{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

regler om co2 luftpistoler med magasin {{forumTopicSubject}}

hej er der nogen der ved noget om lovgivningen omkring luftpistoler der er co2 drevet og med magasin og 4.5 mm jeg ved at luft gevær i 4.5 mm og luftpistoler i 4.5 mm skal der ikke jagt tegn til men jeg ved ikke helt med når der er magasin og co2 drevet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler om co2 luftpistoler med magasin
  • Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
    #1   1. feb 2015 Pr. den 01-06-2013 træder den nye lovgivning omkring luftvåben i kraft.

Dette gør at det kræver jagttegn for at "købe/sælge/eje/bruge" luftvåben i kaliberen 5.5mm, 6.35mm, 9mm, 12.7mm.

De modeller 4.5mm (.177 cal) ikke omfattet i den nye lov og kan derfor stadig frit købes af alle over 18år uden yderligere tilladelse.

Den nye lovgivning påvirker heller ikke reglerne omkring hardball på nogle måde og disse kan derfor også stadig købes af alle over 18år.

• #2   1. feb 2015 Det er også det eneste jeg har kunne finde men jeg tænker lidt at der er andre regler for når de er co2 drevet for det er jo ikke bare en hardball den skyder jo med bly og er godkendt til at skyde skade dyr

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
    #3   1. feb 2015 Jeg tror den er lovlig smiley
    Ellers ring og spørg det lokale politi

• #5   1. feb 2015 Det ville jeg også mene da der er noget mere skrald g en co2

• #7   1. feb 2015 Oki det er formeget bøvl jeg skal bare bruge den til at skyde et par rotter så køber et luft gevær g stedet

Kommentér på:
regler om co2 luftpistoler med magasin

Annonce