{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Snyd med bistand {{forumTopicSubject}}

ja så nuppede man lige 18 formodede snydere i lufthavnen som kom hjem fra en hyggelig ferie fra det sted de flygtede fra -måske

det vides ikke og skrives ikke om etnicitet, der siges at med de kontroller så vil man minimere snyderi med offentlig midler.

Ja så naiv er danskere at tro det????

De tager sgu da bare til Hamborg hvor det i øvrigt er billigere at flyve fra og så dapper man lige igennem den pivåbne grænse til Danmark på vej hjem.

Det er "hard Be A Nissemand" i Danmark alle de krav med at framelde sig samfundet når man vil besøge familien i udlandet eller have en badeferie. Puha - og det tager kun 1 min på borgerservice - men hvorfor bruge tid på det når man kan få ydelse imens man tager en dukkert i udlandet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snyd med bistand
  • #1   20. maj 2018 Dette burde man for lang tid siden have observeret og gjort noget ved!

    Man har ret til ferie på kontanthjælp, 4 uger, det eneste man skal er at gøre opmærksom på dette, og melde til ens jobcenter at man er væk i den og den periode.

    Hvorfor nogle vælger ikke at gøre, giver problemer for dem selv.




  • #3   21. maj 2018 NU har det stor effekt på kommunekassen hvis et stort antal snyder med bistand, og ja danskere er ikke bedre og jeg er ligeglad om det er kludekræmmere eller danskere der snyder - men rart at der laves tjek

  • #5   21. maj 2018 Er det blevet oplyst hvilke nationalitet disse snyder har ??

  • #6   21. maj 2018 Nej Jetset

    Det ser ud til at man har kopieret den svenske model om ikke at oplyse etnicitet, for ikke at krænke nogen.


  • #7   21. maj 2018 #6 - sådan noget kan få mit pis i kog. For det er jo anden etnicitet, der ikke kan læse dansk, du ved læs og forstå, og så kan der jo godt være en undskyldning for, at de troede, de kunne rejse på ferie. Hvem husker ikke, der da endnu engang brød krig ud i Libanon, der var da bare 6000 palæstinensere, der var på ferie, og som skulle reddes fra krigen og hentes på statens regning og der i blandt, var der sørme også nogen, som var på bistand.

    Men HUSK HUSK HUSK nu, danskere kan altså godt finde på at snyde, og så er der dem, som lider af berøringsangst, det er faktisk KUN udelukkende danskere smiley


  • #9   21. maj 2018 Næ...Ole

    Men som jeg læste tidligere (har ikke link) at man koncentrerede sig om mere ømtålige lande man snupper. Ikke dem som lige kommer fra Mallorca...


  • #11   21. maj 2018 <Det kunne jo være at de tages i at rejse til det land de flygtede fra, så har man pludselig 2 forhold. snyderi og flygtninge status. Der er vel ingen med deres fulde 5 som rejser til brændpunkter som turist.

Kommentér på:
Snyd med bistand

Annonce