2020 Det interessante er ikke hvilke befolkningsgrupper der gør hvad, det er hvad der får dem til det. Den faktor vi ved spiller en kæmpe rolle hvad angår blandt andet kriminalitet, er dårlige levevilkår. En rigtig rigtig stor del af indvandrere har næsten ingen penge til rådighed samt en general dårlig livskvalitet. Det samme gælder kriminelle danskere, de er nærmest i alle tilfælde folk med en dårlig baggrund og opvækst. Tænk hvis folk langede ud efter udsatte unge på samme måde som indvandrere, på grund af statistikker? I stedet skal man da prøve at ændre det, og det sker ikke ved hjælp af generallisering og fremmedhad. Hvorfor skulle man i det hele taget have lyst til at integrere sig i et land som kun møder en med had Jr. Anna

    Hvis du kan dokumentere dine påstande om at indvandrere næsten ingen penge har og generelt dårlig livskvalitet og kriminelle danskere, kriminelle danskere er de danske fængsler fyldt op med 3., 4. generations indvandrere, det er største parten, hvis du læser DS, vil du få syn for sagen, så vil jeg bøje mig i støvet.

    Jeg vil stærkt anbefale dig at se denne her, den er rigtig god på den måde, at også indvandrere får lov til at udtrykke sig, og der kan vi vel blive enige om, at de ved, hvad de snakker om smiley

    https://www.dr.dk/drtv/se/debatten_-tryghed-og-terror_155989


Kommentér på:
Bomberør mod folk

Annonce