{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.744 visninger | Oprettet:

Lovgivning om gelé negle . {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har fået afvide idag at det er ulovligt at lave gelé negle på andre end mig selv, hvis jeg ikke har kursus i dette.
Jeg har søgt meget på nettet, men kan ikke finde noget som helst om hvad der er rigtigt, så satser på at der sidder nogle kloge hoveder herinde som kan svare mig på hvad reglerne omkring dette er. -gerne en paragraf som jeg kan forholde mig til hvis dette kan lade sig gøre.

Håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovgivning om gelé negle .
  • #1   21. feb 2014 Det må man da helt selv om, med mindre det er professionelt du laver det, altså betaler skat af de penge "kunderne" giver dig.

  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #2   21. feb 2014 Kunne ikke i min vildeste fantasi gå ud fra, at det er ulovligt at putte gelé på andre negle, hvis selve gelén er lovlig.

    Det lyder som en, der ikke vil have, at du laver det.

    Hvis det er fordi, at du tager penge for det, så er det en anden side af sagen.


  • #3   21. feb 2014 Det vel kun når du gør det til et arbejde?
    Har godt nok heller aldrig hørt om det før. Måske den person som fortalte dig det havde ondt i røven smiley


  • #4   21. feb 2014 Det er det selvfølgelig ikke. Hvis du udgiver dig for at være uddannet, og tager fuld pris, med kvittering osv. så er det selvfølgelig ulovligt. Men hvis du fortæller at du ikke er uddannet, hvis du betaler skat af din indkomst, og betaler moms hvis du kommer over 40.000 kr. om året. Så har du dit på det rene.

Kommentér på:
Lovgivning om gelé negle .

Annonce